Loading content ...

Operational Excellence

Lezingen over Operational Excellence

Wilt u meer weten over Operational Excellence? Op deze pagina vindt u een overzicht met sprekers die u hier meer hierover kunnen vertellen. Wilt u persoonlijk advies? Neem gerust even contact met ons op.

Doe een boeking!

Neem vrijblijvend contact met ons op! Vul uw gegevens in en wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Over Operational Excellence

    • De focus van Operational Excellence ligt op de klant. Deze staat centraal en blijft centraal staan. Een goede definitie van operational excellence zou kunnen zijn dat elke medewerker in een bedrijf de waarde van een product voor een klant ziet vanuit zijn/haar positie en ook zorgt dat deze waarde in stand blijft. Met het doel van een product voor een klant centraal, zorgt dit dat elke medewerker ook weet hoe hij/zij bijdraagt. De klant is niet perse een consument die betaalt, maar kan ook een persoon zijn die wordt geholpen door de gemeente bijvoorbeeld.
    • Operational Excellence is dus een manier van zien, maar het kan ook worden gebruikt als praktische aanpak. Er wordt gekeken naar het complete systeem om een product te produceren. Hoe zit het met de kosten, maar ook hoe zit het met de opbrengsten? Misschien dat een kleine verhoging van kosten een veel beter product kan leveren. Dit is ook beter in de ogen van de klant. Hierdoor kan een groter rendement worden geboekt. Dit kan zowel in geld, als in effectiviteit worden uitgedrukt. Zo blijft het concept belangrijk voor zowel bedrijven als non-profit organisaties.
    • Onze sprekers geven graag meer uitleg aan het begrip Operational Excellence. Vanuit hun ervaring in de praktijk of juist vanuit onderzoek, weten zij duidelijk te stellen wat de kernpunten zijn en hoe uw organisatie zich hier op kan gaan richten. Een verandering is nodig, maar waar begint u? Hoe zorgt u ervoor dat deze verandering gedragen wordt door de hele organisatie? Hoe kunnen zowel de processen in het bedrijf als de gedachten van de werknemers zo worden gericht dat het een groot succes wordt? Een lezing voor uw bedrijf kan in het algemeen worden aangepast door onze sprekers zodat u zo snel mogelijk aan de slag kunt met de geleerde kennis.