Bel ons op 030 80 80 884

en krijg professioneel advies van onze deskundige consultants
Klantenservice

Lezingen over Klantenservice

Klantenservice is het optimaal bedienen van bestaande klanten in hun zoektocht naar antwoorden, ondersteuning en hulp. Veelal voor, tijdens en na de afronding van het commerciële proces. Bekijk het overzicht met lezingen over Klantenservice.

Vrijblijvend informatie

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Of neem direct contact op

Bel: +31 (0)30 80 80 884
Vrijblijvend informatie

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Met de juiste spreker maak je van ieder evenement een succes, daar helpen wij je graag bij

De toegevoegde waarde van een professionele spreker? De combinatie van entertainment, inspiratie én actuele kennis.

Onze medewerkers zetten zich dagelijks in om klanten en sprekers met elkaar te verbinden

Wij maken het vinden van de perfecte spreker een stuk gemakkelijker

Alle sprekers over klantenservice (8)

Help met kiezen
no-image

Janneke van Meenen

Goed Zakelijk Bellen

Er zijn zo’n 2 miljoen mensen met bel-angst actief in het arbeidsproces. Dat veroorzaakt stress en kost omzet. Bellen kun je...

no-image

Jeff Davis

Ook bekend als The Muhammad Ali of Mental Health, helpt je de kracht van authentiek leiderschap te activeren, de mentale gezondheid van werknemers te verbeteren en het beste uit teams te halen

Jeff is geen onbekende in tegenslagen, moeilijkheden en tegenslagen. In 2007, op 17-jarige leeftijd, bereikte hij, na langdurig misbruik en een reeks onverwachte omstandigheden, een dieptepunt en stierf hij bijna door zelfmoord. Op de universiteit...

no-image

Daniëlle de Jonge

Expert in onderscheidende klantgerichtheid en commerciële slagkracht

Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en commercie op netwerkbijeenkomsten, congressen, klantendagen, beurzen, teamdagen, seminars en tal van andere gelegenheden. Én natuurlijk ook voor online presentaties en...

no-image

Steven van Belleghem

De toekomst van (digitale) communicatie

Steven van Belleghem is dé expert op gebied van klantrelaties en de toekomst van de marketing. Zijn sterke kant is het inspireren van bedrijven. Met zijn verfrissende visie zorgt Steven er voor dat uw bedrijf gaat voor optimale klantgerichtheid...

no-image

Hans Zomer

Hoe gaan jullie van (on)tevreden, naar meer blije klanten? En hoe krijg je je medewerkers ‘zover’ dat ze hier hun uiterste best voor doen?

Spreker Hans Zomer geeft lezingen en workshops over Klantgerichte teams. Als manager of ondernemer (met personeel) heb je een doel: ervoor zorgen dat jouw team, bedrijf of organisatie succesvol is en blijft! Je realiseert dit het makkelijkst als je...

no-image

Sydney Brouwer

Bringing Humanity Back to Business

Hoe kan uw bedrijf consequent een legendarische klantbeleving neer zetten? Als klantbeleving- en klantgerichtheidsexpert deed spreker Sydney Brouwer onderzoek naar customer champions. Sydney kan uw bedrijf de knowledge en knowhow verschaffen om tot...

no-image

Feike Cats

Klantgerichtheid is een feest!

Klantgerichtheidexpert en spreker Feike Cats geeft lezingen over Klantgerichtheid, Klantousiasme en...

no-image

Frans Reichardt

Klantverantwoord ondernemen in 3 stappen

Wist u dat veel producten mislukken omdat veel bedrijven niet goed luisteren naar hun klanten? Spreker Frans Reichardt kan u alles vertellen over het verbeteren van het dialoog met de klant en maakt u graag bewust van de vele voordelen die een goede...

Klantenservice
Klantenservice
5 van de 5 sterren

"Snelle reactie en goed meedenken met de klant."

Zorg van de Zaak netwerk

Maak uw klantenservice topprioriteit!

Klantenservice

Klantenservice is het bedienen van bestaande klanten die al een service of product hebben afgenomen. Hierin is de relatie met de klant centraal en wordt er doelgericht gewerkt op het versterken van de relatie en de klant terug te laten komen.

Onze experts op dit gebied verzorgen op maat gemaakte lezingen over customer centricity. Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden. Wij helpen u graag bij het vinden van een passende spreker.

Vraag naar tarieven en beschikbaarheid