Bel ons op +31 (0)30 80 80 884

En krijg professioneel advies van onze deskundige consultants

Onze sprekers zijn ook beschikbaar voor online events en webinars. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Verleuken kan iedereen. Spreker Feike Cats laat zijn publiek zien hoe.

Feike Cats

Feike Cats

Klantgerichtheid is een feest!

Tarieven en beschikbaarheid
Vrijblijvend informatie over Feike Cats

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
About icon

Over Feike

Lecture icon

Lezingen

Video icon

Video

Books icon

Boeken

Tarieven en beschikbaarheid
Promo icon

Ontvang een exemplaar van het boek '365 dagen Klanthousiasme' bij het boeken van een lezing van Feike Cats*

Klantgerichtheid, Klantousiasme en Verleuken

Hoe komt het toch dat het in bijna elke organisatie in Nederland gaat over verbeteren? Hoe motiverend is het als je altijd hoort dat het beter kan? Dat is toch niet leuk? Het is tijd om het over een andere boeg te gooien: We gaan ‘Verleuken!’

Redenen om spreker Feike Cats te boeken

  • Elke lezing van Feike zit vol humor, energie en laat gegarandeerd een indruk achter op het publiek
  • Feike is een expert op het gebied van verleuken en kan bijdragen bij de ontwikkeling van jouw organisatie
  • Feike heeft een besmettelijke positieve energie die zorgt voor een brede glimlach bij iedere deelnemer

Spreker Feike Cats is Klanthousiasme- en verleuker expert, auteur en directeur van Houden van Klanten. Hij wordt veel gevraagd voor het verzorgen van workshops, presentaties en trainingen. Tevens ondersteunt hij organisaties, profit en non-profit, die werk willen maken
met het verleuken (de moderne vorm van verbeteren) van de Klantgerichtheid (Feike Cats noemt dat Klanthousiasme) om meer uit (bestaande) Klanten én medewerkers te halen.

Uitgangspunt van spreker Feike Cats is dat de Klant/ Student/ Medewerker/ Patiënt/ Burger zó enthousiast moet zijn dat hij of zij het leuk vindt om anderen naar de organisatie te verwijzen. Waarom? om als Ambassadeur op te treden. Feike gelooft heilig dat Klanthousiasme altijd leidt tot meer werkplezier en een beter (bedrijfs)resultaat. Met enthousiaste medewerkers als de basis. Zij stralen dit uit naar hun Klanten. Niet voor niets schrijft hij Klant altijd met een hoofdletter en spreekt hij over Klanthousiasme en verleuken.

Feike Cats is schrijver van de boeken ‘Theorie bestaat niet!’ ‘Het Inspiratieboek voor Klanthousiasme’ en ‘Verleuken kan iedereen’ De boeken gaan over Klantgerichtheid, Klanthousiasme en verleuken in de praktijk en staan vol met praktische tips & trucs.

Een lezing van spreker Feike Cats bevat veel humor en interactie met de zaal. De energie die hij aan de zaal geeft zorgt er voor dat uw werknemers hier verder  op kunnen bouwen en zelf aan de slag kunnen gaan.

*Deze actie is alleen geldig in combinatie met een boeking van de desbetreffende spreker. 

Bekijk de lezingen van Feike Cats
Lezingen van spreker Feike Cats

Feike verzorgt lezingen over de volgende onderwerpen

  • Enthousiaste Klanten zijn uw beste verkopers!
  •  Social media en enthousiaste Klanten!
  •  De enthousiaste Medewerker & Klant als ambassadeur!
  •  Weg met enquêtes!
  •  Liever een compliment dan een klacht!
  •  Marketing via bestaande Klanten!
    Video van spreker Feike Cats

    Leuker? Iedereen kan het!

    Bekijk de lezingen van Feike Cats

    Wilt u de deelnemers verrassen met een boek van Feike Cats na een lezing? Vraag ons naar de mogelijkheden of bestel direct één of meerdere exemplaren door op de ‘Bestel dit boek’ link te klikken.

    365 dagen Klanthousiasme - Inspiratie voor iedereen

    Klanthousiasme is de overtreffende trap van Klanttevredenheid. Het voelt positief en brengt een glimlach op het gezicht. Collega’s en Klanten merken dat. Iedereen weet dat medewerkers die het naar hun zin hebben, beter presteren. Plezier is de basis voor Klanthousiast werken. Vreemd genoeg staat dat in weinig in bedrijfs- en afdelingsplannen.

    Bestel dit boek

    Verleuken kan iedereen - Klanthousiasme in de praktijk

    Feike heeft in een eerder boek met succes de term Klanthousiasme geïntroduceerd. In dit boek weet hij het alledaagse begrip “leuker maken” op te poetsen tot een nieuwe management term: “verleuken”. Hij stelt, dat als het binnen de organisatie leuk is en de Klant centraal staat, er positieve energie vrijkomt waardoor Klanten er graag zaken mee doen. Feike geeft aan de hand van vele voorbeelden praktische tips hoe je hier zelf mee aan de slag kan gaan. Ernst-jan Tak, Algemeen Directeur Klanthousiasmefabriek

    Bestel dit boek

    Het inspiratieboek voor klanthousiasme - Een enthousiaste klant heeft een verhaal!

    Volgens Feike Cats wordt te vaak gekeken naar zaken die niet goed gaan, terwijl veel meer geleerd kan worden van zaken die wél goed gaan. Daar ligt de basis voor het succes. Acteren en coachen op pluspunten geeft veel meer energie en resultaat. Iedereen krijgt toch liever complimenten dan klachten?

    Het boek is opgebouwd uit zes succesfactoren voor Klanthousiasme. Iedere succesfactor bestaat uit meerdere verhalen. Net als een enthousiaste Klant, die heeft ook altijd een verhaal en vertelt de ervaring(en) graag door.

    Bestel dit boek

    Theorie bestaat niet! - Klantgerichtheid in de praktijk

    In dit boek benadert Feike Cats marketing en communicatie vanuit zijn praktijk van elke dag. Hij staat bekend om zijn originaliteit, zijn gedrevenheid en zijn toewijding. Cats houdt zijn vele marketingtips niet voor zichzelf, maar strooit er rijkelijk mee. In dit boek bijvoorbeeld en op de begeleidende website, www.houdenvanklanten.nl. Het boek kan u helpen, net dat stapje meer te zetten, waardoor klanten trouwe klanten worden en nieuwe klanten zich welkom voelen bij uw organisatie.

    Bestel dit boek
    Vrijblijvend informatie over Feike Cats

    Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    Of neem direct contact op:

    Bel: +31(0)308080884

    Feike Cats geeft lezingen over de volgende onderwerpen