Het is niet voor niets dat spreker Frans Reichardt zich winnaar van de landelijke Toastmaster Spreekwedstrijd 2016 noemen, Frans heeft een enorm talent en weet als geen ander hoe je een publiek kan inspireren. Zijn lezingen waaronder ‘Bring back that loving feeling’ en ‘Blije Klanten Bijten Niet’ zijn een enorm succes.
Redenen om spreker Frans Reichardt te boeken
- Wist u dat veel producten mislukken omdat veel bedrijven niet goed luisteren naar hun klanten? Spreker Frans Reichardt kan u alles vertellen over het verbeteren van het dialoog met de klant en maakt u graag bewust van de vele voordelen die een goede communicatie met de klant heeft. Hoe u dit kan realiseren? De klantenluisteraar geeft u inzicht.
- Elke lezing van Frans zit vol humor, energie en laat gegarandeerd een indruk achter op het publiek
- De motiverende lezingen van Frans zijn geschikt voor iedereen binnen jouw organisatie
Helpt organisaties beter te luisteren naar hun klanten
Spreker Frans Reichardt helpt organisaties beter te luisteren naar hun klanten. Het doel? Effectieve communicatie. Hij spreekt vanuit de overtuiging dat de klant het meest belangrijke aspect van het bedrijf is. Het geheim van succesvolle bedrijven? Volgens Frans Reichardt draait het allemaal om het centraal stellen van de klant waarin ‘luisteren’ als keyword wordt gezien. Tevreden klanten zorgen voor tevreden medewerkers en betere bedrijfsresultaten.
Frans Reichardt is een spreker die zijn publiek inspireert en motiveert. Hij stimuleert bedrijven te luisteren naar klanten en versterkt het klantdialoog.Door middel van het geven van dynamische presentaties en interactieve trainingen adviseert Frans zowel grote als kleine bedrijven. Frans spreekt duidelijk taal en weet met zijn boodschap een groot publiek te bereiken. Hij brengt zijn boodschap met humor en is niet bang te zeggen wat hij denkt. Dit maakt dat het publiek een duidelijke boodschap mee krijgt die men in de praktijk toe kan passen.
Frans heeft meerdere boeken geschreven. Het boek ‘Mijn klant begrijpt me (nog) niet’ bevat een verzameling verhalen met tips en adviezen voor goede communicatie met uw klanten. Frans is co-auteur van het boek ‘Business Bloopers’. In dit boek worden de belangrijkste lessen uit meer dan 150 pijnlijke bedrijfsuitglijders en miljoenverslindende marketingmissers gehaald.
Met 30 jaar ervaring als adviseur, trainer, docent verzorgt spreker Frans Reichardt hoogwaardige presentaties en keynotes. Daarnaast geeft hij workshops en trainingen aan zowel grote als kleine bedrijven en is hij discussieleider.
- Hoe kun je de relatie met je klanten versterken?
- Hoe verbeter je je klantprestaties en bedrijfsresultaten?
- Hoe kun je de klanttevredenheid verbeteren?
- Hoe geef je de klantgerichtheid in je organisatie een impuls?
- Hoe betrek je medewerkers bij de klantgerichtheid?
Voor vragen, tarieven en beschikbaarheid neem contact met ons op.
Bekijk de lezingen van Frans Reichardt