Bel ons op 030 80 80 884
en krijg professioneel advies van onze deskundige consultantsBel ons op 030 80 80 884
Mede-oprichter 'Unravel Research of Neuromarketing Research' en 'Studio ST&T'
Tarieven en beschikbaarheidSnel informatie over tarieven en beschikbaarheid
Over Tim
Lezingen
Video
Wat kan je allemaal ontdekken door in het brein van de consument te kijken? Tim onthult hoe je hersenwetenschap kan gebruiken om meer breinvriendelijke websites, verleidende advertenties en overtuigende winkels te maken.
Tim Zuidgeest is een enthousiaste consumentenpsycholoog met een passie voor de online wereld. Als Neuromarketing expert zet Tim psychologie in om marketing te versterken. Spreker Tim Zuidgeest verdiept zich in de oeroude koopknoppen van het brein en schakelt deze naar krachtige (online) conversietechnieken. Tim is mede-oprichter van Studio ST&T, het marketingbureau dat wetenschappelijke inzichten omtrent ons gedrag vertaalt naar effectieve marketing. Daarnaast als mede-oprichter van Unravel Research, staat hij aan de wieg van één van de snelst groeiende neuromarketing bedrijven van Nederland. Met z’n collega’s helpt hij bekende merken zoals Heineken, Albert Heijn en Nutricia om meer inzicht te krijgen in waarom de consument z’n portemonnee trekt.
Over het algemeen denken we dat we rationeel denkende mensen zijn. In de praktijk valt dit vaak tegen en blijken we veel meer irrationele beslissingen te maken dan we denken. Als neuromarketing expert spreekt Tim Zuidgeest over de laatste ontwikkelingen op het gebied van conversie en sales. Twee vakgebieden die zich bij uitstek lenen voor een psychologische bril.
Hoe bepaal je de juiste prijs voor jouw product? Hoe zorg je er voor dat jou ads de doelstelling bereiken? Werkt creativiteit? en hoe zit dat met humor in reclame? Aan de hand van praktische voorbeelden laat spreker Tim Zuidgeest zien hoe we het koopgedrag van onze klant door middel van kleine details kunnen beïnvloeden. Door marketing effectiever te maken heeft hij omzetstijging bij veel verschillende bedrijven kunnen realiseren.
Vertelt de consument altijd de waarheid? Ga mee op een reis door de wereld van neuromarketing.
Bekijk de lezingen van Tim ZuidgeestIn deze lezing leer jet het succes van je volgende TVC te voorspellen door middel van inzichten uit de neurowetenschap. Dankzij vijf praktische video insights blijven de inzichten nog beter hangen.
Ontdek hoe je de consument door onbewuste beïnvloeding kan sturen naar jouw merk op het schap. Een lezing vol praktische inzichten die ieder merk naar een hoger niveau tillen.
Ontdek de (onbewuste) hobbels naar conversie. Krijg de praktische inzichten die jouw conversie beïnvloeden.
Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid