Bel ons op 030 80 80 884
en krijg professioneel advies van onze deskundige consultantsBel ons op 030 80 80 884
Expert & pionier op het snijvlak van social, influencers & A.I.
Tarieven en beschikbaarheid5 van de 5 sterren
I have attended several of John’s keynotes and it has always been a pleasure to hear him speak. John comes across as a true expert in his field social & influencer marketing and has a keen eye for trends that shape the market. His narrative is not just a bunch of slides and bullet points but rather an entertaining story that connects the dots and leaves the audience with something to contemplate on.
Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid
Over John
Lezingen
Video
Referenties
John Meulemans is sterk in het combineren van innovatie en creativiteit. Dit leverde hem en zijn agency diverse prijzen op die het werk niet alleen op effectiviteit (Effie awards) maar ook op creativiteit beoordelen (Lovie awards). Als spreker inspireert hij zijn publiek met de laatste ontwikkelingen op het gebied van influencer marketing waarbij hij tevens de strategische aspecten kan toelichten. Hij brengt zijn keynotes vol energie, knallende cases en mindblowing trends. Hij is docent Influencer Marketing op Beeckestijn Business School, host bij Emerce TV en de podcast: What’s Next in Influencer Marketing.
Naast zijn carrière zette John zich ook in om de online industrie verder te ontwikkelen als boardmember van IPAN en als voorzitter van de IAB taskforce social. Ook is hij jurylid voor de Lovie Awards en de Fonk Coolest Dutch Brands.
John begon zijn carrière eind jaren ’90 binnen IBM Global Services waar hij als online pionier en een van de weinige specialisten klanten hielp met hun digitale transitie en e-commerce uitdagingen. Na een paar jaar dook hij de snelle wereld in van online media bij DoubleClick Media, waar hij Google en online advertising introduceerde bij de adverteerders.
In 2004 startte hij een van de eerste interactieve en social agencies (Urbanology) wat hij in 2009 verkocht. Na een korte periode met consultancy opdrachten startte hij zijn tweede agency 3sixtyfive in 2010. Dit werd één van de eerste influencer marketing agencies waarmee hij diverse awards zoals Effies & Lovies binnensleepte voor merken als Toyota en Danone.
Vanaf 2022 ging 3sixtyfive verder onder de naam Endeavour en groeide het uit tot één van de grotere agencies van Nederland. Als Strategy Director en Social & Influencer Marketing expert werkte John voor merken als ABN-AMRO, Tikkie, BMW, Knab, Randstad, KPMG en Unicef. In 2024 verliet hij Endeavour om zich verder toe te leggen op Influencer Marketing en A.I. als keynote speaker en adviseur voor merken.
Bekijk de lezingen van John Meulemans
De opkomst van OpenAI & ChatGPT betekent niets minder dan een ware revolutie van de manier waarop merken en organisaties communiceren met mensen. Na de eerste chatbots, virtuele influencers en Google Home zien we dat zaken bij elkaar komen. Virtuele brand ambassadors maken brands weer personal, en maken van mensen personal brands. Niet alleen voor marketing doeleinden, maar ook voor service verlening en informatie voorziening. In één inspirerende keynote neemt John je mee in de ontwikkelingen en vertelt hij jij precies waar voor jouw organisatie de kansen liggen.
Als oprichter van één van de eerste influencer marketing agencies ter wereld in 2010, is het John altijd gelukt om vooraan te lopen in de markt en nieuwe ontwikkelingen te vertalen naar award-winning werk voor zijn opdrachtgevers. In deze sessie verrast John zijn publiek de nieuwste trends en behandelt hij uitgebreid de belangrijkste succesfactoren voor een effectieve influencer marketing strategie.
“I have attended several of John’s keynotes and it has always been a pleasure to hear him speak. John comes across as a true expert in his field social & influencer marketing and has a keen eye for trends that shape the market. His narrative is not just a bunch of slides and bullet points but rather an entertaining story that connects the dots and leaves the audience with something to contemplate on.
Marcel Molenaar, CEO LinkedIn
Gespreksleider John Meulemans is geïnformeerd, geïnteresseerd en faciliteert het gesprek rustig. Dat is een prettige combinatie voor het publiek dat hij op dat moment bedient. Als kijker/luisteraar krijg je het idee dat hij, in zijn rol als ondernemer, de processen die hij bevraagt goed kent of zelfs is ondergaan. Dat stelt hem in mijn beleving boven de materie.“
Erwin Boogert, Emerce
Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid