Bel ons op 030 80 80 884

en krijg professioneel advies van onze deskundige consultants
Sprekersbureau Athenas

Frans Reichardt helpt organisaties beter te luisteren naar hun klanten

Frans Reichardt

Klantverantwoord ondernemen in 3 stappen

Tarieven en beschikbaarheid

5 van de 5 sterren

Met zijn authenticiteit is Frans verfrissend onzakelijk voor een ondernemende spreker. Pure intenties en de menselijke maat staan voor hem voorop en zo zou je het vaker willen zien. Geen glad verhaal of marketingtrucje om even ‘hit & run’ laaghangend fruit te scoren, maar een doorleefd verhaal gericht op duurzame en oprechte relaties met waar nodig een ontroerende of confronterende spiegel, waar je verder mee komt.

Martijn Groenewegen, Rabobank Bekijk alle referenties

Redenen om spreker Frans Reichardt te boeken

  • Wist u dat veel producten mislukken omdat veel bedrijven niet goed luisteren naar hun klanten? Spreker Frans Reichardt kan u alles vertellen over het verbeteren van het dialoog met de klant en maakt u graag bewust van de vele voordelen die een goede communicatie met de klant heeft. Hoe u dit kan realiseren? De klantenluisteraar geeft u inzicht.
  • Elke lezing van Frans zit vol humor, energie en laat gegarandeerd een indruk achter op het publiek
  • De motiverende lezingen van Frans zijn geschikt voor iedereen binnen jouw organisatie
Frans Reichardt

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
About icon

Over Frans

Lecture icon

Lezingen

Video icon

Video

References icon

Referenties

Books icon

Boeken

Tarieven en beschikbaarheid

Het is niet voor niets dat spreker Frans Reichardt zich winnaar van de landelijke Toastmaster Spreekwedstrijd 2016 noemen, Frans heeft een enorm talent en weet als geen ander hoe je een publiek kan inspireren. Zijn lezingen waaronder ‘Bring back that loving feeling’ en ‘Blije Klanten Bijten Niet’ zijn een enorm succes.

Redenen om spreker Frans Reichardt te boeken

  • Wist u dat veel producten mislukken omdat veel bedrijven niet goed luisteren naar hun klanten? Spreker Frans Reichardt kan u alles vertellen over het verbeteren van het dialoog met de klant en maakt u graag bewust van de vele voordelen die een goede communicatie met de klant heeft. Hoe u dit kan realiseren? De klantenluisteraar geeft u inzicht.
  • Elke lezing van Frans zit vol humor, energie en laat gegarandeerd een indruk achter op het publiek
  • De motiverende lezingen van Frans zijn geschikt voor iedereen binnen jouw organisatie

Helpt organisaties beter te luisteren naar hun klanten

Spreker Frans Reichardt helpt organisaties beter te luisteren naar hun klanten. Het doel? Effectieve communicatie. Hij spreekt vanuit de overtuiging dat de klant het meest belangrijke aspect van het bedrijf is. Het geheim van succesvolle bedrijven? Volgens Frans Reichardt draait het allemaal om het centraal stellen van de klant waarin ‘luisteren’ als keyword wordt gezien. Tevreden klanten zorgen voor tevreden medewerkers en betere bedrijfsresultaten.

Frans Reichardt is een spreker die zijn publiek inspireert en motiveert. Hij stimuleert bedrijven te luisteren naar klanten en versterkt het klantdialoog.Door middel van het geven van dynamische presentaties en interactieve trainingen adviseert Frans zowel grote als kleine bedrijven. Frans spreekt duidelijk taal en weet met zijn boodschap een groot publiek te bereiken. Hij brengt zijn boodschap met humor en is niet bang te zeggen wat hij denkt. Dit maakt dat het publiek een duidelijke boodschap mee krijgt die men in de praktijk toe kan passen.

Frans heeft meerdere boeken geschreven. Het boek ‘Mijn klant begrijpt me (nog) niet’ bevat een verzameling verhalen met tips en adviezen voor goede communicatie met uw klanten. Frans is co-auteur van het boek ‘Business Bloopers’. In dit boek worden de belangrijkste lessen uit meer dan 150 pijnlijke bedrijfsuitglijders en miljoenverslindende marketingmissers gehaald.

Met 30 jaar ervaring als adviseur, trainer, docent verzorgt spreker Frans Reichardt hoogwaardige presentaties en keynotes. Daarnaast geeft hij workshops en trainingen aan zowel grote als kleine bedrijven en is hij discussieleider.

  • Hoe kun je de relatie met je klanten versterken?
  • Hoe verbeter je je klantprestaties en bedrijfsresultaten?
  • Hoe kun je de klanttevredenheid verbeteren?
  • Hoe geef je de klantgerichtheid in je organisatie een impuls?
  • Hoe betrek je medewerkers bij de klantgerichtheid?

Voor vragen, tarieven en beschikbaarheid neem contact met ons op.

Bekijk de lezingen van Frans Reichardt
Lezing van spreker Frans Reichardt

Bring Back That Loving Feeling

De kracht van onvoorwaardelijke liefde voor de klant. Waarom worden klanten behandeld als lastige buitenstaanders, terwijl zij het zijn waar het allemaal om draait? Organisaties die er wél in slagen de klant centraal te stellen zijn succesvoller dan andere. Hoe kan dat? De klant staat centraal. Reichhardt laat zien waar het mis gaat in de relatie tussen organisaties en hun klanten.

Lezing van spreker Frans Reichardt

 ‘Blije Klanten Bijten Niet’

Een spetterende lezing over klantgerichtheid & klantbeleving en hoe je die vertaalt in klanttevredenheid & klantwaarde. Deze lezing is gebaseerd op het boek Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!), een verzameling verhalen over klantgericht denken en doen. Als u Frans boekt als spreker, is dit boek voor uw medewerkers of relaties een leuk aandenken aan een onvergetelijke bijeenkomst.

Lezing van spreker Frans Reichardt

De voorspelbaarheid van onze voorkeuren - het klantenbrein & klantgedrag

Hoe werkt ons brein en wat zijn de principes van verleiden en overtuigen? Het klantbrein reageert volgens vaste patronen en als je die kent ben je beter in staat je klanten te verleiden en te overtuigen.

Lezing van spreker Frans Reichardt

Falen & Opstaan - jouw weg naar succes

De belangrijkste lessen uit honderden businessbloopers & carrièrecrashes.  In deze lezing beschrijft Frans de waarde van fouten om te leren, te groeien, te ontwikkelen en jezelf te ontplooien. De kernboodschap is: koester je fouten, leer van je missers.

Video van spreker Frans Reichardt

Hoe kun je het beter doen voor de klant?

Video van spreker Frans Reichardt

3 praktische klantentips

Bekijk de lezingen van Frans Reichardt

Referenties

Toen hem enkele dagen voor onze grootste conferentie werd gevraagd deze te openen, nam Frans die uitdaging met enthousiasme aan en bracht hij een inspirerend verhaal. Een man die luisteren predikt als een onderscheidende factor voor toekomstig succes. Topkerel.

Phil Tusing | Sourcing Summit

Frans heeft op ons Summer Event gesproken over Luisterend Leiderschap. Een thema waar hij veel over kan vertellen. Met wat input van ons heeft hij echt een inspiratiesessie op maat gemaakt. Hij is van nature een goeie verteller met een aanstekelijke energie. Hij wist ons team een uur lang te inspireren, met leuke en rake voorbeelden vanuit onze branche, en met een goede dosis humor. Ik kan Frans dan ook van harte aanbevelen!

Sara Dekker, Teamleiders.nu

Met zijn authenticiteit is Frans verfrissend onzakelijk voor een ondernemende spreker. Pure intenties en de menselijke maat staan voor hem voorop en zo zou je het vaker willen zien. Geen glad verhaal of marketingtrucje om even ‘hit & run’ laaghangend fruit te scoren, maar een doorleefd verhaal gericht op duurzame en oprechte relaties met waar nodig een ontroerende of confronterende spiegel, waar je verder mee komt.

Martijn Groenewegen, Rabobank

Frans heeft tijdens onze korte en intense samenwerking meerdere keren het ‘wow effect’ weten te creëren. Hij gaat voor ‘the extra mile’. Het zijn bij Frans niet de woorden maar de daden die laten zien dat hij de diepe definitie van de term klantgerichtheid begrijpt. Een geweldige kwaliteit is dat Frans boeiend spreekt voor de massa en aandacht heeft voor het individu.

Saffira Lorraine Parker | Action

Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!) - Verhalen met tips & ideeën voor blijvend blije klanten

Heb je wel eens het idee dat je klanten je niet begrijpen of andersom? Wil je weten hoe je je klanten beter begrijpt (en zij jou), hoe je hen beter helpt en nog blijer maakt? Dan is Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!) echt iets voor jou.

In luchtig geschreven verhalen schetst Frans Reichardt hoe bedrijven de wereld mooier kunnen maken voor klanten en voor zichzelf. Zijn verhalen zullen soms een glimlach op je gezicht toveren, je de ene keer verbazen en een andere keer inspireren. Je zult je in veel verhalen herkennen, want één ding staat vast: je bent zelf klant en je weet dus uit eigen ervaring dat dat niet altijd meevalt.

Bestel dit boek

Business Bloopers - De belangrijkste lessen uit meer dan 175 pijnlijke bedrijfsuitglijders en miljoenenverslindende marketingmissers

De meeste organisaties vertellen ons het liefst hun succesverhalen. Terwijl hun fouten en mislukkingen het leerzaamst zijn.

‘Business Bloopers’ bevat een vermakelijke bloemlezing van fouten die bedrijven en overheden in binnen- en buitenland maken. Van de ondergang van Buckler en Hyves, de verkoop van bol.com door Bertelsmann, tot het mislukken van de tv-zenders Sport7 en Talpa. Van beroemde en beruchte mislukkingen tot onhandige reclameslogans of vertaalblunders. De auteurs leggen op pijnlijke wijze bloot wat er misging en laten zien wat we hiervan kunnen leren.

Bestel dit boek
Vrijblijvend informatie over Frans Reichardt

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • Hidden
  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Of neem direct contact op:

Bel: +31(0)308080884
Frans Reichardt
Frans Reichardt

5 van de 5 sterren

Met zijn authenticiteit is Frans verfrissend onzakelijk voor een ondernemende spreker. Pure intenties en de menselijke maat staan voor hem voorop en zo zou je het vaker willen zien. Geen glad verhaal of marketingtrucje om even ‘hit & run’ laaghangend fruit te scoren, maar een doorleefd verhaal gericht op duurzame en oprechte relaties met waar nodig een ontroerende of confronterende spiegel, waar je verder mee komt.

Martijn Groenewegen, Rabobank Bekijk alle referenties

Frans Reichardt geeft lezingen over de volgende onderwerpen