- Er zijn verschillende redenen waarom de gast specifiek voor uw bedrijf kiest. Gastvrijheid staat hierin over het algemeen voorop. Een entree die mensen verwelkomt, vriendelijke gastheer of gastvrouw, verzorgde omgeving en fijne service. Uw gast wil zich thuis voelen en vriendelijk ontvangen worden. Een warm welkom is wat er voor zorgt dat uw gasten nogmaals gebruik zullen maken van uw faciliteiten en services.
- Wat wil en verwacht jou klant eigenlijk? Gastvrij ontvangen worden is een beleving. Het is dan ook belangrijk je in te leven in de gast. Wat zou u op prijs stellen als u hier verblijft? Door te kijken door de ogen van de gast kijk je op een andere manier naar je eigen bedrijf. Dit is ook de reden waarom het goed is iemand van buitenaf in te schakelen.
- Lezingen over Gastvrijheid: Een spreker met kennis over gastvrijheid heeft een frisse, andere kijk op uw bedrijf. Aan de hand van theorieën over gastvrijheid zullen zich nieuwe inzichten voordoen. Hospitaliteit wordt erg op prijs gesteld en vertaalt zich in tevreden gasten en positieve reviews.
Bel ons op 030 80 80 884
en krijg professioneel advies van onze deskundige consultantsBel ons op 030 80 80 884