Loading content ...
Gastvrijheid (of Hospitality) voor zowel organisaties als voor teams en afdelingen
Tarieven en beschikbaarheidSnel informatie over tarieven en beschikbaarheid
Over Nienke
Lezingen
De cirkel is rond als een organisatie gastvrij is: gastvrijheid zorgt voor loyale gasten of klanten, die hun waardering verspreiden en uitspreken. Waardoor jij weer meer werkplezier voelt en vanuit je passie en hart kunt werken. Dat weer opgemerkt wordt door de gast, die daardoor weer loyaler wordt of blijft. Dit geldt in het klein ook voor elke afdeling en elk team; de zogeheten ‘interne gastvrijheid’.
Investeren in gastvrijheid brengt geld in het laatje en vermindering in kosten, veroorzaakt door onder andere een vermindering in investering in nieuwe klanten. Gelet op de vuistregel dat klanten werven vijf keer duurder is dan klanten behouden. Gastvrijheid heeft de grote passie van spreker Nienke Strikwerda. Met veel energie, enthousiasme en interactie verhoogt ze het bewustzijn op dit onderwerp en wat voor goeds het kan brengen. Met als uiteindelijke doel: blije klanten/gasten/bezoekers/cliënten/patiënten (ben ik een ‘soort’ vergeten?) en blije medewerkers! Uit welke branche je komt, maakt niets uit, daar verdiept ze zich in. In de basis gaat het om een gastvrije cultuur.
Nienke Strikwerda heeft de Hoge Hotelschool Maastricht gevolgd, waar de gastvrijheid er met de paplepel is in gegoten. Wilde daarna persé een Drs. titel behalen en heeft dat gedaan in de Bedrijfskunde aan de Universiteit in Nijmegen. Ze heeft in het bedrijfsleven gewerkt, heeft geacteerd en is daarna het trainers- en sprekersvak binnen getreden met de wil dat elke gast of klant zich welkom voelt, waar ze ook maar zijn. Want het gaat om die welkom beleving! Of zoals Maya Angelou het verwoordde: “Ik heb geleerd dat mensen vergeten wat je hebt gezegd, mensen vergeten wat je hebt gedaan, maar mensen vergeten nooit hoe je hen liet voelen.”
Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid