Bel ons op 030 80 80 884
en krijg professioneel advies van onze deskundige consultantsBel ons op 030 80 80 884
5 van de 5 sterren
Heel veel leuke reacties gehad op je geweldige presentatie. Wat een energie man! En ons doel is bereikt, we zijn er weer eens herinnerd aan dat we zelf meer kunnen en mogen doen dan we soms denken. Dat wisten we al maar die spiegel heb je ons schitterend voorgehouden. Dank je wel daarvoor.
Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid
Over Feike
Lezingen
Video
Referenties
Boeken
Hoe komt het toch dat het in bijna elke organisatie in Nederland gaat over verbeteren? Hoe motiverend is het als je altijd hoort dat het beter kan? Dat is toch niet leuk? Het is tijd om het over een andere boeg te gooien: We gaan ‘Verleuken!’
Spreker Feike Cats is Klanthousiasme, verleuker en Wergel(e)uk expert, auteur en directeur van Houden van Klanten. Hij wordt veel gevraagd voor het verzorgen van workshops, presentaties en trainingen. Tevens ondersteunt hij organisaties, profit en non-profit, die werk willen maken met het verleuken (de moderne vorm van verbeteren) van de Klantgerichtheid (Feike Cats noemt dat Klanthousiasme) om meer uit (bestaande) Klanten én medewerkers te halen.
Uitgangspunt van spreker Feike Cats is dat de Klant/ Student/ Medewerker/ Patiënt/ Burger zó enthousiast moet zijn dat hij of zij het leuk vindt om anderen naar de organisatie te verwijzen. Waarom? om als Ambassadeur op te treden. Feike gelooft heilig dat Klanthousiasme altijd leidt tot meer werkplezier en een beter (bedrijfs)resultaat. Met enthousiaste medewerkers als de basis. Zij stralen dit uit naar hun Klanten. Niet voor niets schrijft hij Klant altijd met een hoofdletter en spreekt hij over Klanthousiasme en verleuken.
Feike Cats is schrijver van de boeken ‘Theorie bestaat niet!’ ‘Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme’ en ‘Verleuken kan iedereen’ De boeken gaan over Klantgerichtheid, Klanthousiasme en verleuken in de praktijk en staan vol met praktische tips & trucs.
Een lezing van spreker Feike Cats bevat veel humor en interactie met de zaal. De energie die hij aan de zaal geeft zorgt er voor dat uw werknemers hier verder op kunnen bouwen en zelf aan de slag kunnen gaan.
*Deze actie is alleen geldig in combinatie met een boeking van de desbetreffende spreker.
Bekijk de lezingen van Feike CatsEnthousiaste medewerkers hebben een verhaal. Ze werken graag bij je organisatie. Interessant feit is dat enthousiaste medewerkers voor slechts 8% open staan voor een aanbod van buitenaf. Ze zijn minder vaak ziek, zeer loyaal én zorgen voor aanwas van nieuwe collega’s. Tel uit je winst.
Enthousiaste Klanten hebben een verhaal en zijn graag Klant bij je organisatie. Ze blijven langer en zorgen voor nieuwe Klanten. Enthousiaste Klanten verlagen de marketingkosten vanwege hun loyaliteit. Maar hoe krijg/ houd je Klanten enthousiast? Tijdens de inspiratiesessie krijg je tips voor enthousiasme.
Enthousiaste burgers hebben een verhaal. Ze zijn vaak verrast door de service die ze hebben ervaren. Burgers hebben veelal lage verwachtingen en vinden al snel dat ze niet goed genoeg geholpen worden. Enthousiaste burgers vertellen dat niet alleen door. Ze zijn ook veel leuker voor de medewerkers om geholpen te worden. Tijdens de inspiratiesessie krijg je tips voor enthousiasme.
Enthousiaste patiënten hebben een verhaal. Hun verwachtingen zijn overtroffen. Dat kan door simpele dingen zijn. Veelal zijn het momenten van aandacht. Enthousiaste patiënten zijn vaak “fijnere” patiënten om te verzorgen. Ze herstellen ook sneller. Ze zijn ook aardiger voor de medewerkers. Tijdens de inspiratiesessie krijg je tips voor enthousiasme onder meer door gebruik te maken van Verleuken.
Een tevreden persoon medewerker, burger, patiënt, cliënt of Klant is zeker niet verkeerd, maar vertoont ander gedrag dan bij enthousiasme. Kijk maar naar jezelf als je bijvoorbeeld enthousiast bent over een restaurant. Je vertelt het door en gaat er graag terug. Het geeft je energie en je bent vrolijker. Klanthousiasme zorgt voor een leukere dag.
Een tevreden persoon medewerker, burger, patiënt, cliënt of Klant is zeker niet verkeerd, maar vertoont ander gedrag dan bij enthousiasme. Kijk maar naar jezelf als je bijvoorbeeld enthousiast bent over een restaurant. Je vertelt het door en gaat er terug. Het geeft je energie en je bent vrolijker. Tijdens de inspiratiesessie krijg je tips voor enthousiasme onder meer door gebruik te maken van Verleuken.
Enthousiaste medewerkers zijn de snelste weg naar enthousiaste Klanten, patiënten, burgers en cliënten. Iedereen weet dat. Net zoals dat iedereen weet dat enthousiaste medewerkers zorgen voor een leukere sfeer, meer loyaliteit en veel lager verzuim. Waarom besteden we dan niet wat extra aandacht aan werkgel(e)uk? Tijdens de inspiratiesessie krijg je tips hoe het werkgel(e)uk te vergroten
Iedereen voelt zich aangetrokken tot het thema “leuk” en voelt het als een uitdaging in plaats van een bedreiging. In veel organisaties gaat het over verbeteren. Vrijwel nooit over verleuken. En dat is gek. Managers praten veel over verbeterprogramma’s en roepen ook als het goed gaat: “Het kan natuurlijk altijd beter…” Dat is niet heel motiverend. Er zullen weinig medewerkers denken: “nou, dan ga ik gelijk extra mijn best doen”. En toch hanteren organisaties deze aanpak al sinds jaar en dag. Dat kan anders. Dat kan leuker!
Iedereen weet dat het zo is, maar in de praktijk blijkt het niet altijd even makkelijk te zijn om toe te passen. Waar wordt een medewerker blij van? Denk je dat of weet je dat? En weet de medewerker waar een leidinggevende blij van wordt? Zo maar wat vragen die tijdens deze inspiratiesessie voorbijkomen.
Verleuken heeft niet alleen te maken heeft met plezier, maar juist ook met empathie en aandacht. Het is een perfecte manier om medewerkers en Klanten enthousiast te krijgen én houden. Om succesvol zaken te doen gaat het vooral om het verkrijgen en behouden van Klanten. Degene die dit op de meest simpele, effectieve en creatieve wijze aanpakt, heeft de grootste kans op succes, winst en continuïteit. Die creativiteit moet worden gezocht in de praktische toepasbaarheid én het leuke ervan. In elke branche biedt Verleuken grote kansen. Durf jij het aan?
Bijna elke organisatie die Klanten, burgers, patiënten, cliënten of studenten heeft, vindt Klantgerichtheid belangrijk. Klantgerichte organisaties geven een hoge prioriteit aan tevreden of liever nog enthousiaste Klanten. De Klant staat centraal en “service” staat hoog in het vaandel. Het doel: Klanten binnenhalen en behouden. Maar hoe doe je dat op de meest simpele, effectieve en creatieve wijze? Tijdens deze sessie raak je geïnspireerd en gemotiveerd!
Heel veel leuke reacties gehad op je geweldige presentatie. Wat een energie man! En ons doel is bereikt, we zijn er weer eens herinnerd aan dat we zelf meer kunnen en mogen doen dan we soms denken. Dat wisten we al maar die spiegel heb je ons schitterend voorgehouden. Dank je wel daarvoor.
Marco Holtackers, Partner - Manager ING Asset Based Finance Regio Zuid West
Klanthousiast. Hoe bedenk je het? Ik zeg: opnemen in de dikke van Dale, want dat wil toch iedereen? Daar wordt je enthousiast van; van Klanthousiasme. En zeker hoe Feike de zaal meekrijgt in z'n enthousiasme.
Karin Klik, Hoofd Klantenadministratie Waterbedrijf Groningen
Iedereen was erg enthousiast over je presentatie en vooral je energie was erg fijn! Het heeft een goede boost aan de middag gegeven. Super bedankt voor je inspiratie!
Elise Kamhoot, Projectmanager Integron
Enorm veel dank voor jouw verhaal vanmiddag. Simpel, effectief, mooie voorbeelden en goed afgestemd op de groep. Mooie energie losgemaakt. Dank, dank, dank!
Karen van der Zanden, directeur IT-Circle
Feike weet jou en je team op een simpele, effectieve manier met veel praktijkvoorbeelden vanuit een ander perspectief naar Klanten, collega’s, processen en je communicatie te laten kijken. Dit doet hij op een energieke en doelgerichte wijze! Van harte aanbevolen.
Barry van den Berg, Directeur IT-Circle
Heel goed. Veel energie, wist de groep echt te inspireren.
Saskia Veenstra, AB Vakwerk
Wat gebeurt er als enthousiasme, zowel privé als in het werk, zo veel mogelijk de basis vormt? En welke rol kan jij hier in spelen Klanthousiast inspireren en motiveren is niet zo moeilijk. Het is een kwestie van willen én doen. Wij helpen je hier graag bij. Vandaar dit boek! En het is zonder doktersrecept te verkrijgen.
Bestel dit boekKlanthousiasme is de overtreffende trap van Klanttevredenheid. Het voelt positief en brengt een glimlach op het gezicht. Collega’s en Klanten merken dat. Iedereen weet dat medewerkers die het naar hun zin hebben, beter presteren. Plezier is de basis voor Klanthousiast werken. Vreemd genoeg staat dat in weinig in bedrijfs- en afdelingsplannen.
Bestel dit boekFeike heeft in een eerder boek met succes de term Klanthousiasme geïntroduceerd. In dit boek weet hij het alledaagse begrip “leuker maken” op te poetsen tot een nieuwe management term: “verleuken”. Hij stelt, dat als het binnen de organisatie leuk is en de Klant centraal staat, er positieve energie vrijkomt waardoor Klanten er graag zaken mee doen. Feike geeft aan de hand van vele voorbeelden praktische tips hoe je hier zelf mee aan de slag kan gaan. Ernst-jan Tak, Algemeen Directeur Klanthousiasmefabriek
Bestel dit boekVolgens Feike Cats wordt te vaak gekeken naar zaken die niet goed gaan, terwijl veel meer geleerd kan worden van zaken die wél goed gaan. Daar ligt de basis voor het succes. Acteren en coachen op pluspunten geeft veel meer energie en resultaat. Iedereen krijgt toch liever complimenten dan klachten?
Het boek is opgebouwd uit zes succesfactoren voor Klanthousiasme. Iedere succesfactor bestaat uit meerdere verhalen. Net als een enthousiaste Klant, die heeft ook altijd een verhaal en vertelt de ervaring(en) graag door.
Bestel dit boekIn dit boek benadert Feike Cats marketing en communicatie vanuit zijn praktijk van elke dag. Hij staat bekend om zijn originaliteit, zijn gedrevenheid en zijn toewijding. Cats houdt zijn vele marketingtips niet voor zichzelf, maar strooit er rijkelijk mee. In dit boek bijvoorbeeld en op de begeleidende website, www.houdenvanklanten.nl. Het boek kan u helpen, net dat stapje meer te zetten, waardoor klanten trouwe klanten worden en nieuwe klanten zich welkom voelen bij uw organisatie.
Bestel dit boekSnel informatie over tarieven en beschikbaarheid