Na haar marketingcarrière bij diverse A-merkfabrikanten rolde Janneke van Meenen in de callcenter business B2B. Nu, 20 jaar en zo’n 450 telemarketingcampagnes later, vindt ze het tijd om alle kennis op dit vakgebied te delen. Geïnspireerd door het feit dat steeds meer mensen lijden aan bel-angst. Het nabellen van leads, offertes en vooral koud bellen, is daardoor voor veel mensen een probleem. Dat kost omzet en veroorzaakt stress.
Redenen om een lezing van spreker Janneke van Meenen te boeken
- Deze lezing is een eyeopener voor iedere organisatie.
- Met desk- en fieldresearch toont Janneke aan dat bellen een steeds minder populair communicatiemiddel is.
- De gevolgen voor het bedrijfsleven worden onderschat.
Bel-angst door een gebrek aan belvaardigheid
In Janneke’s optiek ontstaat bel-angst vooral door een gebrek aan belvaardigheid. Met haar boek ‘DE COUNTDOWN, handboek voor een sterk belscript, weg met die bel-angst’ en ook door training en coaching leert Janneke werknemers ‘Goed Zakelijk Bellen’.
Inmiddels lijden bijna 2 miljoen mensen die actief zijn in het arbeidsproces aan een bepaalde vorm van bel-angst. Een probleem dat totaal onderschat wordt. Janneke’s missie is het bedrijfsleven hiervan bewust te maken.
Bekijk de lezingen van Janneke van Meenen