Loading content ...

Telefoon: +31 202 415 730

Bel ons voor vragen of advies
Steven van Belleghem

Steven van Belleghem

De toekomst van (digitale) communicatie

Tarieven en beschikbaarheid
Vrijblijvend informatie over Steven van Belleghem

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
About icon

Over Steven

Lecture icon

Lezingen

Video icon

Video

Tarieven en beschikbaarheid

Hoe benut je de digitale mogelijkheden optimaal? Digitalisering! Dat is waar het allemaal om draait. Online profilering speelt een steeds belangrijke rol en een groot deel van de communicatie is online. Een van de valkuilen is dat dit ten koste gaat van klantgerichtheid. Persoonlijk contact, hoe geef je dat vorm in deze digitale wereld? Steven van Belleghem laat zien hoe je de menselijke kant van business op een goede manier kan integreren in het gebruik van digitale middelen.

Spreker Steven van Belleghem heeft economie gestudeerd aan de Universiteit van Ghent. In de zomers was Steven te vinden in UC Berkley. Steven begon zijn carrière als research assistent bij Vlerick Business School. Hij geeft hier nog steeds regelmatig gastlessen. In 2001 startte Steven van Belleghem als een van de eerste werknemers bij InSites Consulting, een start-up bedrijf gespecialiseerd in de online onderzoek industrie. Op korte termijn werd hij mede vennoot en managing partner van het bedrijf. Uiteindelijk heeft Steven voor 11,5 jaar bij het bedrijf gewerkt. In deze periode heeft InSites Consulting een enorme groei doorgemaakt.

In 2012 startte Steven van Belleghem ‘B-Conversational’, zijn eigen inspiratie bedrijf. Dit bedrijf heeft hij samen met zijn vrouw, die tegelijkertijd zijn beste vriendin en business partner is. Samen inspireren ze bedrijven over de hele wereld.

Steven van Belleghem heeft een aantal boeken geschreven. Zijn nieuwste boek heet: ‘Customers the day after tomorrow’. Ook schreef hij het boek ‘When Digital becomes Human’. Dit boek gaat over de digitalisering van relaties met klanten en de manier waarop het menselijke aspect hierin betrokken is. Twee andere boeken die Steven schreef,‘The Conversation Manager’ & ‘The Conversation Company’, zijn beide bestsellers. Er zijn meer dan 50,000 exemplaren verkocht.

Steven’s presentaties zijn energiek en een bron van inspiratie voor managers. Zijn lezing ‘Customers the Day After Tomorrow’ is wereldwijdt een enorm succes.
Steven verzorgt alle lezingen in zowel Nederlands en Engels.

Bekijk de lezingen van Steven van Belleghem
Lezing van spreker Steven van Belleghem

Customers the dat after tomorrow

  • Digitaliseren en de huidige ontwikkelingen rondom artificiële intelligentie zorgen er voor dat de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderd. In zijn keynote ‘Customers the day after tomorrow’ vertelt Steven van Belleghem over vernieuwde klantenstrategieën passend bij deze veranderingen.
Lezing van spreker Steven van Belleghem

De kracht van communicatie

  • In zijn voordracht over de kracht van communicatie gaat Steven in op zijn twee boeken: ‘The Conversation Manager’ en‘The Conversation Company’. Gespreksvoering heeft grote invloed op het succes van het bedrijf. Zowel online communicatie als dagelijkse sociale interactie beïnvloedt de manier waarop we naar dingen kijken. Ondanks dat de meeste managers bewust zijn van de kracht van communicatie lijkt het alsof ze er niet in slagen dit op de juiste manier in te zetten.
  • Steven legt uit hoe uw bedrijf de communicatie het beste vorm kan geven. Door gebruik te maken van herkenbare voorbeelden neemt Steven het publiek mee in de wereld van de communicatie.
Lezing van spreker Steven van Belleghem

Digital transformation: het her-ontdekken van uw bedrijf

  • De houdbaarheidsdatum van de gemiddelde corporate strategy wordt korter. Lange termijn strategieën moeten tegenwoordig vaker worden geëvalueerd. Er is maar één manier om als bedrijf succesvol te kunnen blijven: het bedrijf moet niet bang zijn voor veranderingen.
  • Tijdens deze presentatie gaat Steven in op drie factoren die een rol spelen bij het her-organiseren van uw bedrijf: Het business model, de relatie met de klanten en het operating model van de organisatie. Uiteindelijk zijn het niet alleen de bedrijven die open moeten staan voor vernieuwing maar elk individu. Bent u klaar voor veranderingen? Ontdek het tijdens Steven’s presentatie!
Lezing van spreker Steven van Belleghem

Marketing 2020

  • In ‘Marketing 2020’ bespreekt Steven de toekomst van de marketing met u. Zowel de klanten als de technologische mogelijkheden veranderen. Steven van Belleghem gaat in op het concept ‘Selling without selling’ waarin de rol van klantgerichtheid opnieuw vorm krijgt.
  • Deze presentatie zorgt er voor dat het publiek helemaal up-to-date is met de nieuwste trends en voorbereid is op de toekomst op gebied van marketing. Laat Steven u introduceren in de prachtige wereld van de marketing!
    Video Steven van Belleghem

    The day after tomorrow

    Bekijk de lezingen van Steven van Belleghem
    Vrijblijvend informatie over Steven van Belleghem

    Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

    • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

    Steven van Belleghem geeft lezingen over de volgende onderwerpen