Bel ons op 030 80 80 884

en krijg professioneel advies van onze deskundige consultants

Maak jezelf zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk

Daniëlle de Jonge

Expert in onderscheidende klantgerichtheid en commerciële slagkracht

Tarieven en beschikbaarheid

5 van de 5 sterren

Daniëlle had de eer om de jaarlijkse masterclassreeks voor onze Alumni af te trappen. Door haar fijne manier van omgang met onze alumni en de beeldende verhalen en voorbeelden vanuit de praktijk, ervaarde wij het als een waardevolle masterclass. Onze deelnemers hebben genoeg tips meegekregen om klanten te vinden, te hebben en te houden met echte aandacht!

Léonette van den Berg -van Donkelaar, Programmacoördinator IBO Business School Bekijk alle referenties

Redenen om spreker Daniëlle de Jonge te boeken

  • De lezingen van Daniuelle zijn aanstekelijk inspirerend, buitengewoon praktisch en met een flinke dot humor.
  • Klanten waarderen altijd de enthousiaste en zeer praktische wijze waarop zij haar gedachtegoed deelt.
  • Ze is host van ‘Dé Klantenpodcast’ bij BNR en auteur van bestsellers over klantgerichtheid.
Daniëlle de Jonge

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
About icon

Over Daniëlle

Lecture icon

Lezingen

Video icon

Video

References icon

Referenties

Books icon

Boeken

Tarieven en beschikbaarheid

Maak jezelf zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk

Met een enthousiaste en inspirerende – vrouwelijke – spreker een bijeenkomst extra inhoud geven? Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en commercie op netwerkbijeenkomsten, congressen, klantendagen, beurzen, teamdagen, seminars en tal van andere gelegenheden. Én natuurlijk ook voor online presentaties en webinars.

Redenen om spreker Daniëlle de Jonge te boeken

  • De lezingen van Daniuelle zijn aanstekelijk inspirerend, buitengewoon praktisch en met een flinke dot humor.
  • Klanten waarderen altijd de enthousiaste en zeer praktische wijze waarop zij haar gedachtegoed deelt.
  • Ze is host van ‘Dé Klantenpodcast’ bij BNR en auteur van bestsellers over klantgerichtheid.

Missie

Als expert in eigentijdse klantrelaties heeft Daniëlle de Jonge een duidelijke missie: professionals en ondernemers helpen om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn, zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden én houden. De stijl van haar presentaties, workshops en webinars is nuchter, beeldend en met humor. Klanten waarderen altijd de enthousiaste en zeer praktische wijze waarop zij haar gedachtegoed deelt.

Verfrissend

De prikkelende aanpak vind je ook terug in de drie boeken die zij schreef: ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’. Zowel de live bijeenkomsten, webinars als blended varianten zorgen altijd voor verfrissende inzichten, interactie en aansprekende voorbeelden. Daarnaast schrijft Daniëlle praktische artikelen en tips over verkoop, acquisitie en klantgerichtheid op haar eigen website en in diverse media, maakt ze vlogs en is ze host van ‘Dé Klantenpodcast’ bij BNR.

Bekijk de lezingen van Daniëlle de Jonge
Lezingen van spreker Daniëlle de Jonge

Human2Human: de nieuwe klantrelatie

  • Klanten verwachten steeds meer van leveranciers en onderscheidende kracht is essentieel! De beste toegevoegde waarde zit in de menselijke factor.
  • Verkooppraatjes maken plaats voor échte aandacht en interesse. Jij maakt het verschil. Bovendien liggen de mogelijkheden om aandacht te geven voor het oprapen, de kunst is ze doeltreffend en doordacht in te zetten.
  • In deze presentatie ontdek je hoe je op een onverwachte manier, op onverwachte momenten en met een onverwachte boodschap in elke fase van het verkoopproces onderscheidend kunt zijn. 

Deze presentatie inspireert! Je krijgt volop praktische tips om meteen toe te passen. Mét humor en aansprekende voorbeelden, typerend voor Daniëlle’s presentaties. 

Lezingen van spreker Daniëlle de Jonge

Extreem klantgericht

  • One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht van het allerprilste contact tot de jarenlange relatie die je met elkaar hebt.
  • En ze zoeken naar bedrijven die impact creëren, in samenspel met de klant – want die heeft tegenwoordig een sterke stem in het verkoopproces.
  • Bewegen van belevenis naar betekenis, dáár ligt je onderscheidende kracht. Sterker nog: het is de nieuwe standaard voor succesvol zakendoen. Niks doen is geen optie.

Tijdens deze presentatie krijg je veel praktische tips en tools om jouw extreem klantgerichte aanpak (verder) te ontwikkelen en je commerciële technieken en vaardigheden aan te scherpen.

Lezingen van spreker Daniëlle de Jonge

Netwerken

  • Als er iets belangrijk is voor zichtbaarheid, dan is dat wel het hebben van een krachtig netwerk. Met klanten, ambassadeurs en andere zakenrelaties die jou verder helpen én voor wie jij van waarde bent.
  • Hoe slimmer je een – offline en online – netwerk opbouwt en laat groeien, hoe meer jouw netwerkinspanningen je brengen. Zeker als je een flinke dosis netvliesmanagement toevoegt.
  • Netwerkgesprekken voorbereiden, voeren en opvolgen (én de naam van de ander onthouden!). Ken de do’s en dont’s om nog meer uit netwerkbijeenkomsten te halen.

Met opvallende filmfragmenten, aansprekende voorbeelden, overtuigend beeldmateriaal, veel interactie en humor krijg je op inspirerende en motiverende wijze praktische tips aangereikt.

Video van spreker Daniëlle de Jonge

Human2Human klantgerichtheid

Video van spreker Daniëlle de Jonge

Extreem klantgericht

Podcast van spreker Daniëlle de Jonge

De Klantenpodcast

Bekijk de lezingen van Daniëlle de Jonge

Referenties

Daniëlle had de eer om de jaarlijkse masterclassreeks voor onze Alumni af te trappen. Door haar fijne manier van omgang met onze alumni en de beeldende verhalen en voorbeelden vanuit de praktijk, ervaarde wij het als een waardevolle masterclass. Onze deelnemers hebben genoeg tips meegekregen om klanten te vinden, te hebben en te houden met echte aandacht!

Léonette van den Berg -van Donkelaar, Programmacoördinator IBO Business School

Daniëlle gaf een professionele, vrolijke, dynamische en interactieve presentatie over de vele aspecten, voorwaarden en valkuilen die een actueel onderwerp als ‘De Gunfactor’ met zich meebrengt. De sessie was voorzien van duidelijk inhoudelijke kennis, aansprekende voorbeelden en vele praktische tips voor de aanwezigen. De feedback die we achteraf van onze leden ontvingen was dan ook zeer positief.

Hans Poortvliet, Managing Director HSMAI Nederland

Wij organiseerden een relatieavond voor grotendeels potentiële klanten en wilden geen accountantsonderwerp op het programma zetten. De afwisseling met beeld en filmpjes en Daniëlle’s grote enthousiasme maakten het een relaxte en leerzame avond. Groot pluspunt is dat het onderwerp voor iedereen relevant is en het oversteeg de verwachtingen van een bijeenkomst bij een accountant.

Robin Koelewijn, Partner CROP registeraccountants

Voor onze circa 100 accountmanagers heeft Daniëlle een inspirerende presentatie gegeven over onderscheidend verkopen. De insteek was heel positief, zeer praktisch en hartstikke leuk door de filmpjes en humor. De aanwezigen hebben tal van tips en ideeën aangereikt gekregen over het helder onder de aandacht brengen van de vernieuwde dienstverlening van onze organisatie.

Nathalie van Ommeren, Marketingmanager PostNL

uman2Human: de nieuwe klantrelatie - Onderscheidend verkopen met échte aandacht

Vergeet Business2Business en Business2Consumer. Zakendoen in de nieuwe economie vraagt om een eigentijdse manier van verkopen. Klanten verwachten steeds meer van leveranciers, of het nu gaat om kantoorartikelen, (zakelijke) etentjes of advies van bijvoorbeeld een advocaat. Onderscheidende kracht is essentieel. Die vind je niet zozeer in de eigenschappen van producten of diensten, maar in aandacht. Echte aandacht. Van mens tot mens. Human2Human is de oplossing!

Bestel dit boek

Extreem klantgericht = Maatschappelijke impact + Commerciële slagkracht + Waardevolle klantrelaties

One size fits none. Zeker als het om klantgerichtheid en commercie gaat! Klanten verwachten exclusieve persoonlijke aandacht vanaf het allerprilste contact en willen onderdeel zijn van het hele commerciële proces, niet slechts het eindpunt. Ze zoeken naar bedrijven die maatschappelijke – ecologische en sociale – impact creëren. De klant van vandaag hecht grote waarde aan wederzijdse betrokkenheid. Dat vraagt om een eigentijdse aanpak van klantgerichtheid, acquisitie en relatiebeheer. Niks doen is geen optie!

Bestel dit boek

Verleid de klant - Onweerstaanbaar zakendoen

Klanten laten zich graag verleiden. Het brein speelt daarbij een belangrijke rol. Uit onderzoek blijkt namelijk dat 85% van het koopgedrag onbewust plaatsvindt. Dat biedt unieke kansen voor verkopers. Want wie zijn klanten op de juiste manier weet te benaderen, heeft een ijzersterke overtuigingsstrategie in handen. En dus een grote voorsprong op concurrenten.

Bestel dit boek
Vrijblijvend informatie over Daniëlle de Jonge

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Of neem direct contact op:

Bel: +31(0)308080884
Daniëlle de Jonge
Daniëlle de Jonge

5 van de 5 sterren

Daniëlle had de eer om de jaarlijkse masterclassreeks voor onze Alumni af te trappen. Door haar fijne manier van omgang met onze alumni en de beeldende verhalen en voorbeelden vanuit de praktijk, ervaarde wij het als een waardevolle masterclass. Onze deelnemers hebben genoeg tips meegekregen om klanten te vinden, te hebben en te houden met echte aandacht!

Léonette van den Berg -van Donkelaar, Programmacoördinator IBO Business School Bekijk alle referenties

Daniëlle de Jonge geeft lezingen over de volgende onderwerpen