Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en commercie op netwerkbijeenkomsten, congressen, klantendagen, beurzen, teamdagen, seminars en tal van andere gelegenheden. Én natuurlijk ook voor online presentaties en webinars.
Redenen om spreker Daniëlle de Jonge te boeken
- De lezingen van Daniuelle zijn aanstekelijk inspirerend, buitengewoon praktisch en met een flinke dot humor.
- Klanten waarderen altijd de enthousiaste en zeer praktische wijze waarop zij haar gedachtegoed deelt.
- Ze is host van ‘Dé Klantenpodcast’ bij BNR en auteur van bestsellers over klantgerichtheid.
Maak jezelf zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk
Missie
Als expert in eigentijdse klantrelaties heeft Daniëlle de Jonge een duidelijke missie: professionals en ondernemers helpen om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn, zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden én houden. De stijl van haar presentaties, workshops en webinars is nuchter, beeldend en met humor. Klanten waarderen altijd de enthousiaste en zeer praktische wijze waarop zij haar gedachtegoed deelt.
Verfrissend
De prikkelende aanpak vind je ook terug in de drie boeken die zij schreef: ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’. Zowel de live bijeenkomsten, webinars als blended varianten zorgen altijd voor verfrissende inzichten, interactie en aansprekende voorbeelden. Daarnaast schrijft Daniëlle praktische artikelen en tips over verkoop, acquisitie en klantgerichtheid op haar eigen website en in diverse media, maakt ze vlogs en is ze host van ‘Dé Klantenpodcast’ bij BNR.
Voor vragen, tarieven en beschikbaarheid neem contact met ons op.
Bekijk de lezingen van Daniëlle de Jonge