Bel ons op 030 80 80 884

en krijg professioneel advies van onze deskundige consultants
Sprekersbureau Athenas

Lezingen over Customer Experience

Boek een inspirerende lezingen over Customer Experience ookwel, klantervaring.

Vrijblijvend informatie

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Of neem direct contact op

Bel: +31 (0)30 80 80 884
Vrijblijvend informatie

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

De toegevoegde waarde van een professionele spreker? De combinatie van entertainment, inspiratie én actuele kennis.

Onze medewerkers zetten zich dagelijks in om klanten en sprekers met elkaar te verbinden

Wij maken het vinden van de perfecte spreker een stuk gemakkelijker

Met de juiste spreker maak je van ieder evenement een succes, daar helpen wij je graag bij

Alle sprekers over customer experience (11)

Help met kiezen
no-image

Janneke van Meenen

Goed Zakelijk Bellen

Er zijn zo’n 2 miljoen mensen met bel-angst actief in het arbeidsproces. Dat veroorzaakt stress en kost omzet. Bellen kun je...

no-image

Nancy Rademaker

Futurist en trendwatcher, erkend om haar expertise op het gebied van de ontwrichtende kracht van technologie.

Lezingen over de impact van de digitalisering en artificial intelligence op klantgedrag. Boek haar lezing...

no-image

Daan Noordeloos

Expert op het gebied het transformeren van organisaties.

Hoe kunnen organisaties in plaats van het maximaliseren van kortetermijnwinst, waarde toevoegen voor medewerkers, klanten en...

no-image

Steven van Belleghem

De toekomst van (digitale) communicatie

Steven van Belleghem is dé expert op gebied van klantrelaties en de toekomst van de marketing. Zijn sterke kant is het inspireren van bedrijven. Met zijn verfrissende visie zorgt Steven er voor dat uw bedrijf gaat voor optimale klantgerichtheid...

no-image

Richard van Hooijdonk

Trendwatcher, futurist en internationaal erkend topspreker. Inspirerende lezingen over wereldtrends, technologie en marketing.

Trendwatcher, futurist en internationaal topspreker Richard Van Hooijdonk neemt je mee naar een inspirerende toekomst die leven, werken en ondernemen drastisch gaat...

no-image

Tim Zuidgeest

Mede-oprichter 'Unravel Research of Neuromarketing Research' en 'Studio ST&T'

Spreker Tim Zuidgeest is een enthousiaste consumentenpsycholoog met een passie voor de online wereld. Als Neuromarketing expert zet Tim psychologie in om marketing te...

no-image

Luc van Bussel

Innovatie als Leiderschapsmodel

Spreker Luc van Bussel is een veelgevraagd spreker en dagvoorzitter. In zijn presentaties daagt hij het publiek uit met belangrijke vraagstukken over Excellente Service in een digitale samenleving en Innovatie als...

no-image

Hans Zomer

Hoe gaan jullie van (on)tevreden, naar meer blije klanten? En hoe krijg je je medewerkers ‘zover’ dat ze hier hun uiterste best voor doen?

Spreker Hans Zomer geeft lezingen en workshops over Klantgerichte teams. Als manager of ondernemer (met personeel) heb je een doel: ervoor zorgen dat jouw team, bedrijf of organisatie succesvol is en blijft! Je realiseert dit het makkelijkst als je...

no-image

Sydney Brouwer

Bringing Humanity Back to Business

Hoe kan uw bedrijf consequent een legendarische klantbeleving neer zetten? Als klantbeleving- en klantgerichtheidsexpert deed spreker Sydney Brouwer onderzoek naar customer champions. Sydney kan uw bedrijf de knowledge en knowhow verschaffen om tot...

no-image

Feike Cats

Klantgerichtheid is een feest!

Klantgerichtheidexpert en spreker Feike Cats geeft lezingen over Klantgerichtheid, Klantousiasme en...

no-image

Frans Reichardt

Klantverantwoord ondernemen in 3 stappen

Wist u dat veel producten mislukken omdat veel bedrijven niet goed luisteren naar hun klanten? Spreker Frans Reichardt kan u alles vertellen over het verbeteren van het dialoog met de klant en maakt u graag bewust van de vele voordelen die een goede...

Customer Experience
Customer Experience
5 van de 5 sterren

"Snelle reactie en goed meedenken met de klant."

Zorg van de Zaak netwerk

"Verdiep je in Customer Experience en zorg voor een ultieme service voor uw klanten"

  • Met een goede service en klantervaring zorg jij er voor dat jouw bedrijf zich onderscheid van de concurrentie. Wat zijn de verwachtingen van de klant? en wat kan jij als extra’s bieden? Boek een van de inspirerende lezingen over Customer Experience vol met waardevolle tips. Bent u op zoek naar een spreker, dagvoorzitter, trainer of workshopbegeleider over dit onderwerp? Vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden.
Vraag naar tarieven en beschikbaarheid