Loading content ...

Paul Moers

Paul Moers

Marketing deskundige

Spreker Paul Moers is uitgeroepen tot behorende bij de 100 beste marketeers van Nederland. Hij heeft veel ervaring opgedaan binnen de voedselketen op het gebied van marketing. Sinds 2009 mag Paul zich Register Marketeer noemen. Tijdens lezingen deelt hij zijn kennis op een praktische, humoristische manier.

Boek een lezing

Zou u graag meer willen weten over deze spreker? Neem vrijblijvend contact met ons op. We geven graag advies over de mogelijkheden.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Paul Moers heeft rechten en milieukunde gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam. Sinds 2009 is Paul Register Marketeer. Een erkend  kwaliteitskeurmerk om vakbekwame en hooggekwalificeerde marketeers herkenbaar te maken. Paul Moers is tevens door het Tijdschrift van Marketing uitgeroepen tot behorende bij de 100 beste marketeers van Nederland.

Paul heeft onder andere gewerkt bij Unilever, Albert Heijn en Gall & Gall. Bij Gall & Gall werkte Paul als algemeen directeur. Paul Moers is enige jaren verbonden geweest aan de MBA in Kopenhagen en was hij zelfstandig consultant. In deze periode heeft hij o.a. geholpen met de ontwikkeling van het merk Interpolis.

Sinds 2010 is hij directeur van Paul Moers Strategic marketing Services. Een  bureau gespecialiseerd in merk/ imagovraagstukken en strategie. Paul heeft grote projecten begeleid bij o.a. Jumbo, Action, De Bijenkorf, Hoog Catharijne, ING, DSM, Lotto etc.

Naast zijn werkzaamheden is spreker Paul Moers schrijver en en publicist. In 2005 schreef hij  ‘New private Brands’  over de opkomst van huismerken. Daarnaast schreef hij  ‘Industrial Marketing in the new branding arena’. Ook schreef hij het boek ‘Merk toch hoe sterk’  wat een standaardwerk over merken geworden. In 2010 kwam zijn  ‘Succes is niet voor lafaards’ uit. In dit boek worden 10 inspirerende nieuwe marketingoplossingen gegeven om weer groei te kunnen genereren. In 2013 verscheen de bestseller “Dienstbaar zijn is het nieuwe goud”.

Regelmatig is spreker Paul Moers te zien op radio en tv en staat regelmatig in de pers waar hij praat over merk en retailontwikkeling. Ook is hij columnist van Marketing Tribune.  In maart 2015 verscheen “Werk aan de winkel 3.0”of hoe overleef ik als retailer de toekomst. In 2017 kwam er weer een nieuw boek, ditmaal over innovatie met als titel ”De wet van de Paracetamol.  Paul spreekt veel op congressen waarbij hij het publiek door middel van een stukje humor voorziet met praktische verhalen.

    Lezingen van spreker Paul Moers

    • Werk aan de winkel 3.0 – Hoe overleef ik als retailer de toekomst? Een lezing met optimistische kijk en concrete stappen om klaar te zijn voor een uitdagende toekomst. In één klap ben je als retailer weer helemaal bij.
    • Innovatie – In zijn nieuwste boek ”De wet van de paracetamol”geeft Paul een hele praktische handleiding hoe je moet innoveren. In zijn lezing komt een concreet stappenplan naar voren.
    • Dienstbaar zijn is het nieuwe goud – over het boek Dienstbaar zijn is het nieuwe goud. Hoe helpt dienstbaarheid om je businessmodel te verbeteren.
    • De kracht van passie – over het boek De kracht van passie. Passie als middel om te excelleren
    • Succes is niet voor lafaards – over het boek Succes is niet voor lafaards. Hoe blijf je in een crisis succesvol?
    • Merk toch hoe sterk – over het boek Merk toch hoe sterk. Hoe bouw je sterke merken die impact hebben?
    • De kracht van huismerken – over het boek New private brands. Hoe kunnen huismerken je formule helpen?
    • Connectivity – Zien en begrijpen wat er om je heen gebeurt
    • Retailontwikkelingen – Wat zijn de ontwikkelingen in retail en welke rol speelt internet?
Gerelateerde sprekers

Paul Moers geeft lezingen over de volgende onderwerpen: