Bel ons op +31 (0)30 80 80 884

En krijg professioneel advies van onze deskundige consultants

Onze sprekers zijn ook beschikbaar voor online events en webinars. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Eén fan per dag! Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?

Jos Burgers

Jos Burgers

Eén van de meest gevraagde managementsprekers en auteur van bestsellers over strategie, marketing en klantgerichtheid.

Tarieven en beschikbaarheid

5 van de 5 sterren

Wij hebben de presentatie van Jos ook als enorm waardevol ervaren. De reacties vanuit de klinieken waren er enthousiast. Taak aan ons nu op dit gevoel gedurende het jaar door te zetten.

Mieke Prins, Evidensia Bekijk alle referenties

Redenen om spreker Jos Burgers te boeken

  • Jos combineert praktische tools met theorie en maakt het direct toepasbaar voor jouw organisatie
  • De ruime ervaring van Jos als spreker zorgt gegarandeerd voor een professionele presentatie en een succesvol evenement
  • Jos is een expert op het gebied van klantgerichtheid en kan bijdragen bij de ontwikkeling van jouw organisatie
Vrijblijvend informatie over Jos Burgers

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
About icon

Over Jos

Lecture icon

Lezingen

Video icon

Video

References icon

Referenties

Books icon

Boeken

Tarieven en beschikbaarheid
Promo icon

Ontvang een exemplaar van het boek 'Wacht niet op de wind, ga roeien!' bij het boeken van een lezing van Jos Burgers*

Auteur van bestsellers over strategie, marketing en klantgerichtheid.

Spreker Jos Burgers studeerde Bedrijfseconomie aan de universiteit in Tilburg. Daarna was hij ruim tien jaar als docent Marketing & Marktonderzoek verbonden aan Fontys Hogescholen te Eindhoven. Hij heeft tientallen jaren ervaring in het geven van advies aan bedrijven en instellingen op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid. Jos houdt zich momenteel vooral bezig met het geven van presentaties, workshops en seminars. Tegelijkertijd schrijft hij boeken.

Redenen om spreker Jos Burgers te boeken

  • Jos combineert praktische tools met theorie en maakt het direct toepasbaar voor jouw organisatie
  • De ruime ervaring van Jos als spreker zorgt gegarandeerd voor een professionele presentatie en een succesvol evenement
  • Jos is een expert op het gebied van klantgerichtheid en kan bijdragen bij de ontwikkeling van jouw organisatie

Jos Burgers is auteur van bestsellers als Industriële marketing, Relatiebeheer als Groeistrategie, Professionals & Relatiemanagement, Zeven marketingwetten voor professionals, No Budget Marketing en Klanten zijn eigenlijk nét mensen! Dit laatste boek was het bestverkochte managementboek van 2006. In 2009 schreef hij een managementroman over klantgerichtheid, met als titel Hondenbrokken. Het was het bestverkochte managementboek van dat jaar. In 2011 verscheen Geef nooit korting!, over hoe om te gaan met prijsdruk. In 2012 kwam Gek op gaten uit, over het verbeteren van de klantgerichtheid van medewerkers. Het was het bestverkochte managementboek van dat jaar. De Wet van Snuf gaat over de kracht van geven bij het versterken van relaties en is uitgeroepen tot het bestverkochte managementboek van 2014. En in 2017 kwam Eén fan per dag uit waarin het overtreffen van de klantverwachting centraal staat. Dit boek is het bestverkochte managementboek van 2017.

Jaarlijks verzorgt spreker Jos Burgers meer dan 150 Nederlandstalige presentaties, seminars en workshops op het gebied van klantgerichtheid en marketing. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders kijken naar hun werk. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

*Deze actie is alleen geldig in combinatie met een boeking van de desbetreffende spreker. 

Bekijk de lezingen van Jos Burgers
Lezing van spreker Jos Burgers

Eén fan per dag! Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?

  • Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het vaak geen dagelijkse gewoonte is.
  • Bestsellerauteur en spreker Jos Burgers laat in deze presentatie op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden legt hij uit hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij!
Lezing van spreker Jos Burgers

Geef nooit korting!

  • Deze presentatie gaat in op het boek ‘Geef nooit korting!’ waarin de crisis en de prijs- en margedruk centraal staat. Spreker Jos Burgers geeft adviezen over hoe men het beste om kan gaan met de prijsdruk. De eigen invloed op de prijs is groter dan we denken, Jos maakt het publiek hier bewust van. Door middel van praktijkvoorbeelden en verhelderende inzichten laat Jos zien hoe je de prijsdruk om kan buigen in hogere prijzen en betere marges.
Lezing van spreker Jos Burgers

Klanten zijn eigenlijk net mensen

  • De manier waarop u uw klanten te woord staat heeft invloed op het succes van uw organisatie. In een humorvolle presentatie die voor een breed publiek geschikt is, neemt Jos Burgers u mee naar waar het allemaal om draait: klanten behandelen als mensen.
  • Door middel van grappige praktijkvoorbeelden van ‘klantmishandeling’ maar ook met voorbeelden van de perfecte service. De tips zijn geschikt voor alle lagen in het bedrijf, zowel de directeur, manager en medewerker kunnen meteen aan de slag! Als je klanten echt ziet als mensen kom je er achter dat het gaat om respect, aandacht en waardering voor de klant en niet zozeer om het product dat het bedrijf levert.
Lezing van spreker Jos Burgers

No Budget Marketing

  • Wilt u zonder hoge marketingbudgetten klanten binden en nieuwe kanten vinden? Spreker Jos Burgers geeft u slimme alternatieven voor vaker adverteren, mailings en mooie brochures. Een  nieuwe strategie met een ander manier van denken die ruim op uw marketingbudget spaart!
  • No budget marketing is een strategie die u de kans geeft op een andere manier om te gaan met klanten en media maar die zich ook goed laat combineren met traditionele marketing- en communicatietechnieken. Of uw marketing budget nou klein of groot is, Jos helpt u uw strategie te optimaliseren!
    Video van spreker Jos Burgers

    Jos Burgers - Hoe ga je om met klanten die korting willen?

    Bekijk de lezingen van Jos Burgers

    Referenties

    Wij hebben de presentatie van Jos ook als enorm waardevol ervaren. De reacties vanuit de klinieken waren er enthousiast. Taak aan ons nu op dit gevoel gedurende het jaar door te zetten.

    Mieke Prins, Evidensia

    Wilt u de deelnemers verrassen met een boek van Jos Burgers na een lezing? Vraag ons naar de mogelijkheden of bestel één of meerdere exemplaren door op de ‘Bestel dit boek’ link te klikken.

    Wacht niet op de wind, ga roeien! - De klant als reddingsboei

    In zijn nieuwste boek Wacht niet op de wind, ga roeien! geeft bestsellerauteur en veelgevraagd spreker Jos Burgers praktische adviezen om in uitdagende tijden bestaande klanten aan je te binden en nieuwe klanten te werven. Zonder daarbij meteen naar het prijswapen te grijpen waardoor de ellende alleen maar groter wordt. Hij laat je, mede aan de hand van aansprekende praktijkvoorbeelden, zien hoe je ervoor zorgt dat je op termijn de wind weer mee krijgt en er sterker uitkomt.

    Bestel dit boek

    Thuis ben ik niet zo leuk! - Klanten vinden en binden met een beetje humor

    In zijn boek Thuis ben ik niet zo leuk! laat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe humor kan bijdragen aan zakelijk succes – en dat het een vaardigheid is die iedereen kan ontwikkelen. Niet door de lolbroek van de afdeling te worden, maar door humor op de juiste momenten bewust in te zetten in de communicatie met klanten. Met als doel verrassend uit de hoek te komen en hen te laten (glim)lachen.

    Bestel dit boek

    Eén fan per dag - Hoe overtref je de verwachtingen van klanten?

    Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is.

    Bestel dit boek

    Jos Burgers over klantgerichtheid - Drie bestsellers in één speciale editie

    Als er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht, dan kan er met recht van bestsellers worden gesproken. Jos Burgers kreeg het voor elkaar met zijn boeken ‘Klanten zijn eigenlijk nét mensen!’, ‘Hondenbrokken’ en ‘Gek op gaten’. Het waren de bestverkochte managementboeken van 2006, 2009 en 2012. Een ongekende prestatie.

    Bestel dit boek

    No Budget Marketing - Het slimme alternatief voor het vinden en binden van klanten

    Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? ‘No Budget Marketing’ is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures. In ‘No Budget Marketing’ laat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe u fiks op uw marketingbudget bespaart door uw dure reclamecampagnes te vervangen door een gerichte, messcherpe strategie.

    Bestel dit boek

    De Wet van Snuf - Wat je geeft, krijg je terug

    In ‘De Wet van Snuf’ beschrijft bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier waarom goede relaties beginnen met geven. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden belicht hij de 26 belangrijkste manieren van geven. Hij laat bovendien zien welke voorwaarden en risico’s eraan zijn verbonden, en wat het uiteindelijk oplevert. Wie snel meer succes wil boeken, privé of zakelijk, begint dus met ‘De Wet van Snuf’.

    Bestel dit boek

    Gek op gaten! - Ontdek wat klanten écht willen

    In ‘Gek op gaten’ beschrijft Jos Burgers op een luchtige en humoristische manier wat klanten écht willen. Aan de hand van heldere en aansprekende praktijkvoorbeelden laat hij zien hoe belangrijk het is om u in uw klant te verplaatsen en klantgericht te zijn. En dat dit vraagt om medewerkers die flexibel, proactief en betrouwbaar zijn. Medewerkers die oprecht geïnteresseerd zijn in hun klanten, hen met plezier helpen en met hen meedenken. Want klantgerichte medewerkers zijn als geen ander in staat om een brug te slaan tussen boren en gaten.

    Bestel dit boek

    Geef nooit korting! - En 30 andere adviezen over omgaan met prijsdruk

    In ‘Geef nooit korting!’ laat Jos Burgers aan de hand van 31 prikkelende adviezen zien hoe u het best met prijsdruk kunt omgaan. Op een luchtige manier beschrijft hij hoe u prijsdruk voorkomt en tegengaat. Want lage prijzen zijn geen vaststaand feit. En onze eigen invloed op de prijs is veel groter dan we vaak denken.

    Bestel dit boek

    Hondenbrokken - Ofwel waar worden klanten écht gelukkig van?

    ‘Hondenbrokken’ is een aanstekelijk verhaal voor iedereen die zijn klantgerichtheid – intern of extern – wil verbeteren. Het boek biedt op een speelse manier verhelderende inzichten en handige tips voor de dagelijkse praktijk in zowel profit- als non-profitorganisaties.

    Bestel dit boek

    Klanten zijn eigenlijk nét mensen! - En 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken

    ‘Klanten zijn eigenlijk nét mensen!’ laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor. Wie zijn klanten denkt te kunnen verleiden met fraaie kleurenbrochures en dure woorden, zal versteld staan van de 100 eyeopeners in dit boek. U zult voortaan op een andere manier naar klanten kijken!

    Bestel dit boek
    Vrijblijvend informatie over Jos Burgers

    Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    Of neem direct contact op:

    Bel: +31(0)308080884
    Jos Burgers
    Jos Burgers

    5 van de 5 sterren

    Wij hebben de presentatie van Jos ook als enorm waardevol ervaren. De reacties vanuit de klinieken waren er enthousiast. Taak aan ons nu op dit gevoel gedurende het jaar door te zetten.

    Mieke Prins, Evidensia Bekijk alle referenties

    Jos Burgers geeft lezingen over de volgende onderwerpen