Bel ons op 030 80 80 884
en krijg professioneel advies van onze deskundige consultantsBel ons op 030 80 80 884
5 van de 5 sterren
Jojanneke’s cursus in Online Strategie en Social Media geeft mij, terwijl ik in mijn eigen tempo leer, een compleet beeld van de mogelijkheden van online communicatie en alle do’s en don’ts. Met alle online en offline enthousiasme, technische kennis en humor van Jojanneke is dit programma een geweldige (en leuke!) manier om kennis op te doen, vaardigheden op te bouwen en ervaringen te delen.
Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid
Over Jojanneke
Lezingen
Video
Referenties
Innoveren en creatieve ideeën ontwikkelen en deze opleveren kost tijd en energie, en als je het goed doet, levert dit je exponentieel veel meer op. The Creative Achiever Method is een wetenschappelijk onderbouwde methode die gebruik maakt van design thinking principes, projectmanagementmethodes, self-managementlessen en creatieve masterclasses om tot onderscheidende resultaten te komen. Mijlpaalprojecten. Voor de rest van je carrière en leven.
Zelfstandig en vanuit eigen kracht werken en vindingrijkheid creatieve oplossingen vinden – Jojanneke kreeg er als wees op jonge leeftijd mee te maken. Ze leerde al snel zelfstandig keuzes vanuit het hart te maken. Geen makkelijke weg, maar van deze vaardigheid profiteert ze nu. Jojanneke laat anderen zien hoe je keuzes maakt op een manier dat het 100% past bij wie jij bent als persoon.
De methode kan keer op keer toegepast worden, of je nu een start-up bouwt, een boek uitgeeft, je bedrijf ombouwt, een tentoonstelling maakt of een webshop ontwikkelt. Want voor al dit soort uitdagingen heb je creatief onderscheidend vermogen, innovatie en momentum nodig. Elke keer unieke prestaties leveren, op weg naar een uniek track record waar je trots op mag zijn.
Vanuit haar onderneming OnlineComm Academy ontwikkelde Jojanneke van den Bosch (1975) een scala aan online opleidingen over online strategie, creatieve online campagnes, social media, contentmarketing, online communicatie en ontwerpvraagstukken. Zij won hiermee de zilveren Most Inspiring Learning Journey Award 2015. Jojanneke gaf haar TEDx talk ‘Helping the Invisible’ op TEDxDelft. Deze gaat over haar persoonlijke ervaringen als weeskind en over de wat je als omstander van een weeskind kunt doen om hen een beter leven te geven. Jojanneke schreef twee boeken: ‘Zo, nu ben je wees’ (2013) en ‘Live Your Talks’ (2016).
Keynotes van Jojanneke van den Bosch zijn voor ondernemers en professionals die creativiteit en innovatiekracht willen inzetten en die effectief willen implementeren en slagen. Tijdens en na de lezing jeuken de handen van aanwezigen vaak al om aan de slag te gaan met hun eigen stoere project. En dat kán ook, met alle ontvangen praktische en inhoudelijke tips. Aan de slag!
Bekijk de lezingen van Jojanneke van den BoschWie in staat is zich aan te passen aan veranderende omstandigheden, overleeft. Kan groeien. En slagen. Een verschil maken, professioneel en persoonlijk. The Creative Achiever Method is ontwikkeld vanuit de twintigjarige beroepspraktijk (online strategie, creatieve communicatie, online trainingen) én persoonlijke levenservaring van Jojanneke van den Bosch.
Als kind zonder ouders heeft zij haar leven vanaf veertienjarige leeftijd zelfstandig moeten opbouwen. Zonder vangnet. Deze ervaring dwong Jojanneke om veerkracht, weerbaarheid en zelfsturing te ontwikkelen en ad hoc creatieve oplossingen te vinden voor pittige uitdagingen in leven, opleiding en werk.
Na jaren formuleerde Jojanneke de stappen die zij keer op keer had gezet om tot goede resultaten te komen. Deze stappen vormen nu de blauwdruk vormen van The Creative Achiever Method, die vandaag vele professionals op weg helpt naar een reeks unieke, geslaagde projecten
Jojanneke maakt inspirerende learning journeys.
Martèn de Prez, Directeur A New Spring B.V.
Jojanneke is een enthousiast en gedreven persoon met creatieve ideeën. In haar tijd werkzaam op communicatie bij Wemos vond ik het leuk met haar samen te werken en gaf ze goede adviezen voor (online) media communicatie en strategie, waaronder voor presentaties geven. Daarnaast heeft ze ook de voorzet gedaan voor een subsidie aanvraag, waarbij ze haar communicatieve vaardigheden en capaciteit tot goed structureren heeft laten zien. Ze heeft vaak net een andere blik op zaken, is in staat technisch jargon laagdrempelig te vertalen en kan dingen helder en goed uitleggen. We maken nu nog steeds gebruik van haar inbreng bij Wemos.
Ella Weggen, Stichting Wemos
Jojanneke is een fenomeen. Ze is een creatieve en enthousiaste trainer die inspireert en uitdaagt. Vanwege het unieke programma dat ik met Jojanneke heb gedaan, heb ik mijn vaardigheden als adviseur voor online communicatie en sociale media verbeterd! Ik kan online en offline communicatie goed integreren en heb nu meer plezier in mijn bedrijf.
Inge Pastoor, Independent Senior Communications Consultant
Jojanneke’s cursus in Online Strategie en Social Media geeft mij, terwijl ik in mijn eigen tempo leer, een compleet beeld van de mogelijkheden van online communicatie en alle do’s en don’ts. Met alle online en offline enthousiasme, technische kennis en humor van Jojanneke is dit programma een geweldige (en leuke!) manier om kennis op te doen, vaardigheden op te bouwen en ervaringen te delen.
Caroline Verhees, Vivaz Communicatie
Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid