Bel ons op 030 80 80 884

en krijg professioneel advies van onze deskundige consultants
Gastvrijheid

Lezingen over Gastvrijheid

Heeft u een bedrijf in de hotellerie of heeft u een restaurant? Dan weet u als geen ander hoe belangrijk gastvrijheid voor uw bedrijf kan zijn. Op deze pagina vindt u een lijst met sprekers met lezingen over Gastvrijheid.

Wilt u advies over de mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op.

Vrijblijvend informatie

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Of neem direct contact op

Bel: +31 (0)30 80 80 884
Vrijblijvend informatie

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Onze medewerkers zetten zich dagelijks in om klanten en sprekers met elkaar te verbinden

De toegevoegde waarde van een professionele spreker? De combinatie van entertainment, inspiratie én actuele kennis.

Met de juiste spreker maak je van ieder evenement een succes, daar helpen wij je graag bij

Wij maken het vinden van de perfecte spreker een stuk gemakkelijker

Alle sprekers over gastvrijheid (11)

Help met kiezen
no-image

Niek van den Adel

Spreker over veerkracht, klantgerichtheid, leiderschap, inspiratie en zorg

Tijdens zijn lezingen en optredens deelt hij op zijn eigen motiverende manier zijn visie op vallen en opstaan, klantgerichtheid, leiderschap en veranderingen in het...

no-image

Daniëlle de Jonge

Expert in onderscheidende klantgerichtheid en commerciële slagkracht

Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en commercie op netwerkbijeenkomsten, congressen, klantendagen, beurzen, teamdagen, seminars en tal van andere gelegenheden. Én natuurlijk ook voor online presentaties en...

no-image

Willem Dieleman

Pancake Adventures

Willem Dieleman is oprichter en ambassadeur van “Pancake Adventures”. Met een koekenpan reist hij de wereld over om mensen te verblijden met een pannenkoek, ervaringen te delen en verhalen te...

no-image

Frank Rekers – FR-NK

Het beste van diverse culturen; Korps Mariniers en Ubuntu. Rakende lezingen rondom samenwerking, leiderschap, verandering en dialoog. Auteur “van Droom naar Werkelijkheid”

Het beste van diverse culturen; Korps Mariniers en Ubuntu. Rakende lezingen rondom samenwerking, leiderschap, verandering en dialoog. Auteur “van Droom naar...

no-image

Luc van Bussel

Innovatie als Leiderschapsmodel

Spreker Luc van Bussel is een veelgevraagd spreker en dagvoorzitter. In zijn presentaties daagt hij het publiek uit met belangrijke vraagstukken over Excellente Service in een digitale samenleving en Innovatie als...

no-image

Hans Zomer

Hoe gaan jullie van (on)tevreden, naar meer blije klanten? En hoe krijg je je medewerkers ‘zover’ dat ze hier hun uiterste best voor doen?

Spreker Hans Zomer geeft lezingen en workshops over Klantgerichte teams. Als manager of ondernemer (met personeel) heb je een doel: ervoor zorgen dat jouw team, bedrijf of organisatie succesvol is en blijft! Je realiseert dit het makkelijkst als je...

no-image

Saskia Maarse

Lezingen over cross-culturele samenwerking en interculturele communicatie

Spreker Saskia Maarse geeft lezingen over de Nederlandse (zakelijke) cultuur in relatie tot andere culturen. Voor haar boeken 'Tutti frutti' en 'Onder de zeespiegel' interviewde ze vijf jaar lang ondernemers en managers uit verschillende landen en...

no-image

Sydney Brouwer

Bringing Humanity Back to Business

Hoe kan uw bedrijf consequent een legendarische klantbeleving neer zetten? Als klantbeleving- en klantgerichtheidsexpert deed spreker Sydney Brouwer onderzoek naar customer champions. Sydney kan uw bedrijf de knowledge en knowhow verschaffen om tot...

no-image

Feike Cats

Klantgerichtheid is een feest!

Klantgerichtheidexpert en spreker Feike Cats geeft lezingen over Klantgerichtheid, Klantousiasme en...

no-image

Jos Burgers

Eén van de meest gevraagde managementsprekers en auteur van bestsellers over strategie, marketing en klantgerichtheid.

Spreker Jos Burgers is een van de meest gevraagde managementsprekers in Nederland. Daarnaast is hij auteur van bestsellers over strategie, marketing en klantgerichtheid. Bent u op zoek naar een spreker die u kan voorzien van waardevolle adviezen op...

no-image

Jan van Setten

Spreker, bestsellerauteur, coach, enter-trainer en expert in gedragsverandering, klantgerichtheid en leiderschap.

Spreker Jan van Setten is een bekende spreker, (management)coach en enter-trainer op de terreinen klantgerichtheid, (persoonlijk) leiderschap en organisatieverandering. Zijn kennis heeft hij opgebouwd door zijn jarenlange ervaring als algemeen en...

Gastvrijheid
Gastvrijheid
5 van de 5 sterren

"Een goed contact en goede afhandeling."

Rijksuniversiteit Groningen

"Gastvrijheid is een beleving" zorg voor tevreden gasten en positieve reviews!

Gastvrijheid
  • Er zijn verschillende redenen waarom de gast specifiek voor uw bedrijf kiest. Gastvrijheid staat hierin over het algemeen voorop. Een entree die mensen verwelkomt, vriendelijke gastheer of gastvrouw, verzorgde omgeving en fijne service. Uw gast wil zich thuis voelen en vriendelijk ontvangen worden. Een warm welkom is wat er voor zorgt dat uw gasten nogmaals gebruik zullen maken van uw faciliteiten en services.
  • Wat wil en verwacht jou klant eigenlijk? Gastvrij ontvangen worden is een beleving. Het is dan ook belangrijk je in te leven in de gast. Wat zou u op prijs stellen als u hier verblijft? Door te kijken door de ogen van de gast kijk je op een andere manier naar je eigen bedrijf. Dit is ook de reden waarom het goed is iemand van buitenaf in te schakelen.
  • Lezingen over Gastvrijheid: Een spreker met kennis over gastvrijheid heeft een frisse, andere kijk op uw bedrijf. Aan de hand van theorieën over gastvrijheid zullen  zich nieuwe inzichten voordoen. Hospitaliteit wordt erg op prijs gesteld en vertaalt zich in tevreden gasten en positieve reviews.
Vraag naar tarieven en beschikbaarheid