Loading content ...

Frans Reichardt

Frans Reichardt

de Klantenluisteraar

Wist u dat veel producten mislukken omdat veel bedrijven niet goed luisteren naar hun klanten? Spreker Frans Reichardt kan u alles vertellen over het verbeteren van het dialoog met de klant en maakt u graag bewust van de vele voordelen die een goede communicatie met de klant heeft. Hoe u dit kan realiseren? De klantenluisteraar geeft u inzicht.

Boek een lezing

Zou u graag meer willen weten over deze spreker? Neem vrijblijvend contact met ons op. We geven graag advies over de mogelijkheden.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Het is niet voor niets dat spreker Frans Reichardt zich winnaar van de landelijke Toastmaster Spreekwedstrijd 2016 noemen, Frans heeft een enorm talent en weet als geen ander hoe je een publiek kan inspireren. Zijn lezingen waaronder ‘Bring back that loving feeling’ en ‘Blije Klanten Bijten Niet’ zijn een enorm succes.

Spreker Frans Reichardt helpt organisaties beter te luisteren naar hun klanten. Het doel? Effectieve communicatie. Hij spreekt vanuit de overtuiging dat de klant het meest belangrijke aspect van het bedrijf is. Het geheim van succesvolle bedrijven? Volgens Frans Reichardt draait het allemaal om het centraal stellen van de klant waarin ‘luisteren’ als keyword wordt gezien. Tevreden klanten zorgen voor tevreden medewerkers en betere bedrijfsresultaten.

Frans Reichardt is een spreker die zijn publiek inspireert en motiveert. Hij stimuleert bedrijven te luisteren naar klanten en versterkt het klantdialoog.Door middel van het geven van dynamische presentaties en interactieve trainingen adviseert Frans zowel grote als kleine bedrijven. Frans spreekt duidelijk taal en weet met zijn boodschap een groot publiek te bereiken. Hij brengt zijn boodschap met humor en is niet bang te zeggen wat hij denkt. Dit maakt dat het publiek een duidelijke boodschap mee krijgt die men in de praktijk toe kan passen.

Frans heeft meerdere boeken geschreven. Het boek ‘Mijn klant begrijpt me (nog) niet’ bevat een verzameling verhalen met tips en adviezen voor goede communicatie met uw klanten. Frans is co-auteur van het boek ‘Business Bloopers’. In dit boek worden de belangrijkste lessen uit meer dan 150 pijnlijke bedrijfsuitglijders en miljoenverslindende marketingmissers gehaald.

Met 30 jaar ervaring als adviseur, trainer, docent verzorgt spreker Frans Reichardt hoogwaardige presentaties en keynotes.
Daarnaast geeft hij workshops en trainingen aan zowel grote als kleine bedrijven en is hij discussieleider.

 

    Lezingen van spreker Frans Reichardt

    Bring Back That Loving Feeling

    • De kracht van onvoorwaardelijke liefde voor de klant. Waarom worden klanten behandeld als lastige buitenstaanders, terwijl zij het zijn waar het allemaal om draait? Organisaties die er wél in slagen de klant centraal te stellen zijn succesvoller dan andere. Hoe kan dat? De klant staat centraal. Reichhardt laat zien waar het mis gaat in de relatie tussen organisaties en hun klanten.


    Lezingen van spreker Frans Reichardt

     ‘Blije Klanten Bijten Niet’

    • Een spetterende lezing over klantgerichtheid & klantbeleving en hoe je die vertaalt in klanttevredenheid & klantwaarde. Deze lezing is gebaseerd op het boek Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!), een verzameling verhalen over klantgericht denken en doen. Als u Frans boekt als spreker, is dit boek voor uw medewerkers of relaties een leuk aandenken aan een onvergetelijke bijeenkomst.

     


    Lezingen van spreker Frans Reichardt

    De voorspelbaarheid van onze voorkeuren – het klantenbrein & klantgedrag

    • Hoe werkt ons brein en wat zijn de principes van verleiden en overtuigen? Het klantbrein reageert volgens vaste patronen en als je die kent ben je beter in staat je klanten te verleiden en te overtuigen.


    Lezingen van spreker Frans Reichardt

    Falen & Opstaan – jouw weg naar succes

    • De belangrijkste lessen uit honderden businessbloopers & carrièrecrashes.  In deze lezing beschrijft Frans de waarde van fouten om te leren, te groeien, te ontwikkelen en jezelf te ontplooien. De kernboodschap is: koester je fouten, leer van je missers.

Gerelateerde sprekers

Frans Reichardt geeft lezingen over de volgende onderwerpen: