Loading content ...

tibor van Bekkem

Tibor van Bekkum

Bouwen aan Organisatie Identiteit

Tibor van Bekkum is gespecialiseerd in vraagstukken die organisatie-identiteit raken, zoals visieontwikkeling, positioneringstrategie en cultuurverandering. In 2014 werd zijn boek ‘Bouwen aan Organisatie Identiteit’ uitgeroepen tot communicatieboek van het jaar en in 2015 geselecteerd voor de longlist ‘Boek van het Jaar’ van de Orde van organisatiekundigen en -adviseurs. Tibor is veel gevraagd spreker en docent.

Boek een lezing

Zou u graag meer willen weten over deze spreker? Neem vrijblijvend contact met ons op. We geven graag advies over de mogelijkheden.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Organisatie-identiteit gaat over de fundamentele overtuigingen van mensen ten aanzien van hun organisatie. Van directeur tot werkvloer. Die overtuigingen instrueren, inspireren en legitimeren keuzes en gedrag. Organisatie-identiteit heeft dus beslissende impact op het handelingsperspectief van organisaties, units, teams en individuen. Het is bepalend voor de dynamiek tussen organisatie en omgeving enerzijds én tussen management en medewerkers anderzijds.

In 2011 richtte Tibor samen met Aty boers adviesbureau Valuebridge op. Met als missie ‘building meaningful companies’: organisaties die van onderscheidende betekenis zijn voor klanten, medewerkers en aandeelhouders.

Tibor werkt als adviseur met opdrachtgevers aan het realiseren van duurzame verandering in merk en organisatie. Concrete vraagstukken gaan over visieontwikkeling, positioneringstrategie en cultuurverandering. Zijn opdrachten komen zowel uit het bedrijfsleven, als uit de publieke en non profit sector. Inhoudelijke scherpte, veranderkundige competentie en toewijding staan daarbij centraal. Ook is hij initiatiefnemer van Het Identiteitscongres, een jaarlijks terugkerend evenement waar de laatste inzichten en inspirerende cases op het gebied van organisatie identiteit centraal staan.

    Tibor van Bekkum spreekt graag over:

    • Organisatie-identiteit
    • Duurzame verandering in merk en organisaties
    • Visieontwikkeling
    • Positioneringstrategie
    • Cultuurverandering binnen de organisatie

     

Gerelateerde sprekers