Loading content ...

Telefoon: +31 202 415 730

Bel ons voor vragen of advies
Gastvrijheid

Lezingen over Gastvrijheid

Heeft u een bedrijf in de hotellerie of heeft u een restaurant? Dan weet u als geen ander hoe belangrijk gastvrijheid voor uw bedrijf kan zijn. Op deze pagina vindt u een lijst met sprekers met lezingen over Gastvrijheid.

Wilt u advies over de mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op.

Vrijblijvend informatie

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Vrijblijvend informatie

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Onze medewerkers zetten zich dagelijks in om klanten en sprekers met elkaar te verbinden

Met de juiste spreker maak je van ieder evenement een succes, daar helpen wij je graag bij

De toegevoegde waarde van een professionele spreker? De combinatie van entertainment, inspiratie én actuele kennis.

Wij maken het vinden van de perfecte spreker een stuk gemakkelijker

Alle sprekers over gastvrijheid (9)

Help met kiezen

Willem Dieleman

Pancake Adventures

Willem Dieleman is oprichter en ambassadeur van “Pancake Adventures”. Met een koekenpan reist hij de wereld over om mensen te verblijden met een pannenkoek, ervaringen te delen en verhalen te...

Nienke Strikwerda

Nienke Strikwerda

Gastvrijheid (of Hospitality) voor zowel organisaties als voor teams en afdelingen

Gastvrijheid? Klantgerichtheid? Trending topics of keiharde ‘geld-in-het-laatje’ brengers? Zijn uw collega’s écht gastvrij en klantgericht? Hoe behoud je je medewerkers in deze economische groei? Op een interactieve en vermakelijke wijze...

Laura de la Mar

Gastvrije organisaties

Wilt u gastvrijheid in uw bedrijf vergroten? Wilt u gastheerschap, gastvrijheid management of gastvrij leiderschap (door)ontwikkelen? Spreker Laura de la Mar laat haar publiek de kracht van hartelijkheid ervaren! In haar lezingen en trainingen biedt...

Frank Rekers

Frank Rekers

Spreker, trainer en auteur Frank Rekers is een waarde(n)gedreven ondernemer, oud-marinier en Mandela-kenner.

Spreker, trainer en auteur Frank Rekers is een waarde(n)gedreven ondernemer, oud-marinier en Mandela-kenner. Hij spreekt met passie en humor over leiderschap, voorbeeldgedrag en kernwaarden, teamvorming, gastvrijheid en mentaliteit. Hij heeft een...

Minouk Damen & Janka Dekker

Minouk Damen & Janka Dekker

Foodmarketeers: Toekomst & Trends

Minouk Damen & Janka Dekker zijn foodaholics in optima forma! Vanuit hun passie voor food en kennis over trends zijn zij dagelijks bezig om de impact van de veranderende foodmarkt door te vertalen voor organisaties. Met hun trendmatrix nemen ze...

Yvonne van der Kroft

Yvonne van der Kroft

Alles over Etiquette

Of het nu gaat om een zakelijke ontmoeting, tafelmanieren, een sollicitatiegesprek of de voorbereiding op een internationale reis, Spreker Yvonne van der Kroft vertelt u met veel enthousiasme, professionaliteit en deskundigheid alle ins en outs op...

Saskia Maarse

Lezingen over cross-culturele samenwerking en interculturele communicatie

Spreker Saskia Maarse geeft lezingen over de Nederlandse (zakelijke) cultuur in relatie tot andere culturen. Voor haar boeken 'Tutti frutti' en 'Onder de zeespiegel' interviewde ze vijf jaar lang ondernemers en managers uit verschillende landen en...

Kim van Velzen

Kim van Velzen

Foodstrateeg en hospitality trends

Kim van Velzen is expert op gebied van horeca en ondernemerschap. Kim van Velzen is professioneel spreker voor strategisch advies en trends in foodservice en horeca. Hij wil de positieve betekenis van voedsel...

Andreas Oerlemans

Andreas Oerlemans

Gastronomie en Hotellerie

Spreker Andreas Oerlemans vertelt ‘met smaak’. Andreas heeft veel ervaring op mogen doen binnen de verschillende gebieden van gastronomie en hotellerie. Hij vertelt enthousiast over klantvriendelijkheid en de ontwikkelingen in de voedselbranche...

Gastvrijheid
5 van de 5 sterren

"Een goed contact en goede afhandeling."

Rijksuniversiteit Groningen

"Gastvrijheid is een beleving" zorg voor tevreden gasten en positieve reviews!

Gastvrijheid
  • Er zijn verschillende redenen waarom de gast specifiek voor uw bedrijf kiest. Gastvrijheid staat hierin over het algemeen voorop. Een entree die mensen verwelkomt, vriendelijke gastheer of gastvrouw, verzorgde omgeving en fijne service. Uw gast wil zich thuis voelen en vriendelijk ontvangen worden. Een warm welkom is wat er voor zorgt dat uw gasten nogmaals gebruik zullen maken van uw faciliteiten en services.
  • Wat wil en verwacht jou klant eigenlijk? Gastvrij ontvangen worden is een beleving. Het is dan ook belangrijk je in te leven in de gast. Wat zou u op prijs stellen als u hier verblijft? Door te kijken door de ogen van de gast kijk je op een andere manier naar je eigen bedrijf. Dit is ook de reden waarom het goed is iemand van buitenaf in te schakelen.
  • Lezingen over Gastvrijheid: Een spreker met kennis over gastvrijheid heeft een frisse, andere kijk op uw bedrijf. Aan de hand van theorieën over gastvrijheid zullen  zich nieuwe inzichten voordoen. Hospitaliteit wordt erg op prijs gesteld en vertaalt zich in tevreden gasten en positieve reviews.
Vraag naar tarieven en beschikbaarheid