Loading content ...

Telefoon: +31 202 415 730

Bel ons voor vragen of advies
Hielko van der Molen

Hielko van der Molen

Verandermanagement binnen digitale teams

Tarieven en beschikbaarheid
Vrijblijvend informatie over Hielko van der Molen

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
About icon

Over Hielko

Lecture icon

Lezingen

Tarieven en beschikbaarheid

Spreker Hielko van der Molen is sinds 1999 gegrepen door het digitale virus. Het begon in zijn rol als verandermanager bij het project Newmonday, een start-up van Randstad en VNU. En ging verder bij de start-up Next2us en daarna bij Media Plaza. Inmiddels heeft hij zijn expertise verder ontwikkeld door jarenlange ervaring in het operationeel aansturen en verbeteren van digitale en online teams. Hielko is van oorsprong een technisch bedrijfswetenschapper en op dit moment eigenaar van Dharma Marketing Facilitators en onderdeel van de start-up We Are Aure. Als ondernemer en coach werkt Hielko graag binnen een bedrijf of organisatie mee bij het realiseren van veranderingen door alsmaar voortschrijdende technologische ontwikkelingen.

In zijn werkveld heeft spreker Hielko van der Molen veel organisaties geïnspireerd door ze een inzicht te gegeven van de technologische impact op het leven van mensen, en het daarbij passende businessmodel. Op dit moment doet hij dat vanuit Dharma Marketing Facilitators en binnen de start-up We Are Sure. Hielko gelooft dat het delen van kennis dé essentie van vooruitgang is. Daarom deelt hij zijn kennis graag. Via zijn hoofd-docentschappen bij LECTRIC (Opleiding Online Marketing en bij de post-HBO opleiding Next Communications) en Beeckestijn Business School. Daarnaast als docent Online Marketing en Cross Media bij de Nyenrode Business University en bij de Economische Faculteit van de Vrije Universiteit.

Op dit moment geeft Hielko workshops en lezingen over de cultuurverandering die wordt veroorzaakt door het veranderende gedrag van consumenten. Van waterval naar Agile, digitale transitie is dé term in deze. Daarnaast publiceert spreker Hielko van der Molen regelmatig op Marketingfacts, Emerce en Travelnexts over crossmediale communicatie, (mobile) marketing en de veranderende rol van techniek in de  aansturing van organisaties.

Bekijk de lezingen van Hielko van der Molen

    Onderwerpen waar spreker Hielko van der Molen bevlogen over spreekt:

    • Van waterval naar Agile, de business noodzaak tot verandering vanuit digitaal
    • Commercieel sterker worden door juiste inzet van technologie en competenties
    • Aanpak van digitale transformatie binnen een organisatie of team
    • Cross Mediale aanpak van je campagne
    • Mobile is here to stay
Vrijblijvend informatie over Hielko van der Molen

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Hielko van der Molen geeft lezingen over de volgende onderwerpen