Bel ons op 030 80 80 884
en krijg professioneel advies van onze deskundige consultantsBel ons op 030 80 80 884
4.5 van de 5 sterren
Yvon is een krachtige en zeer sensitieve trainster en coach. Gedurende het jaar, heeft ze een goede vertrouwensrelatie opgebouwd met de cursisten, stimuleert en coacht hen op een prettige, integere, maar ook directie manier. Yvon bereikt mensen waardoor daadwerkelijk bij hen een bewustwording en gedragsverandering in gang wordt gezet. Kortom, ze behaalt goede resultaten en is daarbij ook nog een bijzonder prettig persoon.
Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid
Over Yvonne
Lezingen
Referenties
Omgangsvormen en beleefdheidsregels zijn voortdurend in beweging. Tegelijk dreigen een aantal waarden en normen in onze overvolle en razendsnelle samenleving verloren te gaan. Etiquetteregels kunnen antwoord geven op vragen die ons op dit gebied in het dagelijks leven bezig houden. Etiquette kan omvangrijk en ingewikkeld overkomen maar als je weet hoe je te gedragen en wat er van je verwacht wordt, geeft dat je een goed en vastberaden gevoel.
Als u weet hoe het hoort, kunt u zich helemaal concentreren op een zakelijk gesprek. U wordt niet afgeleid door de gedachten hoe u een goede indruk moet maken en hoe u zich dient te gedragen zodat de klant of opdrachtgever voor u kiest en de volgende keer ook weer bij u terug komt.
Na jarenlang werkzaam geweest te zijn bij diverse MBO en HBO opleidingen als docent, stagecoördinator en studieloopbaanbegeleidster op het gebied van etiquette, protocol, hospitality, toerisme en luchtvaart, richtte spreker Yvonne van der Kroft ‘Etiquette à la carte’ op in oktober 2008.
Voor vragen, tarieven en beschikbaarheid neem contact met ons op. Klik hier voor internationale sprekers over dit thema.
Bekijk de lezingen van Yvonne van der KroftZakelijke etiquette speelt een essentiële rol in het bedrijfsleven. Het is niet alleen belangrijk om een opdrachtgever “binnen te halen” maar ook om hem of haar te behouden. In de zakenwereld moeten goede manieren, correct gedrag, respect en aandacht voor uw opdrachtgever vanzelfsprekend zijn. Tevens geeft dat een ondersteuning voor uw eigen zelfvertrouwen.
De training ‘managers only’ is gericht op het verbeteren van het functioneren van u, of uw personeel, als manager.
Yvonne behandelt de sollicitatiebrief en de eigentijdse interview etiquette. Daarnaast geeft ze advies over uiterlijk en kleding. Je hebt maar één kans om te overtuigen en Yvonne laat zien hoe je dit het beste kan doen.
Geen tv, geen computer en geen telefoon in huis. Wat moet je dan? Juist, regelmatig een feestje geven en uitgebreid tafelen! Aan het eind van de 16e eeuw was er al sprake van tafelmanieren, al waren deze in onze ogen nog vrij primitief. Tijdens de presentatie nemen we u mee door de tijd tot we zijn beland bij de tafelmanieren van het heden. Na afloop weet u de etiquette van toen en hoe het nu hoort.
Yvonne is duidelijk en geeft de ruimte aan hoe jezelf de coaching in wilt vullen. Ze schept vertrouwen. Je bent een geweldige coach voor mij vanaf dag één heb je mij begrepen en geholpen iemand anders te zijn op mijn werk en ook in de privé sfeer.
Yvon was erg inspirerend en heeft mijn team weer een stap verder geholpen om betere trainers te zijn.
Wij hebben Yvon van der Kroft uitgenodigd om te komen spreken op ons Young-ICC symposium. De leden van onze vereniging, voornamelijk jonge arts-onderzoekers, moeten frequent presenteren als onderdeel van hun werk. De meesten van ons hebben al eerder trainingen gevolgd over presenteren, maar deze trainingen gaan vooral over de opbouw van je verhaal en de vormgeving van je slides.
Tijdens Yvon’s workshop, getiteld “Inspirerend presenteren”, belichtte zij een andere kant van presenteren, namelijk hoe breng je je boodschap zo goed mogelijk over op je publiek. Op een interactieve manier behandelde Yvon met ons vragen als “wat is eigenlijk je boodschap” en “wat maakt dat een verhaal inspireert”. Ze had duidelijk goed nagedacht over de inhoud van haar presentatie en gaf de presentatie op een verfrissende en ontspannende manier. De avond was geslaagd en leerzaam, en ik kan haar en haar presentatie dan ook van harte aanbevelen.
Onlangs heb ik de cursus “Trainer als tweede beroep” afgerond, welke werd gegeven door Yvon van der Kroft. In een vertrouwde en informele sfeer heeft zij de deelnemers meegenomen in de wereld van het trainen. Zij prikkelde de deelnemers telkens om het geleerde ook daadwerkelijk toe te gaan passen in de praktijk. De vraag: “Hoe kun jij dit gebruiken in je eigen training?” stond vaak centraal. Yvon zorgt ervoor dat een training ook daadwerkelijk effect heeft, heel inspirerend!
Yvon is een krachtige en zeer sensitieve trainster en coach. Gedurende het jaar, heeft ze een goede vertrouwensrelatie opgebouwd met de cursisten, stimuleert en coacht hen op een prettige, integere, maar ook directie manier. Yvon bereikt mensen waardoor daadwerkelijk bij hen een bewustwording en gedragsverandering in gang wordt gezet. Kortom, ze behaalt goede resultaten en is daarbij ook nog een bijzonder prettig persoon.
Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid