Bel ons op 030 80 80 884

en krijg professioneel advies van onze deskundige consultants
Gastvrijheid

Lezingen over Gastvrijheid

Heeft u een bedrijf in de hotellerie of heeft u een restaurant? Dan weet u als geen ander hoe belangrijk gastvrijheid voor uw bedrijf kan zijn. Op deze pagina vindt u een lijst met sprekers met lezingen over Gastvrijheid.

Wilt u advies over de mogelijkheden? Neem gerust contact met ons op.

Vrijblijvend informatie

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Of neem direct contact op

Bel: +31 (0)30 80 80 884
Vrijblijvend informatie

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Wij maken het vinden van de perfecte spreker een stuk gemakkelijker

De toegevoegde waarde van een professionele spreker? De combinatie van entertainment, inspiratie én actuele kennis.

Met de juiste spreker maak je van ieder evenement een succes, daar helpen wij je graag bij

Onze medewerkers zetten zich dagelijks in om klanten en sprekers met elkaar te verbinden

Alle sprekers over gastvrijheid (7)

Help met kiezen
no-image

Niek van den Adel

Spreker over veerkracht, klantgerichtheid, leiderschap, inspiratie en zorg

Tijdens zijn lezingen en optredens deelt hij op zijn eigen motiverende manier zijn visie op vallen en opstaan, klantgerichtheid, leiderschap en veranderingen in het...

no-image

Willem Dieleman

Pancake Adventures

Willem Dieleman is oprichter en ambassadeur van “Pancake Adventures”. Met een koekenpan reist hij de wereld over om mensen te verblijden met een pannenkoek, ervaringen te delen en verhalen te...

no-image

Frank Rekers – FR-NK

Het beste van diverse culturen; Korps Mariniers en Ubuntu. Rakende lezingen rondom samenwerking, leiderschap, verandering en dialoog. Auteur “van Droom naar Werkelijkheid”

Het beste van diverse culturen; Korps Mariniers en Ubuntu. Rakende lezingen rondom samenwerking, leiderschap, verandering en dialoog. Auteur “van Droom naar...

no-image

Yvonne van der Kroft

Alles over Etiquette

Of het nu gaat om een zakelijke ontmoeting, tafelmanieren, een sollicitatiegesprek of de voorbereiding op een internationale reis, Spreker Yvonne van der Kroft vertelt u met veel enthousiasme, professionaliteit en deskundigheid alle ins en outs op...

no-image

Saskia Maarse

Lezingen over cross-culturele samenwerking en interculturele communicatie

Spreker Saskia Maarse geeft lezingen over de Nederlandse (zakelijke) cultuur in relatie tot andere culturen. Voor haar boeken 'Tutti frutti' en 'Onder de zeespiegel' interviewde ze vijf jaar lang ondernemers en managers uit verschillende landen en...

no-image

Kim van Velzen

Foodstrateeg en hospitality trends

Kim van Velzen is expert op gebied van horeca en ondernemerschap. Kim van Velzen is professioneel spreker voor strategisch advies en trends in foodservice en horeca. Hij wil de positieve betekenis van voedsel...

no-image

Andreas Oerlemans

Gastronomie en Hotellerie

Spreker Andreas Oerlemans vertelt ‘met smaak’. Andreas heeft veel ervaring op mogen doen binnen de verschillende gebieden van gastronomie en hotellerie. Hij vertelt enthousiast over klantvriendelijkheid en de ontwikkelingen in de voedselbranche...

Gastvrijheid
Gastvrijheid
5 van de 5 sterren

"Er werd adequaat gereageerd op onze vragen."

Hendirk Pierson College

"Gastvrijheid is een beleving" zorg voor tevreden gasten en positieve reviews!

Gastvrijheid
  • Er zijn verschillende redenen waarom de gast specifiek voor uw bedrijf kiest. Gastvrijheid staat hierin over het algemeen voorop. Een entree die mensen verwelkomt, vriendelijke gastheer of gastvrouw, verzorgde omgeving en fijne service. Uw gast wil zich thuis voelen en vriendelijk ontvangen worden. Een warm welkom is wat er voor zorgt dat uw gasten nogmaals gebruik zullen maken van uw faciliteiten en services.
  • Wat wil en verwacht jou klant eigenlijk? Gastvrij ontvangen worden is een beleving. Het is dan ook belangrijk je in te leven in de gast. Wat zou u op prijs stellen als u hier verblijft? Door te kijken door de ogen van de gast kijk je op een andere manier naar je eigen bedrijf. Dit is ook de reden waarom het goed is iemand van buitenaf in te schakelen.
  • Lezingen over Gastvrijheid: Een spreker met kennis over gastvrijheid heeft een frisse, andere kijk op uw bedrijf. Aan de hand van theorieën over gastvrijheid zullen  zich nieuwe inzichten voordoen. Hospitaliteit wordt erg op prijs gesteld en vertaalt zich in tevreden gasten en positieve reviews.
Vraag naar tarieven en beschikbaarheid