Bel ons op +31 (0)30 80 80 884

En krijg professioneel advies van onze deskundige consultants

Onze sprekers zijn ook beschikbaar voor online events en webinars. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Lezingen over Customer Experience

Boek een inspirerende lezingen over Customer Experience ookwel, klantervaring.

Vrijblijvend informatie

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Of neem direct contact op

Bel: +31 (0)20 241 57 30
Vrijblijvend informatie

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Met de juiste spreker maak je van ieder evenement een succes, daar helpen wij je graag bij

De toegevoegde waarde van een professionele spreker? De combinatie van entertainment, inspiratie én actuele kennis.

Onze medewerkers zetten zich dagelijks in om klanten en sprekers met elkaar te verbinden

Wij maken het vinden van de perfecte spreker een stuk gemakkelijker

Alle sprekers over customer experience (7)

Help met kiezen
no-image

Richard van Hooijdonk

Inspirerende lezingen over wereldtrends, technologie en marketing van een internationaal erkend topspreker

Trendwatcher, futurist en internationaal topspreker Richard Van Hooijdonk neemt je mee naar een inspirerende toekomst die leven, werken en ondernemen drastisch gaat...

no-image

Tim Zuidgeest

Mede-oprichter 'Unravel Research of Neuromarketing Research' en 'Studio ST&T'

Spreker Tim Zuidgeest is een enthousiaste consumentenpsycholoog met een passie voor de online wereld. Als Neuromarketing expert zet Tim psychologie in om marketing te...

no-image

Hans Zomer

Hoe gaan jullie van (on)tevreden, naar meer blije klanten? En hoe krijg je je medewerkers ‘zover’ dat ze hier hun uiterste best voor doen?

Spreker Hans Zomer geeft lezingen en workshops over Klantgerichte teams. Als manager of ondernemer (met personeel) heb je een doel: ervoor zorgen dat jouw team, bedrijf of organisatie succesvol is en blijft! Je realiseert dit het makkelijkst als je...

no-image

Sydney Brouwer

Bringing Humanity Back to Business

Hoe kan uw bedrijf consequent een legendarische klantbeleving neer zetten? Als klantbeleving- en klantgerichtheidsexpert deed spreker Sydney Brouwer onderzoek naar customer champions. Sydney kan uw bedrijf de knowledge en knowhow verschaffen om tot...

no-image

Feike Cats

Verleuken kan iedereen. Spreker Feike Cats laat zijn publiek zien hoe.

Klantgerichtheidexpert en spreker Feike Cats geeft lezingen over Klantgerichtheid, Klantousiasme en...

no-image

Steven van Belleghem

De toekomst van (digitale) communicatie

Steven van Belleghem is dé expert op gebied van klantrelaties en de toekomst van de marketing. Zijn sterke kant is het inspireren van bedrijven. Met zijn verfrissende visie zorgt Steven er voor dat uw bedrijf gaat voor optimale klantgerichtheid...

no-image

Frans Reichardt

Klantverantwoord ondernemen in 3 stappen

Wist u dat veel producten mislukken omdat veel bedrijven niet goed luisteren naar hun klanten? Spreker Frans Reichardt kan u alles vertellen over het verbeteren van het dialoog met de klant en maakt u graag bewust van de vele voordelen die een goede...

Customer Experience
Customer Experience
5 van de 5 sterren

"Er werd adequaat gereageerd op onze vragen."

Hendirk Pierson College

"Verdiep je in Customer Experience en zorg voor een ultieme service voor uw klanten"

  • Met een goede service en klantervaring zorg jij er voor dat jouw bedrijf zich onderscheid van de concurrentie. Wat zijn de verwachtingen van de klant? en wat kan jij als extra’s bieden? Boek een van de inspirerende lezingen over Customer Experience vol met waardevolle tips. Bent u op zoek naar een spreker, dagvoorzitter, trainer of workshopbegeleider over dit onderwerp? Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden.
Vraag naar tarieven en beschikbaarheid