Ga naar de hoofdinhoud Overslaan en naar de voettekst gaan

De Sleutel tot Succesvolle Organisaties

Klantgerichtheid is een cruciaal thema voor organisaties die streven naar duurzame groei en succes. Het gaat niet alleen om het voldoen aan de behoeften van klanten, maar om het creëren van waardevolle en langdurige relaties. Klantgerichtheid beïnvloedt elke aspect van een bedrijf, van productontwikkeling en marketing tot klantenservice en bedrijfsstrategie. Onze sprekers over klantgerichtheid bieden diepgaande inzichten en praktische strategieën om een klantgerichte cultuur te ontwikkelen en te behouden.
Vraag prijs en beschikbaarheid aan

Vrijblijvend advies voor het kiezen van de beste spreker of dagvoorzitter

Dien eenvoudig een aanvraag in. Je krijgt snel een reactie op jouw informatieverzoek.

Sprekers over klantgerichtheid

  • Laura de la Mar

    Expert in gastvrijheid, klantgerichtheid en gastvrij leiderschap, auteur en ervaren spreker.

  • Feike Cats

    Auteur en expert in klantgerichtheid, enthousiasme en praktijkgericht advies.

  • Spreker Daniëlle de Jonge

    Daniëlle de Jonge

    Expert in onderscheidende klantgerichtheid en commerciële slagkracht.

  • Sydney Brouwer

    Spreker en auteur over klantgerichtheid en klantbeleving.

  • Michelle van Stijn

    Expert in gedrags- en communicatiestijlen op de werkvloer.

  • Spreker Hans Zomer

    Hans Zomer

    Deskundige in klantgerichtheid, persoonlijk leiderschap, teamdynamiek, verandermanagement en effectieve communicatie binnen organisaties.

  • Marjet Rutten

    Marketeer en innovator in de bouwsector. Als spreker staat ze bekend om haar strategische inzichten, inspirerende lezingen en publicaties.
  • Spreker Janneke van Meenen

    Janneke van Meenen

    Goed Zakelijk Bellen.
  • Niek van den Adel

    Veerkrachtig spreker, inspirerend auteur, ervaren ondernemer en expert in klantgerichtheid en leiderschap.
  • Frans Reichardt

    Spreker en trainer. Hij leert je 'klantverantwoord' ondernemen in 3 stappen
  • Spreker Jeff Davis

    Jeff Davis

    Ook bekend als The Muhammad Ali of Mental Health, helpt je de kracht van authentiek leiderschap te activeren, de mentale gezondheid van werknemers te verbeteren en het beste uit teams te halen.
  • Luc van Bussel

    CEO, gastvrijheidspionier, auteur en ervaren spreker met een innovatieve visie voor bedrijven en organisaties die streven naar duurzame groei en cultuurtransformatie.
  • Paul Smit

    Cabaretier, auteur, ervaren spreker. Lezingen met een unieke combinatie van humor en inhoud over effectieve organisatieverandering. Kickstart positieve verandering.
  • Aartjan van Erkel

    Bestsellerauteur en expert in online overtuiging, geavanceerde verkooptechnieken, gedragspsychologie en conversie-optimalisatie voor aanzienlijk hogere leadgeneratie en sales.
  • Jos Burgers

    Eén van de meest gevraagde managementsprekers en auteur van bestsellers over strategie, marketing en klantgerichtheid.
  • Gabriël Anthonio

    Hoogleraar en auteur met uitgebreide ervaring als crisismanager. Hooggewaardeerde expert in het bevorderen van mensgericht leiderschap en duurzame organisatieontwikkeling.
  • Nancy Rademaker

    Futurist en trendwatcher, erkend om haar expertise op het gebied van de ontwrichtende kracht van technologie.
  • Rick van Asperen

    Trainer, coach, inspirator, dagvoorzitter en auteur. Geeft op maat gemaakte energieke lezingen om uw authenticiteit, communicatie en inspiratie een krachtige impuls te geven.
  • spreker Jesse van Doren

    Jesse van Doren

    Technologie en innovatie-expert met wereldwijde ervaring in technologie en ondernemerschap.

Vrijblijvend advies voor het kiezen van de beste spreker of dagvoorzitter

Dien eenvoudig een aanvraag in. Je krijgt snel een reactie op jouw informatieverzoek.

De Sleutel tot Succesvolle Organisaties

Klantgerichtheid houdt in dat een organisatie haar processen, producten en diensten zodanig inricht dat ze optimaal inspelen op de wensen en behoeften van de klant. Onze sprekers leggen uit wat klantgerichtheid precies inhoudt en waarom het essentieel is voor het succes van een organisatie. Ze bespreken de verschillende elementen van klantgerichtheid, zoals empathie, servicegerichtheid en klantbetrokkenheid. Klantgerichte organisaties genieten van tal van voordelen, waaronder hogere klanttevredenheid, loyaliteit en mond-tot-mondreclame. Onze lezingen behandelen hoe klantgerichtheid kan leiden tot meer omzet, een betere reputatie en een competitief voordeel. Onze sprekers delen inspirerende voorbeelden van bedrijven die succesvol klantgerichtheid hebben omarmd en de positieve impact die dit heeft gehad op hun prestaties. Het bevorderen van klantgerichtheid vereist een strategische en integrale aanpak. 

Vrijblijvend advies voor het kiezen van de beste spreker of dagvoorzitter

Dien eenvoudig een aanvraag in. Je krijgt snel een reactie op jouw informatieverzoek.

Hulp nodig?

Telefoon: 030 80 80 884

E-mail: contact@athenas.nl