Loading content ...

Hans Zomer

Hans Zomer

Meer blije klanten

Spreker Hans Zomer geeft lezingen en workshops over Klantgerichte teams. Als manager of ondernemer (met personeel) heb je een doel: ervoor zorgen dat jouw team, bedrijf of organisatie succesvol is en blijft! Je realiseert dit het makkelijkst als je je richt op het krijgen van MEER BLIJE KLANTEN. De vraag is dan ook: Hoe gaan jullie van (on)tevreden, naar meer blije klanten? En hoe krijg je je medewerkers ‘zover’ dat ze hier hun uiterste best voor doen?

Boek een lezing

Zou u graag meer willen weten over deze spreker? Neem vrijblijvend contact met ons op. We geven graag advies over de mogelijkheden.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Krijg je het voor elkaar om je mensen te enthousiasmeren en te motiveren om mee te gaan in een verandering(sproces)? Ze beter met elkaar te laten samenwerken? Als trainer, spreker en adviseur helpt Hans Zomer organisaties bij het vergroten van de interne- en externe klantgerichte mindset en klantgericht gedrag. In de lezingen en workshops die Hans Zomer geeft is het centrale thema: Hoe krijgen we als bedrijf of organisatie meer blije klanten?

Spreker Hans Zomer is mensgericht en tegelijkertijd wil hij resultaten boeken. Dit resulteert in energieke lezingen en workshops. De trainingen, inspiratiesessies en lezingen van Hans Zomer zitten boordevol leuke oefeningen, praktijkvoorbeelden en onderbouwde theorieën. Daarnaast werkt hij graag op basis van maatwerk. Hans zorgt er voor dat zijn lezing altijd is toegespitst op jouw bedrijf of organisatie.

In lezingen over thema’s als klantgerichtheid, ondernemerschap en beïnvloeden en overtuigen stelt Hans Zomer de vraag “Hoe krijg ik ‘ze’ mee” centraal. De vraag wordt vanuit verschillende invalshoeken bekeken. Met als resultaat: meer medewerkers die JA zeggen tegen een voorgestelde verandering en meer klanten die JA zeggen tegen aangeboden producten en/of diensten.

Lees de Blog van Hans Zomer over Beïnvoeden en Overtuigen:
Blog: Beïnvloeden en Overtuigen

    In de workshops en inspiratiesessies gaat spreker Hans Zomer in op vragen als:

    – Waarom moet je je als bedrijf of organisatie richten op het krijgen van Meer Blije klanten?
    – Hoe realiseer je in plaats van (on)tevreden klanten, Meer Blije Klanten?
    – Hoe krijg je als manager je medewerkers mee in een klantgerichtheidsprogramma?
    – Hoe werkt ons brein en hoe kun je hier gebruik van maken bij het krijgen van Meer Blije Klanten?
    – Waarom is het belangrijk dat je als team, het winnende team moet zijn en hoe krijg je dit voor elkaar als manager?
    – Hoe willen klanten het liefst behandeld worden en hoe kun je hier in je communicatie rekening mee houden?
    – Hoe creëren wij als organisatie een klantgerichte mindset en welk gedrag willen we hierbij laten zien?
    – Waarom hoef je klanten echt niet de hele tijd tevreden te stellen?

     

    Lezingen van Hans Zomer 

    Klantgerichtheid

    • Iedere organisatie heeft klanten, en iedere klant wil hetzelfde: gezien en gehoord worden. Hans Zomer laat zien hoe jij er voor zorgt dat jouw klant zich koning voelt. Daarnaast laat Hans zien wat het verschil is tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid.

    [req-btn]

    Lezingen van Hans Zomer 

    Beïnvloeden en overtuigen

    • Hoe krijg je (interne) klanten zover dat ze gaan doen wat jij het liefste wilt dat ze gaan doen? Wij mensen zijn heel makkelijk te beïnvloeden en te overtuigen. Het verschil in wel of niet beïnvloeden heeft te maken met twee ingrediënten: De ander (en jij) moeten ontspannen zijn en Het thema, product, dienst moet relevant zijn voor de ander. Om optimaal resultaat de te kunnen behalen zal je deze twee factoren met elkaar moeten combineren. Hoe? Hans Zomer laat het zien!
    • Tijdens deze sessie leert het publiek over een aantal handige vaardig op gebied van beïnvloeden en overtuigen. Over het thema beïnvloeden en overtuigen geeft Hans zowel lezingen als een dagdeel masterclass.

    [req-btn]

    Lezingen van Hans Zomer 

    Persoonlijk leiderschap

    • ‘Niets meer en minder dan dat je regie neemt over je eigen leven’, aldus Hans. Voor hem is het belangrijk dat je erkent dat je verantwoordelijk bent voor de manier waarop jij omgaat met situaties die je in je leven tegenkomt.  Hij gaat in op vragen als: Waat ligt jouw talent? Wat geeft jouw energie? Waarom is het maken van keuzes zo belangrijk?
Gerelateerde sprekers

Hans Zomer geeft lezingen over de volgende onderwerpen: