Loading content ...

Nancy Rademaker

Nancy Rademaker

Digitalisering & Klantgerichtheid

Spreker Nancy Rademaker is één van de weinige vrouwelijke keynote sprekers die de impact van de digitalisering op klantgedrag beschouwt en wat dit voor bedrijven betekent in de interactie met hun klanten. Als internationale keynote spreker deelt Nancy Rademaker graag haar persoonlijke ervaringen, rechtstreeks vanuit die plekken op de wereld waar technologie onze toekomst vormgeeft.

Boek een lezing

Zou u graag meer willen weten over deze spreker? Neem vrijblijvend contact met ons op. We geven graag advies over de mogelijkheden.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Spreker Nancy Rademaker heeft meer dan 20 jaar ervaring in de manier waarop technologie de maatschappij heeft veranderd en nog steeds verandert. Zij heeft voor diverse IT-bedrijven gewerkt, waaronder vijf jaar voor Microsoft in Nederland en Europa.

Nancy Rademaker deelt graag haar passie voor technologie en combineert de waardevolle ‘inside’ informatie met haar ervaring in training en onderwijs. Haar enthousiasme voor mensen en klantgerichte strategieën is groot en ze houdt ervan om de nadruk te leggen op hoe technologie menselijk gedrag beïnvloedt, hoe het hen helpt hun kennis te delen en hoe het hen mogelijk maakt om te creëren en innoveren.

Als zeer gewaardeerd internationale spreker heeft Nancy Rademaker al veel roundtables, boardroomsessies en corporate evenementen verlevendigd met krachtige presentaties rondom Digitale Transformatie, Extreme Customer Centricity, Customer Engagement, disruptie, AI, nieuwe businessmodellen en leiderschap.

In 2016 voegde ze zich bij nexxworks als partner. Samen met Peter Hinssen, Steven Van Belleghem en Rik Vera, inspireert spreker Nancy Rademaker bedrijven rondom ‘The Day After Tomorrow’. Nancy reist met bedrijfsleiders naar innovatiehubs zoals Silicon Valley, Shanghai, Shenzhen, Berlijn,… en gebruikt de inspiratie van die reizen als voortdurende en waardevolle input voor haar keynotes, waarmee ze de inhoud en de voorbeelden continu afstemt op de meest recente technologieën, ontwikkelingen en disruptieve nieuwe businessmodellen.

    Lezingen van spreker Nancy Rademaker

    Extreme Customer Centricity In A Networked World

    • In haar keynote: Extreme Customer Centricity In A Networked World, helpt spreker Nancy Rademaker organisaties te begrijpen hoe ‘het Nieuwe Normaal’ – waarin digitaal de norm is geworden – onze werkomgeving heeft veranderd in een dicht netwerk. Ze vertelt hoe dit het gedrag van de klant en de snelheid van de markt heeft veranderd en hoe bedrijven zelf een netwerk moeten worden als ze willen overleven. Maar vooral toont ze aan hoe bedrijven de klant absoluut op de eerste plaats moeten zetten als ze succesvol willen zijn. Niet als een aardige slogan, maar als een zeer duidelijk programma van drastische verandering, waarin processen en procedures helemaal opnieuw moeten worden herdacht: een programma, waar ‘digitaal’ een cruciale rol speelt om te kunnen voldoen aan de verwachtingen van de klant op een warme en  menselijke manier.

     

     

    Lezingen van spreker Nancy Rademaker

    Managers The Day After Tomorrow

    • Exponentieel evoluerende technologie transformeert de buitenwereld als nooit tevoren. De bedrijfswereld verandert ook met eenzelfde lichtsnelheid en leiders hebben het zwaar om bij te blijven en vooruit te blijven gaan om ook in The Day After Tomorrow te kunnen blijven  bestaan. Maar waar moeten ze beginnen? Hoe kunnen managers 30 jaar vooruit kijken naar een steeds complexere en onzekere toekomst en dit vooruitzicht te vertalen in een werkbaar plan voor de komende 3 maanden? Hoe kunnen ze een nieuw denkpatroon ontwikkelen? Draait het echt volledig om technologie? Gaat het niet veel meer over de klant en het veranderend klantgedrag? Waarom zou alles snel, leuk en makkelijk moeten zijn? En waarom zijn data de nieuwe olie en Artificiële Intelligentie een zegen? Het antwoord is helder.
    • Om te blijven ontwikkelen, moet je traditionele lineaire denkwijzen loslaten. Je moet jezelf door de wereld laten inspireren. Je moet verder kijken dan ‘alleen maar’ technologie. Je moet inzoomen op de noden van je klanten en hen op de eerste plaats zetten. En je moet bovenal focussen op de mogelijkheden daarbuiten en blijven experimenteren.

     

Gerelateerde sprekers

Nancy Rademaker geeft lezingen over de volgende onderwerpen: