Loading content ...

LucvanBussel

Luc van Bussel

Innovatie als Leiderschapsmodel

Spreker Luc van Bussel is een veelgevraagd spreker en dagvoorzitter. In zijn presentaties daagt hij het publiek uit met belangrijke vraagstukken over Excellente Service in een digitale samenleving en Innovatie als Leiderschapsmodel.

Boek een lezing

Zou u graag meer willen weten over deze spreker? Neem vrijblijvend contact met ons op. We geven graag advies over de mogelijkheden.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

 Luc van Bussel kondigt een nieuwe service revolutie aan en geeft service en nieuwe, diepere betekenis en introduceert nieuwe begrippen als ‘Bereikrijk’, ‘Binnenvoelbaar’, ‘Luistergevig’. ‘Oplosselijk’, ‘Verrasvast’, ‘Verwenzaam’ en ‘Teruglustig’. Nieuwsgierig naar deze termen? Tijdens zijn energieke lezingen vertelt Luc van Bussel hier graag meer over! Hij laat zien dat mensen niet zonder elkaar kunnen en dat persoonlijke ontmoetingen de echte verbinding vormen in een digitale samenleving.

Spreker Luc van Bussel studeerde Hospitality Management aan de Erasmushogeschool in Brussel en Cornell University New York. Hij was de Center Parcs innovator van de jaren negentig en kreeg landelijke bekendheid als de oprichter van de Partij van de Filerijder (2007). Hij organiseerde -samen met Mark Rutte- het eerste Nationaal File Forum (2008) en werd een wake-up call voor de mobiliteitsbranche. Als CEO van The Alwaysbemobile Company boekte hij spraakmakende successen, waaronder Best Managed Company (2008,2009,2010, 2011), Gouden FD Gazellen Award (2011) en Franchiseformule van het Jaar (2012)Als columnist van Automotive Magazine geeft hij maandelijks zijn opinie over actuele thema’s in de Automotive en Mobiliteit. Spreker Luc van Bussel participeert in verschillende bedrijven, waaronder Regardz Hospitality Group BV waar hij tevens CEO is.

Luc van Bussel haalt zijn inspiratie uit het (strategische) advieswerk voor familiebedrijven en coacht DGA’s, bestuurders of managers met een uitdaging of een dilemma. Hij is een emotionele, inspirerende spreker met veel humor, tempo en weinig PowerPoint. Zijn doel is dat iedere lezing de beste reden moet zijn om –heel even- niet te werken.

    Spreker Luc van Bussel – Gastgevers in Geluk

    In 2008 schreef hij ‘INFARCT, de naderende stilstand van Nederland’ en in 2013 ‘Alles Kan Beter, 10 Succesfactoren voor duurzame groei’ en recent gelanceerd zijn derde titel: Gastgevers In Geluk. Uiteraard geeft hij ook lezingen over dit verhaal. Gastgevers in Geluk is een onthullend verhaal over het mysterie van hartverwarmende gastvrijheid. Spreker Luc van Bussel neemt u mee naar The Magic Hotel in Hawaii en verklaart het succes in zeven stappen. Het resultaat? Gasten die niet meer naar huis willen.

    Gastgevers in Geluk is een ode aan de mensen in de dienstverlening en een handleiding voor ondernemers, directies, managers en leidinggevenden op zoek naar teruglustige gasten en klanten. In een digitale samenleving worden persoonlijke ontmoetingen ‘heftig’ en zijn nieuwe gastgevers gevraagd. In zijn zoektocht naar hartverwarmende gastgevers deelt spreker Luc van Bussel zijn ervaringen en bevindingen bij de nieuwe generatie.

Gerelateerde sprekers

Luc van Bussel geeft lezingen over de volgende onderwerpen: