Loading content ...

Alexander van Dijl

Alexander van Dijl

De klantenservice specialist

Alexander van Dijl is dankzij zijn jarenlange internationale ervaring op dit gebied de autoriteit op het gebied van service en dienstverlening van Nederland. Als spreker helpt Alexander van Dijl organisaties van groot tot klein om klanten tot ambassadeurs te maken door zowel klant- als medewerkerstevredenheid tot een top prioriteit van een bedrijf te laten behoren.

Neem contact op

Neem vrijblijvend contact met ons op! Vul uw gegevens in en wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Alexander van Dijl is de klantenservice specialist. Hij helpt consumenten al jaren om 0900-nummers te omzeilen. Een 0900 nummer is vanuit het buitenland niet te bereiken, en ook binnen Nederland is de service niet altijd optimaal. Alexander van Dijl bestudeerde de mogelijkheden deze service vriendelijker te maken. Hij stelt vragen en zet aan het denken: Welke service mogen mensen verwachten van een klantenservice? Via zijn persoonlijke website geeft het advies.

Alexander richt zich zowel op de consument als op bedrijven. Hij werkt volgens de ‘Plug & Play Business Formule’ deze furmule start met praten vanuit het hart! Alexander luistert met passie, pas dan kan je de onderliggende behoefte verkennen.  De formule bestaat uit vier methoden die allen bijdragen aan een gezonde klantrelatie.

Daarnaast schreef Alexander het boek ‘Mag het ietsje meer zijn’.  In dit boek richt Alexander zich op de Nederlandse consument. Hij wil consumenten wapenen tegen slechte service en laat zien dat als je op de juiste manier met een medewerker communiceert vrijwel altijd de beste service krijgt van bedrijven.

Alexander van Dijl geef trainingen, coacht en geeft regelmatig lezingen over het verbeteren van services. Hoe klantvriendelijk is uw bedrijf eigenlijk? Neem uw bedrijf onder de loep! Een fijne klantenservice zorgt voor tevreden klanten en medewerkers, dit trekt nieuwe klanten aan en zorgt uiteindelijk voor een hogere omzet.

    Onderwerpen

    • 0900 nummers
    • Klantenservice
    • Netwerken
    • Het voeren van een service gesprek

Gerelateerde sprekers