Bel ons op 030 80 80 884

en krijg professioneel advies van onze deskundige consultants
Klantgerichtheid

Lezingen over Klantgerichtheid

‘De klant is koning’ is een bekend gezegde. Hoe gaat dit in zijn werk? Moet een bedrijf alles eraan doen om het uw klant naar zijn zin te maken? Het blijkt dat veel bedrijven nog veel kunnen leren in de manier waarop ze met klanten omgaan. Boek een spreker met lezingen over klantgerichtheid.

Vrijblijvend informatie

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Of neem direct contact op

Bel: +31 (0)30 80 80 884
Vrijblijvend informatie

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

De toegevoegde waarde van een professionele spreker? De combinatie van entertainment, inspiratie én actuele kennis.

Met de juiste spreker maak je van ieder evenement een succes, daar helpen wij je graag bij

Wij maken het vinden van de perfecte spreker een stuk gemakkelijker

Onze medewerkers zetten zich dagelijks in om klanten en sprekers met elkaar te verbinden

Alle sprekers over klantgerichtheid (21)

Help met kiezen
no-image

Gabriël Anthonio

De presentaties en trainingen voor organisaties en universiteiten van Gabriël Anthonio worden steevast hoog gewaardeerd. Sinds enkele jaren is hij de hoogst beoordeelde spreker van Nyenrode (9+).

Gabriël Anthonio bevordert een inclusieve benadering van leiderschap en organisatieontwikkeling, wat cruciaal is voor het creëren van een positieve en duurzame...

no-image

Janneke van Meenen

Goed Zakelijk Bellen

Er zijn zo’n 2 miljoen mensen met bel-angst actief in het arbeidsproces. Dat veroorzaakt stress en kost omzet. Bellen kun je...

no-image

Nancy Rademaker

Futurist en trendwatcher, erkend om haar expertise op het gebied van de ontwrichtende kracht van technologie.

Lezingen over de impact van de digitalisering en artificial intelligence op klantgedrag. Boek haar lezing...

no-image

Jeff Davis

Ook bekend als The Muhammad Ali of Mental Health, helpt je de kracht van authentiek leiderschap te activeren, de mentale gezondheid van werknemers te verbeteren en het beste uit teams te halen

Jeff is geen onbekende in tegenslagen, moeilijkheden en tegenslagen. In 2007, op 17-jarige leeftijd, bereikte hij, na langdurig misbruik en een reeks onverwachte omstandigheden, een dieptepunt en stierf hij bijna door zelfmoord. Op de universiteit...

no-image

Niek van den Adel

Spreker over veerkracht, klantgerichtheid, leiderschap, inspiratie en zorg

Tijdens zijn lezingen en optredens deelt hij op zijn eigen motiverende manier zijn visie op vallen en opstaan, klantgerichtheid, leiderschap en veranderingen in het...

no-image

Daniëlle de Jonge

Expert in onderscheidende klantgerichtheid en commerciële slagkracht

Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en commercie op netwerkbijeenkomsten, congressen, klantendagen, beurzen, teamdagen, seminars en tal van andere gelegenheden. Én natuurlijk ook voor online presentaties en...

no-image

Rick van Asperen

Trainer, coach, inspirator, dagvoorzitter en auteur. Geeft op maat gemaakte energieke lezingen om uw authenticiteit, communicatie en inspiratie een krachtige impuls te geven.

Origineel, enthousiasmerend en uitermate praktisch. Als spreker Rick van Asperen is geweest dan wordt er nog dagen nagepraat over de aansprekende metaforen, de herkenbare situaties en toepasbare inzichten en...

no-image

Tony Bosma

Internationaal erkende trendwatching-, innovatie- en toekomst adviseur

Spreker Tony Bosma is de persoon als het gaat om de toekomst van uw bedrijf. Hij houdt zich bezig met de meest recente ontwikkelingen en nieuwste trends. Tony onderscheidt zich van andere trendwatchers met zijn realistische kijk op technologie en de...

no-image

Steven van Belleghem

De toekomst van (digitale) communicatie

Steven van Belleghem is dé expert op gebied van klantrelaties en de toekomst van de marketing. Zijn sterke kant is het inspireren van bedrijven. Met zijn verfrissende visie zorgt Steven er voor dat uw bedrijf gaat voor optimale klantgerichtheid...

no-image

Paul Smit

Cabaretier, auteur, ervaren spreker. Lezingen met een unieke combinatie van humor en inhoud over effectieve organisatieverandering. Kickstart positieve verandering.

Paul Smit is een van de meest gevraagde sprekers voor het bedrijfsleven. Hij is bekend om zijn unieke mix van humor en inhoud, waarbij hij ingaat op thema’s als verandering, samenwerking, innovatie en...

no-image

Mark Teeuwissen

Makelaar in Woongeluk

Spreker Mark Teeuwissen werkte jarenlang als succesvol NVM makelaar en taxateur tot hij in 2015 het roer drastisch omgooide. Hij ontwikkelde een innovatieve visie over hoe je als woningeigenaar het beste zelf je huis kunt verkopen en schreef het...

no-image

Jesse van Doren

Technologie & Innovatie expert

Spreker Jesse van Doren is keynote spreker over innovatie, (online) marketing en technologie. Hij spreekt jaarlijks voor tientallen (internationale) organisaties en overheden over Voice, 5G, Robotisering, Cyber Security, Internet of Things, AI en...

no-image

Luc van Bussel

Innovatie als Leiderschapsmodel

Spreker Luc van Bussel is een veelgevraagd spreker en dagvoorzitter. In zijn presentaties daagt hij het publiek uit met belangrijke vraagstukken over Excellente Service in een digitale samenleving en Innovatie als...

no-image

Aartjan van Erkel

Verleiden op het internet

Aartjan van Erkel ging op ontdekkingstocht en zocht naar de beste overtuigings- en verkooptechnieken voor online verkoopsucces. Als copywriter bespreekt hij homepages, productpagina's, tekstpagina's, webformulieren en beeldmateriaal, en laat zien...

no-image

Hans Zomer

Hoe gaan jullie van (on)tevreden, naar meer blije klanten? En hoe krijg je je medewerkers ‘zover’ dat ze hier hun uiterste best voor doen?

Spreker Hans Zomer geeft lezingen en workshops over Klantgerichte teams. Als manager of ondernemer (met personeel) heb je een doel: ervoor zorgen dat jouw team, bedrijf of organisatie succesvol is en blijft! Je realiseert dit het makkelijkst als je...

no-image

Sydney Brouwer

Bringing Humanity Back to Business

Hoe kan uw bedrijf consequent een legendarische klantbeleving neer zetten? Als klantbeleving- en klantgerichtheidsexpert deed spreker Sydney Brouwer onderzoek naar customer champions. Sydney kan uw bedrijf de knowledge en knowhow verschaffen om tot...

no-image

Feike Cats

Klantgerichtheid is een feest!

Klantgerichtheidexpert en spreker Feike Cats geeft lezingen over Klantgerichtheid, Klantousiasme en...

no-image

Marjet Rutten

Marketeer en innovator in de bouwsector

Marjet Rutten is vanaf 1998 werkzaam in de bouwsector en werkt als marketeer en innovator. Spreker Marjet Rutten kan als een aanjager van vernieuwing worden gezien. Als jonge vrouw in de bouwwereld staat Marjet Rutten haar...

no-image

Jos Burgers

Eén van de meest gevraagde managementsprekers en auteur van bestsellers over strategie, marketing en klantgerichtheid.

Spreker Jos Burgers is een van de meest gevraagde managementsprekers in Nederland. Daarnaast is hij auteur van bestsellers over strategie, marketing en klantgerichtheid. Bent u op zoek naar een spreker die u kan voorzien van waardevolle adviezen op...

no-image

Frans Reichardt

Klantverantwoord ondernemen in 3 stappen

Wist u dat veel producten mislukken omdat veel bedrijven niet goed luisteren naar hun klanten? Spreker Frans Reichardt kan u alles vertellen over het verbeteren van het dialoog met de klant en maakt u graag bewust van de vele voordelen die een goede...

no-image

Jan van Setten

Spreker, bestsellerauteur, coach, enter-trainer en expert in gedragsverandering, klantgerichtheid en leiderschap.

Spreker Jan van Setten is een bekende spreker, (management)coach en enter-trainer op de terreinen klantgerichtheid, (persoonlijk) leiderschap en organisatieverandering. Zijn kennis heeft hij opgebouwd door zijn jarenlange ervaring als algemeen en...

Klantgerichtheid
Klantgerichtheid
5 van de 5 sterren

"Snelle reactie en goed meedenken met de klant."

Zorg van de Zaak netwerk

Ga voor dé ultieme klantervaring - laat u inspireren met een lezing

Klantgerichtheid
  • Veel bedrijven richtten zich op een speciale groep klanten. Past uw manier van communiceren bij deze groep? Waar zijn uw klanten eigenlijk naar op zoek? Dat is wat u ze aan moet bieden! Het is belangrijk inzicht te hebben in uw doelgroep en de manier waarop u zich tot uw klanten richt hierop afstemt.
  • De effecten van een goede communicatie met de klant zijn zichtbaar. Investeren in de klantgerichtheid is daarom zeker de moeite waard. Een tevreden klant zorgt voor een tevreden medewerker en zal de productiviteit maar ook de verkoopcijfers binnen het bedrijf doen groeien.
Vraag naar tarieven en beschikbaarheid