Bel ons op 030 80 80 884

en krijg professioneel advies van onze deskundige consultants
Sprekersbureau Athenas

Ontdek de kracht van klantgerichte communicatie

Frans Reichardt

Spreker en trainer. Hij leert je 'klantverantwoord' ondernemen in 3 stappen.

Tarieven en beschikbaarheid

5 van de 5 sterren

Met zijn authenticiteit is Frans verfrissend onzakelijk voor een ondernemende spreker. Pure intenties en de menselijke maat staan voor hem voorop en zo zou je het vaker willen zien. Geen glad verhaal of marketingtrucje om even ‘hit & run’ laaghangend fruit te scoren, maar een doorleefd verhaal gericht op duurzame en oprechte relaties met waar nodig een ontroerende of confronterende spiegel, waar je verder mee komt.

Martijn Groenewegen, Rabobank Bekijk alle referenties

Een lezing van Frans Reichardt biedt:

  • Inzichten in klantgerichte communicatie met voordelen die een goede communicatie met de klant heeft
  • Praktische adviezen voor betere klantrelaties die indruk achterlaten
  • Inspirerende en motiverende presentaties die geschikt zijn voor iedereen binnen jouw organisatie
Frans Reichardt

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
About icon

Over Frans

Lecture icon

Lezingen

Video icon

Video

References icon

Referenties

Books icon

Boeken

Tarieven en beschikbaarheid

Frans Reichardt helpt organisaties om beter naar hun klanten te luisteren en effectieve communicatie te realiseren. Met humor en energie inspireert hij zijn publiek om klantgerichtheid centraal te stellen. Heeft uw bedrijf moeite met klanttevredenheid en -betrokkenheid? Frans biedt inzichten en strategieën om deze uitdagingen aan te pakken en uw bedrijfsresultaten te verbeteren.

Een lezing van Frans Reichardt biedt:

  • Inzichten in klantgerichte communicatie met voordelen die een goede communicatie met de klant heeft
  • Praktische adviezen voor betere klantrelaties die indruk achterlaten
  • Inspirerende en motiverende presentaties die geschikt zijn voor iedereen binnen jouw organisatie

Een expert in klantgericht ondernemen

Spreker Frans Reichardt is een gepassioneerde spreker die organisaties helpt om beter te luisteren naar hun klanten. Met meer dan 30 jaar ervaring als adviseur, trainer en docent, weet hij als geen ander hoe belangrijk klantgerichte communicatie is voor het succes van een bedrijf. Frans heeft meerdere boeken geschreven, waaronder ‘Mijn klant begrijpt me (nog) niet’ en is co-auteur van ‘Business Bloopers’. Zijn diepgaande kennis en praktische aanpak maken zijn lezingen tot een bron van inspiratie en waardevolle inzichten.

Frans werd winnaar van de landelijke Toastmaster Spreekwedstrijd 2016, wat zijn talent en vermogen om een publiek te inspireren onderstreept. Zijn populaire lezingen zoals ‘Bring back that loving feeling’ en ‘Blije Klanten Bijten Niet’ hebben al vele bedrijven geholpen hun klantdialoog te versterken. Frans gelooft dat luisteren naar klanten de sleutel is tot tevreden medewerkers en betere bedrijfsresultaten.

Zijn presentaties en trainingen zijn dynamisch en interactief, geschikt voor zowel grote als kleine bedrijven. Met humor en duidelijke taal brengt hij zijn boodschap over, waardoor het publiek niet alleen geïnspireerd wordt, maar ook praktische handvatten krijgt om direct mee aan de slag te gaan. Frans is tevens beschikbaar als discussieleider en workshoptrainer.

Boek spreker Frans Reichardt voor een inspirerende lezing en ontdek hoe klantgerichte communicatie uw bedrijf kan transformeren.

Bekijk de lezingen van Frans Reichardt
Lezing van spreker Frans Reichardt

Bring Back That Loving Feeling

Waarom worden klanten vaak als lastige buitenstaanders behandeld, terwijl zij het hart van elke organisatie vormen? In deze inspirerende lezing laat spreker Frans Reichardt zien hoe je de relatie met je klanten kunt versterken door hen centraal te stellen. Ontdek waar het misgaat en leer hoe succesvolle organisaties wél de klant op de eerste plaats zetten, wat resulteert in betere bedrijfsresultaten en tevreden klanten.

Lezing van spreker Frans Reichardt

 ‘Blije Klanten Bijten Niet’

Deze spetterende lezing is gebaseerd op Frans Reichardt’s boek “Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!)” en richt zich op klantgericht denken en doen. Frans deelt verhalen en inzichten over hoe je klantgerichtheid kunt vertalen naar klanttevredenheid en klantwaarde. Boek je Frans als spreker, dan krijgen je medewerkers of relaties een leuk aandenken aan een onvergetelijke bijeenkomst in de vorm van zijn boek.

Lezing van spreker Frans Reichardt

De voorspelbaarheid van onze voorkeuren - het klantenbrein & klantgedrag

Hoe werkt ons brein en wat zijn de principes van verleiden en overtuigen? In deze lezing onthult spreker Frans Reichardt de vaste patronen waarop het klantbrein reageert. Leer hoe je deze kennis kunt toepassen om je klanten beter te verleiden en te overtuigen, wat leidt tot verbeterde klantprestaties en bedrijfsresultaten.

Lezing van spreker Frans Reichardt

Falen & Opstaan - jouw weg naar succes

Spreker Frans Reichardt is de ideale dagvoorzitter voor jouw evenement. Met zijn uitgebreide ervaring en winnende stijl brengt hij energie, humor en een scherpe focus op klantgerichtheid en communicatie. Frans zorgt ervoor dat elk programmaonderdeel soepel verloopt, het publiek betrokken blijft en de kernboodschap duidelijk overkomt. Zijn professionele aanpak en inspirerende presentaties maken jouw evenement gegarandeerd tot een succes.

Video van spreker Frans Reichardt

Hoe kun je het beter doen voor de klant?

Video van spreker Frans Reichardt

3 praktische klantentips

Bekijk de lezingen van Frans Reichardt

Referenties

Toen hem enkele dagen voor onze grootste conferentie werd gevraagd deze te openen, nam Frans die uitdaging met enthousiasme aan en bracht hij een inspirerend verhaal. Een man die luisteren predikt als een onderscheidende factor voor toekomstig succes. Topkerel.

Phil Tusing | Sourcing Summit

Frans heeft op ons Summer Event gesproken over Luisterend Leiderschap. Een thema waar hij veel over kan vertellen. Met wat input van ons heeft hij echt een inspiratiesessie op maat gemaakt. Hij is van nature een goeie verteller met een aanstekelijke energie. Hij wist ons team een uur lang te inspireren, met leuke en rake voorbeelden vanuit onze branche, en met een goede dosis humor. Ik kan Frans dan ook van harte aanbevelen!

Sara Dekker, Teamleiders.nu

Met zijn authenticiteit is Frans verfrissend onzakelijk voor een ondernemende spreker. Pure intenties en de menselijke maat staan voor hem voorop en zo zou je het vaker willen zien. Geen glad verhaal of marketingtrucje om even ‘hit & run’ laaghangend fruit te scoren, maar een doorleefd verhaal gericht op duurzame en oprechte relaties met waar nodig een ontroerende of confronterende spiegel, waar je verder mee komt.

Martijn Groenewegen, Rabobank

Frans heeft tijdens onze korte en intense samenwerking meerdere keren het ‘wow effect’ weten te creëren. Hij gaat voor ‘the extra mile’. Het zijn bij Frans niet de woorden maar de daden die laten zien dat hij de diepe definitie van de term klantgerichtheid begrijpt. Een geweldige kwaliteit is dat Frans boeiend spreekt voor de massa en aandacht heeft voor het individu.

Saffira Lorraine Parker | Action

Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!) - Verhalen met tips & ideeën voor blijvend blije klanten

Heb je wel eens het idee dat je klanten je niet begrijpen of andersom? Wil je weten hoe je je klanten beter begrijpt (en zij jou), hoe je hen beter helpt en nog blijer maakt? Dan is Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!) echt iets voor jou.

In luchtig geschreven verhalen schetst Frans Reichardt hoe bedrijven de wereld mooier kunnen maken voor klanten en voor zichzelf. Zijn verhalen zullen soms een glimlach op je gezicht toveren, je de ene keer verbazen en een andere keer inspireren. Je zult je in veel verhalen herkennen, want één ding staat vast: je bent zelf klant en je weet dus uit eigen ervaring dat dat niet altijd meevalt.

Bestel dit boek

Business Bloopers - De belangrijkste lessen uit meer dan 175 pijnlijke bedrijfsuitglijders en miljoenenverslindende marketingmissers

De meeste organisaties vertellen ons het liefst hun succesverhalen. Terwijl hun fouten en mislukkingen het leerzaamst zijn.

‘Business Bloopers’ bevat een vermakelijke bloemlezing van fouten die bedrijven en overheden in binnen- en buitenland maken. Van de ondergang van Buckler en Hyves, de verkoop van bol.com door Bertelsmann, tot het mislukken van de tv-zenders Sport7 en Talpa. Van beroemde en beruchte mislukkingen tot onhandige reclameslogans of vertaalblunders. De auteurs leggen op pijnlijke wijze bloot wat er misging en laten zien wat we hiervan kunnen leren.

Bestel dit boek
Vrijblijvend informatie over Frans Reichardt

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • Hidden
  • Hidden
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Of neem direct contact op:

Bel: +31(0)308080884
Frans Reichardt
Frans Reichardt

5 van de 5 sterren

Met zijn authenticiteit is Frans verfrissend onzakelijk voor een ondernemende spreker. Pure intenties en de menselijke maat staan voor hem voorop en zo zou je het vaker willen zien. Geen glad verhaal of marketingtrucje om even ‘hit & run’ laaghangend fruit te scoren, maar een doorleefd verhaal gericht op duurzame en oprechte relaties met waar nodig een ontroerende of confronterende spiegel, waar je verder mee komt.

Martijn Groenewegen, Rabobank Bekijk alle referenties

Frans Reichardt geeft lezingen over de volgende onderwerpen