Loading content ...

Sydney Brouwer

Sydney Brouwer

Bringing Humanity Back to Business

Hoe kan uw bedrijf consequent een legendarische klantbeleving neer zetten? Als klantbeleving- en klantgerichtheidsexpert deed Sydney Brouwer onderzoek naar customer champions. Sydney kan uw bedrijf de knowledge en knowhow verschaffen om tot een antwoord te komen op die vraag.

Neem contact op

Neem vrijblijvend contact met ons op! Vul uw gegevens in en wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

De afgelopen jaren heeft Sydney Brouwer onderzoek gedaan naar Customer Experience Champions, bedrijven die voorop lopen op het gebied van klantbeleving in hun markt. Wat doen deze bedrijven anders dan hun concurrenten waardoor ze in staat zijn consistent en consequent een legendarische klantbeleving te bieden? Op die vraag heeft hij zich voornamelijk gericht.

Sydney helpt bedrijven met de volgende stap naar een legendarische klantbeleving. Met zowel mooie als schokkende voorbeelden uit zijn dagelijkse praktijk weet hij de ogen te openen en deelnemers te laten voelen hoe het wel of juist niet moet. Sydney heeft de energie van een jonge hond (wat hij eigenlijk ook wel is, als je langs die enkele grijze haren heen kijkt) en dit werkt aanstekelijk. Dat in combinatie met concrete, direct toepasbare stappen zorgt ervoor dat deelnemers morgen al betere resultaten bereiken.

Naast dat hij vaak spreekt en bedrijven begeleidt, is hij ook bestuurslid bij Stichting CX Circle, het platform voor Customer Experience Professionals van Nederland. Ook is hij de host van de Podcast “Over Klanten Gesproken”, waarin hij wekelijks in gesprek gaat met andere experts uit het veld over klant-gerelateerde onderwerp.

Men refereert regelmatig naar Sydney als “een man met een missie”. Sydney’s missie is “Bringing Humanity Back to Business”.

    Sydney Brouwer over Klantbeleving en Klantgerichtheid.

    • De weg naar een legendarische klantbeleving
    • Klantbeleving en klantgerichtheid
    • De 6 bouwstenen van Customer Experience
    • Medewerkersbeleving
    • Bringing Humanity Back to Business
Gerelateerde sprekers