Bel ons op 030 80 80 884
en krijg professioneel advies van onze deskundige consultantsBel ons op 030 80 80 884
Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid
Over Martijn
Lezingen
Video
Boeken
Zijn fascinatie voor de transitie naar een platform economie ontstond toen spreker Martijn Arets in 2011 als eerste ter wereld een aandelen crowdfundingcampagne succesvol afrondde. Hier ontdekte hij het potentieel van de platform economie, maar ook de valkuilen die moeten worden opgelost wil je als platform de volle potentie bereiken en een duurzaam model neerzetten. De afgelopen 3 jaar sprak hij in 12 landen met 300 deskundigen, hierdoor ontwikkelde hij een unieke kijk op de ontwikkeling die nu gaande is en de impact daarvan op bestaande organisaties. Nog steeds doet hij gemiddeld 10 ‘kennis expedities’ in het buitenland per jaar.
Zijn duidingen, analyses en gedachten deelt hij door het publiceren van artikelen, video’s en boeken. En door het geven van presentaties op (internationale) congressen en gastcolleges. Daarnaast adviseert en ondersteunt hij (corporate) organisaties en overheden die deze ‘nieuwe’ wereld willen begrijpen en betreden en maakt hij als freelancer regelmatig zélf deel uit van een innovatieteam.
Spreker Martijn Arets heeft een achtergrond in marketing en branding en schreef eerder het boek ‘Brand Expedition, een reis langs de 20 meest inspirerende Europese merken’ en ‘Crowdfunding, de hype voorbij’. Op dit moment schrijft hij mee aan drie boeken over nieuw leiderschap, crowdfunding en de opkomst van de platformeconomie.
Laat je inspireren door Martijn Arets, de man die in 2011 ondernemers als John de Mol en Reinout Oerlemans versloeg in de strijd om de titel ‘beste ondernemer van het jaar’ en Nederland sinds 2014 vertegenwoordigd als een van de ’40 Young Potential European Leaders under 40’.
Bekijk de lezingen van Martijn AretsWaarom groeien sommige bedrijven sneller, presteren beter en creëren zoveel meer waarde dan andere? Hoe kan het dat een groep gedreven mensen vanuit een garage grote gevestigde ondernemingen van de troon stoot? Hans van der Loo, Patrick Davidson en Martijn Arets ontrafelen het geheim achter deze golven van verandering: de Wavemaker.
Bestel dit boekDe samenleving wordt de laatste jaren opgeschud door nieuwe platformorganisaties als Amazon, Uber en Booking.com. Met hun exponentiële groeicapaciteit en onorthodoxe strategieën groeien deze organisaties in een paar jaar uit tot spelers van wereldformaat. De platformrevolutie lijkt geen enkele sector te sparen.
Bestel dit boekWil je ook weten wat crowdfunding voor jou als ondernemer kan betekenen en hoe je via crowdfunding mensen aan je verbindt? Leer op een eenvoudige wijze alles wat je moet weten over hoe je crowdfunding kunt inzetten om je droom of je bedrijf te realiseren. Lees alles over de verschillende vormen van crowdfunding, waarom mensen in jou investeren en hoe je een succesvolle campagne opzet. Na het lezen van Crowdfunding voor Dummies kent crowdfunding voor jou geen geheimen meer!
Bestel dit boekIn ‘Crowdfunding, de hype voorbij’ zetten vier ondernemers, elk vanuit hun eigen professionele ervaring, crowdfunding (weer) met beide benen op de grond. Ze schetsen de geschiedenis en context van crowdfunding en gaan uitgebreid in op de stappen en afwegingen die belangrijk zijn om een campagne optimaal in te richten. Zo dagen ze jou uit om maximale waarde uit jouw crowdfundingcampagne te halen.
Bestel dit boek‘Brand expedition’ is niet alleen interessant voor mensen die zich professioneel bezighouden met marketing en merkontwikkeling, maar ook voor iedereen die zich interesseert voor de oorsprong van Europa’s bekendste merken en de avontuurlijke verhalen, inspirerende visies en leuke anekdotes die bij hun ontwikkeling horen.
Bestel dit boekSnel informatie over tarieven en beschikbaarheid