Ga naar de hoofdinhoud Overslaan en naar de voettekst gaan

Niek van den Adel

Veerkrachtig spreker, inspirerend auteur, ervaren ondernemer en expert in klantgerichtheid en leiderschap.

4.50 van 5

Hoogst gewaardeerde!

Vraag vrijblijvend informatie aan over Niek van den Adel

Stel je vraag. Wij nemen snel contact met je op.

    4 van 5

    Niek is in staat zijn unieke ervaring relevant te maken voor iedereen, persoonlijk en professioneel. Hij daagt zijn publiek uit na te denken over wat echt belangrijk is in het leven – en daar ook echt iets mee te doen! Hij raakt je, en zijn verhaal blijft bij je. Niek heeft de teams van Coloplast Nederland en UK op scherp gezet en uitgedaagd – en we blijven bij hem terugkomen voor meer.

    Annemarie van Neck, CEO Coloplast UK

    Niek van den Adel

    Lees alle beoordelingen

    3 ervaringen die je krijgt met Niek van den Adel

    • Concreet toepasbare handvatten om persoonlijke en professionele tegenslagen te transformeren tot waardevolle groeimogelijkheden
    • Diepgaande inspiratie om klantgerichtheid en gastvrijheid als kernwaarden in uw organisatie te verankeren
    • Hernieuwde energie en krachtige motivatie om toekomstige veranderingen met vertrouwen en een positieve mindset aan te pakken
    Hoe kunnen organisaties groeien door veerkracht te omarmen en klantgerichtheid te versterken? Spreker Niek van den Adel inspireert en motiveert door zijn unieke kijk op leiderschap en veranderingen in het leven. Met persoonlijke ervaringen en diepe inzichten helpt hij organisaties te transformeren en medewerkers te activeren. Spreker Niek van den Adel staat klaar om uw team mee te nemen op een reis naar meer betrokkenheid, empathie en succes in de moderne werkplek.
    Lees het volledige profiel: Niek van den Adel

    Vraag vrijblijvend informatie aan over Niek van den Adel

    Stel je vraag. Wij nemen snel contact met je op.

      Lezingen

      Lezing van spreker Niek van den Adel: Omgaan met verandering

      Hoe ga jij om met de constante veranderingen in je organisatie? Of het nu gaat om een reorganisatie, nieuwe technologie of simpelweg werkdruk—de wereld om ons heen verandert snel en onophoudelijk. Maar hoe geef je vorm aan een nieuwe werkelijkheid waarin alles anders is? Spreker Niek van den Adel biedt in zijn inspirerende lezing antwoorden op deze vraag. Hij deelt zijn persoonlijke verhaal van ingrijpende verandering waarin hij ook boos en verdrietig was en enkel meer boosheid en verdriet bracht, en onthult de vijf succesfactoren die jou helpen om veerkrachtig met verandering om te gaan. Door verandering te omarmen en weerstand om te zetten in kansen, leer je om zelf de regie te nemen over jouw werkplezier en succes. Boek nu en ontdek hoe je jouw veerkracht kunt trainen om elke verandering met vertrouwen tegemoet te treden.
      Vraag vrijblijvend info aan: Niek van den Adel Omgaan met verandering

      Lezing van spreker Niek van den Adel: Klantgerichtheid

      Hoe zorg je ervoor dat jouw organisatie echt klantgericht is, terwijl de druk op je team toeneemt? Veel bedrijven worstelen met het vinden van de juiste balans tussen klanttevredenheid en interne processen. In deze lezing biedt spreker Niek van den Adel een frisse kijk op klantgerichtheid, gebaseerd op zijn 15 jaar ervaring in de horeca, van afwasser tot eigenaar, van café tot sterrenzaak. Hij laat zien hoe dienstbaarheid, ook in de huidige tijd, de sleutel is tot gelukkige klanten én medewerkers. Door zijn praktische en inspirerende verhalen krijg je direct toepasbare inzichten die jouw organisatie naar een hoger niveau tillen. Ook wil hij graag eerst even undercover in je organisatie om zijn ervaring met je organisatie uit het 'mystery visit' te delen, omdat deze keer op keer leiden tot bijzondere bevindingen en nuttige conclusies. Boek nu en geef jouw team een boost in klantgerichtheid en intrinsieke motivatie.
      Vraag vrijblijvend info aan: Niek van den Adel Klantgerichtheid

      Lezing van spreker Niek van den Adel: Leiderschap

      Hoe zorg je ervoor dat jouw leiderschap echt inspireert, terwijl je team zelfstandigheid en groei verlangt? Veel organisaties worstelen met de balans tussen het motiveren van medewerkers en hen de ruimte geven om zelfsturend te zijn. In deze lezing van spreker Niek van den Adel biedt hij dé nieuwe manier van leidinggeven, waarbij minder management en meer authentiek leiderschap centraal staan. Hij laat zien hoe je als leider richting geeft en ervoor zorgt dat medewerkers zichzelf inspireren, zonder de autonomie van je team te beperken. Door praktische inzichten en inspirerende voorbeelden krijg je handvatten om jouw leiderschap naar een hoger niveau te tillen. Hoe zorg je voor zelfsturende teams, waarbij jij je als inspirator en aanjager gedraagt? Wat kun je dan beter wel en juist niet doen? Wat werkt voor de nieuwe generaties (generatie Y en Z) dat nog niet toepasbaar was op de vorige (generatie X)? Wat vergt dit allemaal van jou als leider? Boek nu en transformeer je leiderschapsstijl.
      Vraag vrijblijvend info aan: Niek van den Adel Leiderschap

      Lezing van spreker Niek van den Adel: Spreker in de zorg

      Hoe blijf je als zorgprofessional gefocust op waar het echt om draait, terwijl regels en protocollen steeds meer de boventoon voeren? In de zorg werken mensen die een verschil willen maken, maar het is een uitdaging om dit te behouden in de dagelijkse praktijk. Spreker Niek van den Adel begrijpt deze struggle en biedt met zijn keynote inspirerende oplossingen. Hij laat zien hoe de driehoek zorgverleners-patiënten-familieleden in balans kunnen samenwerken en hoe positieve gezondheid een centrale rol speelt. Hoe krijgen we weer die leuke sfeer terug op de afdeling en zorgen wij ervoor dat patiënten blijven kiezen voor jouw zorginstelling? Hoe betrekken we de omgeving en de familie bij het zorgproces? Niek combineert altijd zijn achtergrond in gastvrije zorg met positieve Gezondheid (Institute of Positive Health): Gezondheid als het vermogen om je aan te passen en je eigen regie te voeren, in het licht van de sociale, fysieke en emotionele uitdagingen van het leven. Met praktische inzichten en persoonlijke verhalen brengt Niek de menselijkheid en positieve gezondheid terug in de zorg. Boek nu en geef jouw zorgteam een frisse kijk op patiëntgerichte zorg.
      Vraag vrijblijvend info aan: Niek van den Adel Spreker in de zorg

      Klantbeoordelingen

      4 van 5

      Niek is in staat zijn unieke ervaring relevant te maken voor iedereen, persoonlijk en professioneel. Hij daagt zijn publiek uit na te denken over wat echt belangrijk is in het leven – en daar ook echt iets mee te doen! Hij raakt je, en zijn verhaal blijft bij je. Niek heeft de teams van Coloplast Nederland en UK op scherp gezet en uitgedaagd – en we blijven bij hem terugkomen voor meer.

      Niek van den Adel

      Niek van den Adel

      5 van 5

      Als COO van Equipe zorgbedrijven heb ik Niek gevraagd een bijdrage te leveren aan een landelijk cultuurprogramma. En ook hierbij laat Niek zien dat het spreken voor groepen zijn passie is. In kleinere trainingen creëert hij een veilige sfeer maar is wel heel duidelijk, confronterend en immer op zoek naar verandering, hij is daardoor een grote toegevoegde waarde voor onze bedrijfscultuur.

      Niek van den Adel

      Niek van den Adel

      4 van 5

      Het boek liet me niet meer los vanaf de eerste pagina. Je leest het in 1 adem uit. Het is inspirerend voor iedereen die in de zorg werkt omdat het je vanuit een heel persoonlijk oogpunt laat zien hoe je in de zorg echt een positief verschil kan maken maar ook hoe je de plank (hoe goed bedoeld ook) soms volledig mis kan slaan. Echt voor iedereen een grote inspiratie!

      Niek van den Adel

      Niek van den Adel

      5 van 5

      Niek heb ik leren kennen als een zeer inspirerend spreker die je raakt. Net als in zijn blogs is hij in staat je als geen ander bewust te maken van essentiële zaken, al is het alleen al om van elke dag een feest te maken. Naast zijn betrokkenheid maken zijn positiviteit en de nodige dosis humor dat hij snel verbinding legt met mensen op elk niveau in een organisatie.

      Niek van den Adel

      Niek van den Adel

      Beoordeeld 4.50/5 gebaseerd op 4 klantbeoordelingen

      Niek van den Adel

      De kracht van veerkracht, leiderschap en klantgerichtheid in een inspirerende lezing

      Niek van den Adel is een spreker die met zijn inspirerende verhalen en scherpe inzichten diep doordringt tot de kern van wat organisaties en individuen nodig hebben om te groeien. Na een motorongeluk op 16 juli 2010, dat zijn leven ingrijpend veranderde door de diagnose van een dwarslaesie en een syrinx, werd hij levenslang rolstoelgebonden. Hij ontdekte dat juist in de moeilijkste momenten van het leven de grootste lessen te vinden zijn. Met zijn unieke combinatie van veerkracht, empathie en ondernemerschap weet hij zijn publiek te raken en te activeren.

      Niek is niet alleen een ervaringsdeskundige, maar ook een gedreven ondernemer en auteur van meerdere boeken. Zijn lezingen bieden meer dan alleen inspiratie; ze geven praktische inzichten die direct toepasbaar zijn in het dagelijks werkleven. Of het nu gaat om klantgerichtheid, leiderschap of het omgaan met veranderingen, Niek biedt concrete adviezen die organisaties helpen om beter te presteren en medewerkers te motiveren.

      Door zijn persoonlijke ervaringen te delen, creëert Niek een diepgaande verbinding met zijn publiek. Hij maakt duidelijk hoe belangrijk het is om te zorgen voor jezelf en voor anderen, ongeacht de sector waarin je werkt. Zijn visie op gastvrijheid en klantgerichtheid is een inspiratiebron voor bedrijven die hun dienstverlening willen verbeteren en een cultuur van zorg en respect willen creëren. Niek’s lezingen zijn niet alleen een bron van inspiratie, maar ook een krachtige aanzet tot verandering en groei.

      Boek nu een lezing van spreker Niek van den Adel en transformeer uw team met zijn unieke inzichten en energie.

      MediReva Symposium - Niek van den Adel

      Video van spreker Niek van den Adel

      Spreker Niek van den Adel Trailer

      Video van spreker Niek van den Adel

      Vraag vrijblijvend informatie aan over Niek van den Adel

      Stel je vraag. Wij nemen snel contact met je op.

        Hulp nodig?

        Telefoon: 030 80 80 884

        E-mail: contact@athenas.nl