Loading content ...

Bel ons op+31 (0)20 241 57 30

Krijg professioneel advies van onze deskundige consultants

Topspreker over het binden & boeien van klanten en medewerkers

Sydney Brouwer

Sydney Brouwer

Bringing Humanity Back to Business

Tarieven en beschikbaarheid
Vrijblijvend informatie over Sydney Brouwer

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
About icon

Over Sydney

Lecture icon

Lezingen

Video icon

Video

Tarieven en beschikbaarheid

Leer hoe je een klantgerichte organisatie bouwt. Sydney richt zich zowel op de medewerker als de manager die samen klnatgerichtheid op de kaart zetten. De afgelopen jaren heeft spreker Sydney Brouwer onderzoek gedaan naar Customer Experience Champions, bedrijven die voorop lopen op het gebied van klantbeleving in hun markt. Wat doen deze bedrijven anders dan hun concurrenten waardoor ze in staat zijn consistent en consequent een legendarische klantbeleving te bieden?

Sydney helpt bedrijven met de volgende stap naar een legendarische klantbeleving. Met zowel mooie als schokkende voorbeelden uit zijn dagelijkse praktijk weet hij de ogen te openen en deelnemers te laten voelen hoe het wel of juist niet moet. Sydney Brouwer laat zien hoe je daadwerkelijk kan investeren in de relatie met de klant en met de medewerker. Hij begeleid organisaties bij het maken van de menselijke connecties om klanten en medewerkers te binden en boeien. Wat Sydney betreft is dit dé weg naar succes. 

Men refereert regelmatig naar spreker Sydney Brouwer als “een man met een missie”. Sydney’s missie is “Bringing Humanity Back to Business”. 

Bekijk de lezingen van Sydney Brouwer
Lezingen van Sydney Brouwer

De transformatie naar een klantgerichte organisatie

In deze lezing deelt Sydney de volgende punten:

  • Wat er nodig is om de klantbeleving blijvend naar een hoger niveau te tillen.
  • Wat de sleutel is tot het bouwen van een klantgerichte cultuur.
  • Hoe je klantgerichtheid kan stimuleren en faciliteren.
  • Hoe bedrijven als het bekende Pulitzer Amsterdam, AFAS, Disney en Carglass elke dag bouwen aan een legendarische klantbeleving.
  • Concrete, direct toepasbare stappen die jij kan zetten om jouw organisatie in beweging te krijgen richting een klantgerichte organisatie.
Lezingen van Sydney Brouwer

De klant van de toekomst

In deze lezing deelt Sydney de volgende punten:

  • Hoe u uw klanten van dienst bent, zal bepalen of u in de toekomst succesvol zult zijn. Wat zijn de behoeften en wensen van de klant van de toekomst vervuld moeten worden om relevant te blijven?
  • Besteed aandacht aan de trends die je ziet binnen generaties. Wat is er nodig om van een typische Gen Z’er een trouwe klant te maken?
  • De menselijke factor zal in de toekomst nog steeds de belangrijkste factor voor klanten zijn. Hoe kun je deze menselijke factor gebruiken om de technologie te verslaan?
    video

    Spreker Klantgerichtheid & Klantbeleving

    Bekijk de lezingen van Sydney Brouwer
    Vrijblijvend informatie over Sydney Brouwer

    Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    Of neem direct contact op:

    Bel: +31 (0)20 241 57 30

    Sydney Brouwer geeft lezingen over de volgende onderwerpen