Loading content ...

Carlijn Postma

Carlijn Postma

Contentmarketing-expert

Als eigenaar van The Post kan Carlijn zich een echte ondernemer noemen. Carlijn is expert in contentmarketing. Carlijn Postma geeft trainingen, schrijft boeken en geeft presentaties over communicatie, contentmarketing en social media. Bent u op zoek naar een spreker die u alles kan vertellen over de meest recente trends in contentmarketing? Dan bent u op zoek naar Carlijn!

Als eigenaar van The Post, een bureau voor Contentmarketing, heeft Carlijn ruime ervaring met marketing en social media. Carlijn zette The Post op met een duidelijk doel voor ogen: Het verzorgen van relevante content en publicatie passend bij het hier en nu. Kwaliteit en authenticiteit staat hierbij centraal.

Carlijn schreef verschillende blogs voor frankwatching.com. Ze behandelt hier onderwerpen als magazinedenken en contentmappen. Daarnaast schrijft Carlijn voor het internationale vakplatform Content Marketing Institute. Door deze bijdrage kwam Carlijn op plaats 27 in de lijst van 200 meest invloedrijke personen op gebied van contentmarketing! Carlijn is nummer 1 van de Nederlandse contentmarketeers op deze lijst.
Daarnaast heeft Carlijn een aantal boeken uitgebracht. Wilt u meer weten over het zakelijk profileren via Twitter? Lees dan vooral Carlijns boek: ‘Zakelijk twitteren voor beginners’ (2010). In het ’ik.nl’ (2011) geeft Carlijn informatie over het creëer van een online identiteit. In haar boek ‘Contentmarketing in 60 minuten’ (2014) geeft ze een kort en duidelijk overzicht van de nieuwe trends en tools in de contentmarketing.

Carlijn weet mensen te inspireren met de nieuwe ontwikkelingen op gebied van nieuwe media en communicatie. Ze deelt haar kennis door middel van het geven van praktische handvatten. Op deze manier zijn haar adviezen direct toepasbaar in de praktijk. Ze ziet contentmarketing als de marketingtool om een boodschap over te kunnen brengen. Dit is dé manier om het publiek van klanten te kunnen vinden, binden én activeren.

    Onderwerpen

    • Contentmapping
    • Contentmarketing
    • Social media
    • Magazinedenken
    • Contentplannen
Lees hier over de ervaringen van andere kanten

Load more...

Gerelateerde sprekers