Hoe word ik een gaaf bedrijf
Rob Westerik verfrist bedrijven en merken en daagt mensen uit er meer uit te halen en er iets moois van te maken. Hij helpt om de missie te laden, de strategie te implementeren, betekenisvol te ondernemen en het merk te positioneren. Rob onderscheidt zich door op ongekend effectieve manier door te dringen tot het huidige en gewenste DNA van de organisatie en de motivatie van de mensen.
Redenen om spreker Rob Westerik te boeken
- Inspireert mensen om meer te doen dan hun baan en laat ze anders denken over hun werk en het doel van de organisatie
- Slaat hoogdravende onderwerpen als purpose plat en maakt het hiermee heel toegankelijk en implementeerbaar in de praktijk
- Laat in 1 simpel plaatje en in een paar woorden zien wat de identiteit en het transitie-pad van uw organisatie is
- Maakt het economische nut van betekenisvol ondernemen duidelijk
Rob startte Leef Je Merk consultancy in 2006. Daarvoor werkte hij sinds 1992 bij Unilever in sales, marketing en management. Toen hij in 2005 Unilever na 13 jaar verliet, was hij verantwoordelijk voor alle onafhankelijke foodservice-kanalen, werkte hij aan Sales Effectiveness Europe en was integratie van de Bestfood business en cultuur dagelijks werk. Voordat hij Leef Je Merk startte werkte hij als business development manager a.i. bij Houthoff, één van de grootste full-service advocatenkantoren in Nederland.
Sinds 2010 is purpose en karakter het draaipunt binnen Leef Je Merk Het is de reden waarom dingen lukken en de basis voor strategie, branding en cultuur. In 2008 schreef Rob ook een boek over dit onderwerp getiteld; “Hoe word ik een gaaf bedrijf?”. Door de samenwerking met InmensGrow.com ontwikkelde het portfolio zich vanaf 2019 tot een bijna wetenschappelijk onderbouwd concept. In 2020 was Rob de mede-oprichter van de Reward, een coöperatie van 7 consultants, met als doel om op grotere schaal impact te kunnen maken.
Bekijk de lezingen van Rob Westerik