Loading content ...

Minouk Damen & Janka Dekker

Foodmarketeers: Toekomst & Trends

Minouk Damen & Janka Dekker zijn foodaholics in optima forma! Vanuit hun passie voor food en kennis over trends zijn zij dagelijks bezig om de impact van de veranderende foodmarkt door te vertalen voor organisaties. Met hun trendmatrix nemen ze je mee in 4 uiterste, maar realistische toekomstwerelden. Een presentatie vol inspiratie en discussie met als centrale vraag: ‘wat betekenen deze ontwikkelingen voor jouw organisatie en markt’!

Neem contact op

Neem vrijblijvend contact met ons op! Vul uw gegevens in en wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Minouk Damen & Janka Dekker zijn als foodaholics vanuit hun behoefte om de food(service) markt te vernieuwen al 10 jaar actief met hun eigen bureau, Marketing4Results, in de wereld van eten en drinken. Of het nou gaat om high-end restaurants, zorg, catering of leisure, overal waar je eten of drinken kunt kopen of ertoe verleidt wordt, heeft hun interesse.

Middels de 2 praktische management boeken die door hen geschreven zijn over ‘trade marketing en category management in food(service)’ en ‘het beïnvloeden van de shopper in food(service)’, brengen ze niet alleen kennis over het gedrag van de food(service)consument, maar ook hoe de B2B-dynamiek in deze markt werkt en kan worden beïnvloed. Bewezen modellen en een groot aantal praktijkcases geven Minouk en Janka munitie om niet alleen te inspireren, maar ook concrete handvatten voor de praktijk te geven.

Inzichten en kennis vanuit trade marketing, shopper marketing, neuromarketing, maatschappelijke veranderingen en (food)trends komen samen en geven een prikkelende blik op de toekomst. De toekomstwerelden zijn veel gevraagd in de FMCG, maar ook aan food gelieerde bedrijven als de zorg, verzekeringen en gemeentes worden gegarandeerd geïnspireerd door de shopperreis.

Wil jij je organisatie wakker schudden om daadwerkelijke verandering in gang te zetten door een reality check dat ontwikkelingen wél snel gaan en ook op jouw bedrijf impact gaan hebben? Dare to challenge! Minouk Damen & Janka Dekker geven een inspirerende lezing met een interactief karakter en kunnen jouw organisatie strategisch ondersteunen met de doorvertaling van de trends naar jouw businessmodel en portfolio.

    • de Toekomst van de Foodservice

    • Trade marketing en category management

    • Categorievisie in foodservice

Gerelateerde sprekers