Bel ons op +31 (0)30 80 80 884

en krijg professioneel advies van onze deskundige consultants

Onze sprekers zijn ook beschikbaar voor online events en webinars. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Alle ins en outs op het gebied van etiquette

Yvonne van der Kroft

Yvonne van der Kroft

Alles over Etiquette

Tarieven en beschikbaarheid
Vrijblijvend informatie over Yvonne van der Kroft

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
About icon

Over Yvonne

Lecture icon

Lezingen

Tarieven en beschikbaarheid

Etiquette à la carte

Omgangsvormen en beleefdheidsregels zijn voortdurend in beweging. Tegelijk dreigen een aantal waarden en normen in onze overvolle en razendsnelle samenleving verloren te gaan. Etiquetteregels kunnen antwoord geven op vragen die ons op dit gebied in het dagelijks leven bezig houden. Etiquette kan omvangrijk en ingewikkeld overkomen maar als je weet hoe je te gedragen en wat er van je verwacht wordt, geeft dat je een goed en vastberaden gevoel.

Als u weet hoe het hoort, kunt u zich helemaal concentreren op een zakelijk gesprek. U wordt niet afgeleid door de gedachten hoe u een goede indruk moet maken en hoe u zich dient te gedragen zodat de klant of opdrachtgever voor u kiest en de volgende keer ook weer bij u terug komt.

Na jarenlang werkzaam geweest te zijn bij diverse MBO en HBO opleidingen als docent, stagecoördinator en studieloopbaanbegeleidster op het gebied van etiquette, protocol, hospitality, toerisme en luchtvaart, richtte spreker Yvonne van der Kroft ‘Etiquette à la carte’ op in oktober 2008.

Redenen om spreker Yvonne van der Kroft te boeken:

  • Yvonne is één van dé experts op het gebied van etiquette
  • De lezingen van Yvonne zijn inspirerend en uitdagend
  • Doelgerichte lezingen geheel op maat voor jouw organisatie of evenement
Bekijk de lezingen van Yvonne van der Kroft
Lezing van spreker Yvonne van der Kroft

Zakelijke etiquette

Zakelijke etiquette speelt een essentiële rol in het bedrijfsleven. Het is niet alleen belangrijk om een opdrachtgever “binnen te halen” maar ook om hem of haar te behouden. In de zakenwereld moeten goede manieren, correct gedrag, respect en aandacht voor uw opdrachtgever vanzelfsprekend zijn. Tevens geeft dat een ondersteuning voor uw eigen zelfvertrouwen.

Lezing van spreker Yvonne van der Kroft

Managers Only

De training ‘managers only’ is gericht op het verbeteren van het functioneren van u, of uw personeel, als manager.

Lezing van spreker Yvonne van der Kroft

Succesvol solliciteren

Yvonne behandelt de sollicitatiebrief en de eigentijdse interview etiquette. Daarnaast geeft ze advies over uiterlijk en kleding. Je hebt maar één kans om te overtuigen en Yvonne laat zien hoe je dit het beste kan doen.

Lezing van spreker Yvonne van der Kroft

Tafelmanieren, heden en verleden

Geen tv, geen computer en geen telefoon in huis. Wat moet je dan? Juist, regelmatig een feestje geven en uitgebreid tafelen! Aan het eind van de 16e eeuw was er al sprake van tafelmanieren, al waren deze in onze ogen nog vrij primitief. Tijdens de presentatie nemen we u mee door de tijd tot we zijn beland bij de tafelmanieren van het heden. Na afloop weet u de etiquette van toen en hoe het nu hoort.

    Vrijblijvend informatie over Yvonne van der Kroft

    Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

    • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

    Of neem direct contact op:

    Bel: +31(0)308080884

    Yvonne van der Kroft geeft lezingen over de volgende onderwerpen