Bel ons op +31 (0)30 80 80 884
en krijg professioneel advies van onze deskundige consultantsBel ons op +31 (0)30 80 80 884
Onze sprekers zijn ook beschikbaar voor online events en webinars. Neem contact met ons op voor meer informatie.
Spreker, (management)coach, enter-trainer en expert in gedragsverandering, klantgerichtheid en (persoonlijk) leiderschap.
Tarieven en beschikbaarheid5 van de 5 sterren
Basics toepasbaar overal waar mensen samenwerken, met humor & inspiratie. Goed inspelend op behoeften van het publiek.
Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid
Over Jan
Lezingen
Video
Referenties
Coach en spreker Jan van Setten grote impact op zijn publiek. Zijn stijl kenmerkt zich door de combinatie van zijn confronterende stijl en veel humor en energie. Zijn motto? Het leven is verwarrend eenvoudig..’ Door middel van het provoceren van het doen en denken van mensen inspireert en motiveert van Setten zijn publiek.
Door bewustwording en inzicht in de natuurwetten die onder deze processen schuil gaan, wordt je denken geprovoceerd. Het simpel houden van zaken en volgen van de natuurwetten die verscholen liggen in het (business) leven is niet alleen het meest functioneel maar geeft ook de kans te groeien. Volgens van Setten is er geen reden om het niet zo te doen! Van Setten maakt het ‘hoe’ los. Door herkenning en koppeling naar de praktijk te maken stijgt de motivatie tot drang om niet alleen anders te denken maar ook anders te doen. Hij probeert energie verliezende patronen te laten doorbreken en energie gevende patronen te versterken. In een zakelijke omgeving als ondernemer, manager, gedreven medewerker, als mens; de motor van elk business proces!
Jan van Setten schreef een aantal boeken over gerelateerde onderwerpen. Zijn eerst boek ‘Hoe krijg ik ze zover’ gaat in op de rol van het management in veranderprocessen. Het boek staat in de top 100 managementboeken en bezette zelfs 53 dagen de nummer 1 positie. Het boek werd genomineerd voor de titel Managementboek van het jaar 2011. Daarnaast schreef Jan het boek ‘De Klantenfluisteraar’, waarin hij in gaat op hoe u de klant het beste voor u kunt winnen. Dit doet hij aan de hand van praktische voorbeelden.
Van Setten reikt handvatten aan die het denken omzetten in doen. Hij bekijkt dingen vanuit het perspectief van uw organisatie en sluit om deze reden goed aan bij het publiek. Jan werd benoemd als Beste spreker in ‘de week van de ondernemer’ in 2012 én 2013.
Bekijk de lezingen van Jan van SettenJan van Setten kan een grote groep beheersen en is zeer scherp op houding en gedrag, weet ad rem te confronteren, en vaak met een duidelijk voorbeeld en/of humor.
Ferry Jansen, Hoofdinspecteur Politie Den Haag
Basics toepasbaar overal waar mensen samenwerken, met humor & inspiratie. Goed inspelend op behoeften van het publiek.
Richard Kruiswijk, Accountmanager ING
Was een geweldig boeiende, inspirerende en leuke middag, nogmaals dank voor je bijdrage. Ze hebben het hier nog steeds over, hopelijk gaat dat nog lang door!
Erik van der Waal, HR Adviseur Hogeschool Arnhem en Nijmegen
Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid