Bel ons op +31 (0)30 80 80 884

En krijg professioneel advies van onze deskundige consultants

Onze sprekers zijn ook beschikbaar voor online events en webinars. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Topspreker over het binden & boeien van klanten en medewerkers

Sydney Brouwer

Sydney Brouwer

Bringing Humanity Back to Business

Tarieven en beschikbaarheid
Vrijblijvend informatie over Sydney Brouwer

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
About icon

Over Sydney

Lecture icon

Lezingen

Video icon

Video

Books icon

Boeken

Tarieven en beschikbaarheid
Promo icon

Ontvang een exemplaar van het boek 'Six Star Service' bij het boeken van een lezing van Sydney Brouwer*

Hoe kan uw bedrijf consequent een legendarische klantbeleving neer zetten

Leer hoe je een klantgerichte organisatie bouwt. Sydney richt zich zowel op de medewerker als de manager die samen klantgerichtheid op de kaart zetten. De afgelopen jaren heeft spreker Sydney Brouwer onderzoek gedaan naar Customer Experience Champions, bedrijven die voorop lopen op het gebied van klantbeleving in hun markt. Wat doen deze bedrijven anders dan hun concurrenten waardoor ze in staat zijn consistent en consequent een legendarische klantbeleving te bieden?

Redenen om spreker Sydney Brouwer te boeken:

  • Het is erg waardevol om een lezing te boeken van Sydney voor jouw organisatie
  • De motiverende lezingen van Sydney zijn geschikt voor iedereen binnen jouw organisatie
  • De lezingen van Sydney zetten je aan het denken. Zeker als het gaat om klantbelevingen

Sydney helpt bedrijven met de volgende stap naar een legendarische klantbeleving. Met zowel mooie als schokkende voorbeelden uit zijn dagelijkse praktijk weet hij de ogen te openen en deelnemers te laten voelen hoe het wel of juist niet moet. Sydney Brouwer laat zien hoe je daadwerkelijk kan investeren in de relatie met de klant en met de medewerker. Hij begeleid organisaties bij het maken van de menselijke connecties om klanten en medewerkers te binden en boeien. Wat Sydney betreft is dit dé weg naar succes.

Men refereert regelmatig naar spreker Sydney Brouwer als “een man met een missie”. Sydney’s missie is “Bringing Humanity Back to Business”.

*Deze actie is alleen geldig in combinatie met een boeking van de desbetreffende spreker. 

Bekijk de lezingen van Sydney Brouwer
Lezing van spreker Sydney Brouwer

De transformatie naar een klantgerichte organisatie

In deze lezing deelt Sydney de volgende punten:

  • Wat er nodig is om de klantbeleving blijvend naar een hoger niveau te tillen.
  • Wat de sleutel is tot het bouwen van een klantgerichte cultuur.
  • Hoe je klantgerichtheid kan stimuleren en faciliteren.
  • Hoe bedrijven als het bekende Pulitzer Amsterdam, AFAS, Disney en Carglass elke dag bouwen aan een legendarische klantbeleving.
  • Concrete, direct toepasbare stappen die jij kan zetten om jouw organisatie in beweging te krijgen richting een klantgerichte organisatie.
Lezing van spreker Sydney Brouwer

De klant van de toekomst

In deze lezing deelt Sydney de volgende punten:

  • Hoe u uw klanten van dienst bent, zal bepalen of u in de toekomst succesvol zult zijn. Wat zijn de behoeften en wensen van de klant van de toekomst vervuld moeten worden om relevant te blijven?
  • Besteed aandacht aan de trends die je ziet binnen generaties. Wat is er nodig om van een typische Gen Z’er een trouwe klant te maken?
  • De menselijke factor zal in de toekomst nog steeds de belangrijkste factor voor klanten zijn. Hoe kun je deze menselijke factor gebruiken om de technologie te verslaan?
    Video van spreker Sydney Brouwer

    Spreker Klantgerichtheid & Klantbeleving

    Podcast van spreker Sydney Brouwer

    Over Klanten Gesproken

    Bekijk de lezingen van Sydney Brouwer

    Wilt u de deelnemers verrassen met een boek van Sydney Brouwer na een lezing? Vraag ons naar de mogelijkheden of bestel direct één of meerdere exemplaren door op de ‘Bestel dit boek’ link te klikken.

    Six Star Service - Maak een onvergetelijke indruk op je klanten

    In zijn nieuwe boek ‘Six Star Service’ deelt Sydney Brouwer simpele maar doeltreffende inzichten om die service te verlenen. Door het volgen van de principes uit dit boek kan iedereen een memorabele beleving creëren voor klanten, collega’s en anderen die zaken doen met een organisatie. Een boek boordevol voorbeelden en anekdotes uit de praktijk die inspireren om ook een extra stap te zetten voor de klant!

    Bestel dit boek

    Klantgericht leiderschap - 8 principes voor een klantgerichte cultuur

    In dit boek legt Sydney Brouwer de link tussen klantgerichtheid en leiderschap. Hij zoomt daarbij in op de leider zelf. Als leider ben je immers verantwoordelijk voor het creëren van een cultuur die stimuleert dat iedereen het belang van de klant inziet. Wat moet een leider doen om klantgerichtheid in een organisatie op de kaart te zetten, te faciliteren en te stimuleren? Aan de hand van inspirerende voorbeelden en anekdotes uit de praktijk neemt Sydney je mee langs acht principes die leiders zullen helpen bij het bouwen van een klantgerichte cultuur.

    Bestel dit boek
    Vrijblijvend informatie over Sydney Brouwer

    Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    Of neem direct contact op:

    Bel: +31(0)308080884

    Sydney Brouwer geeft lezingen over de volgende onderwerpen