Loading content ...

aartjan-vanerkel_250

Aartjan van Erkel

Verleiden op het internet

Aartjan van Erkel ging op ontdekkingstocht en zocht naar de beste overtuigings- en verkooptechnieken voor online verkoopsucces. Als copywriter bespreekt hij homepages, productpagina’s, tekstpagina’s, webformulieren en beeldmateriaal, en laat zien wat het geheim achter onweerstaanbare sites is.

Boek een lezing

Zou u graag meer willen weten over deze spreker? Neem vrijblijvend contact met ons op. We geven graag advies over de mogelijkheden.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

In korte tijd minstens twee keer zoveel leads? Spreker Aartjan van Erkel is copywriter en auteur. Hij laat ondernemers en bedrijven zien hoe ze hun website onweerstaanbaar kunnen maken. Door middel van eenvoudig toepasbare technieken laat hij zien hoe je het gedrag van websitebezoekers kan beïnvloeden. Tijdens zijn lezing krijg je verassende inzichten over de factoren die het online gedrag van mensen bepalen.

In zijn bestseller ‘Maak ze gek!” (2016) vertelt spreker Aartjan van Erkel hoe je jezelf onderscheidt met superaantrekkelijke marketing. In dit boek krijg je de geheime formule voor opvallende online marketing, plus een groot aantal voorbeelden. Dat levert voor jou meer offertes, meer aanmeldingen en meer bestellingen op.

Aartjan van Erkel is een van de bestverkopende business-auteurs van Nederland. Hij leert ondernemers om beter te worden in copywriting zodat ze meer klanten binnenhalen via internet. Copywriting is dus niks anders dan verkopen met je toetsenbord!

Zijn bekende bestseller ‘Verleiden op internet’ beleefde herdruk na herdruk en werd ruim 10.000 keer verkocht. In 2016 is zijn nieuwe boek ‘MAAK ZE GEK!’ uitgekomen. Het stond wekenlang op nummer 1 in de Managementboek bestseller top 100 en is het bestverkochte managementboek van 2016.

    Lezingen van Aartjan van Erkel

    • Hoe je opvallend veel klanten trekt met online marketing.

      Gebaseerd op zijn boek MAAK ZE GEK!, het bestverkochte managementboek van 2016 (uitgeverij Van Duuren Management, juli 2016)

    • Hoe je een website onweerstaanbaar maakt.

      Lezing gebaseerd op zijn boek Verleiden op internet – Hoe maak je een website onweerstaanbaar (uitgeverij Van Duuren Management, 2011). Ruim 12.000 ondernemers en marketeers gebruiken de tips uit dit boek.

    • Zo kom je op nummer 1 in de Managementboek bestseller top 100!

      Aartjan laat zien hoe zijn boek door ongebruikelijke marketing het bestverkochte managementboek van 2016 is geworden, en hoe hij als auteur honderden tot duizenden euro’s verdient aan de verkoop van een boek.

     

    Aartjan met boek Maak ze gek2

Gerelateerde sprekers

Aartjan van Erkel geeft lezingen over de volgende onderwerpen: