Loading content ...

Feike Cats

Feike Cats

Klantgerichtheid is een feest!

Klantgerichtheidexpert Feike Cats geeft lezingen over Klantgerichtheid, Klantousiasme en Verleuken!

Neem contact op

Neem vrijblijvend contact met ons op! Vul uw gegevens in en wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Hoe komt het toch dat het in bijna elke organisatie in Nederland gaat over verbeteren? Hoe motiverend is het als je altijd hoort dat het beter kan? Dat is toch niet leuk? Het is tijd om het over een andere boeg te gooien: We gaan ‘Verleuken!’

Feike Cats is Klanthousiasme- en verleuker expert, auteur en directeur van Houden van Klanten. Hij wordt veel gevraagd voor het verzorgen van workshops, presentaties en trainingen. Tevens ondersteunt hij organisaties, profit en non-profit, die werk willen maken
met het verleuken (de moderne vorm van verbeteren) van de Klantgerichtheid (Feike noemt dat Klanthousiasme) om meer uit (bestaande) Klanten én medewerkers te halen.

Uitgangspunt van Feike is dat de Klant/ Student/ Medewerker/ Patiënt/ Burger zó enthousiast moet zijn dat hij of zij het leuk vindt om anderen naar de organisatie te verwijzen. Waarom? om als Ambassadeur op te treden. Feike gelooft heilig dat Klanthousiasme altijd leidt tot meer werkplezier en een beter (bedrijfs)resultaat. Met enthousiaste medewerkers als de basis. Zij stralen dit uit naar hun Klanten. Niet voor niets schrijft hij Klant altijd met een hoofdletter en spreekt hij over Klanthousiasme en verleuken.

Feike Cats is schrijver van de boeken ‘Theorie bestaat niet!’ ‘Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme’ en ‘Verleuken kan iedereen’ De boeken gaan over Klantgerichtheid, Klanthousiasme en verleuken in de praktijk en staan vol met praktische tips & trucs.

Een lezing van Feike Cats bevat veel humor en interactie met de zaal. De energie die hij aan de zaal geeft zorgt er voor dat uw werknemers hier verder  op kunnen bouwen en zelf aan de slag kunnen gaan.

     

    • Enthousiaste Klanten zijn uw beste verkopers!

    •  Social media en enthousiaste Klanten!

    •  De enthousiaste Medewerker & Klant als ambassadeur!

    •  Weg met enquêtes!

    •  Liever een compliment dan een klacht!

    •  Marketing via bestaande Klanten!

Gerelateerde sprekers