Bel ons op 030 80 80 884
en krijg professioneel advies van onze deskundige consultantsBel ons op 030 80 80 884
5 van de 5 sterren
Steven is a frequent speaker at Rabobank. We really like the energy and humor he brings to the presentation of meaningful content. His view on customer centricity in a digital world is truly innovative and his presentations pack one hell of a punch.
Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid
Over Steven
Lezingen
Video
Referenties
Boeken
Hoe benut je de digitale mogelijkheden optimaal? Digitalisering! Dat is waar het allemaal om draait. Online profilering speelt een steeds belangrijke rol en een groot deel van de communicatie is online. Een van de valkuilen is dat dit ten koste gaat van klantgerichtheid. Persoonlijk contact, hoe geef je dat vorm in deze digitale wereld? Steven van Belleghem laat zien hoe je de menselijke kant van business op een goede manier kan integreren in het gebruik van digitale middelen.
Spreker Steven van Belleghem heeft economie gestudeerd aan de Universiteit van Ghent. In de zomers was Steven te vinden in UC Berkley. Steven begon zijn carrière als research assistent bij Vlerick Business School. Hij geeft hier nog steeds regelmatig gastlessen. In 2001 startte Steven van Belleghem als een van de eerste werknemers bij InSites Consulting, een start-up bedrijf gespecialiseerd in de online onderzoek industrie. Op korte termijn werd hij mede vennoot en managing partner van het bedrijf. Uiteindelijk heeft Steven voor 11,5 jaar bij het bedrijf gewerkt. In deze periode heeft InSites Consulting een enorme groei doorgemaakt.
In 2012 startte Steven van Belleghem ‘B-Conversational’, zijn eigen inspiratie bedrijf. Dit bedrijf heeft hij samen met zijn vrouw, die tegelijkertijd zijn beste vriendin en business partner is. Samen inspireren ze bedrijven over de hele wereld.
Steven van Belleghem heeft een aantal boeken geschreven. Zijn nieuwste boek heet: ‘Customers the day after tomorrow’. Ook schreef hij het boek ‘When Digital becomes Human’. Dit boek gaat over de digitalisering van relaties met klanten en de manier waarop het menselijke aspect hierin betrokken is. Twee andere boeken die Steven schreef,‘The Conversation Manager’ & ‘The Conversation Company’, zijn beide bestsellers. Er zijn meer dan 50,000 exemplaren verkocht.
Steven’s presentaties zijn energiek en een bron van inspiratie voor managers. Zijn lezing ‘Customers the Day After Tomorrow’ is wereldwijdt een enorm succes. Steven verzorgt alle lezingen in zowel Nederlands en Engels.
Bekijk de lezingen van Steven van BelleghemDigitaliseren en de huidige ontwikkelingen rondom artificiële intelligentie zorgen er voor dat de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderd. In zijn keynote ‘Customers the day after tomorrow’ vertelt Steven van Belleghem over vernieuwde klantenstrategieën passend bij deze veranderingen.
In zijn voordracht over de kracht van communicatie gaat Steven in op zijn twee boeken: ‘The Conversation Manager’ en‘The Conversation Company’. Gespreksvoering heeft grote invloed op het succes van het bedrijf. Zowel online communicatie als dagelijkse sociale interactie beïnvloedt de manier waarop we naar dingen kijken. Ondanks dat de meeste managers bewust zijn van de kracht van communicatie lijkt het alsof ze er niet in slagen dit op de juiste manier in te zetten.
Steven legt uit hoe uw bedrijf de communicatie het beste vorm kan geven. Door gebruik te maken van herkenbare voorbeelden neemt Steven het publiek mee in de wereld van de communicatie.
De houdbaarheidsdatum van de gemiddelde corporate strategy wordt korter. Lange termijn strategieën moeten tegenwoordig vaker worden geëvalueerd. Er is maar één manier om als bedrijf succesvol te kunnen blijven: het bedrijf moet niet bang zijn voor veranderingen.
Tijdens deze presentatie gaat Steven in op drie factoren die een rol spelen bij het her-organiseren van uw bedrijf: Het business model, de relatie met de klanten en het operating model van de organisatie. Uiteindelijk zijn het niet alleen de bedrijven die open moeten staan voor vernieuwing maar elk individu. Bent u klaar voor veranderingen? Ontdek het tijdens Steven’s presentatie!
In ‘Marketing 2020’ bespreekt Steven de toekomst van de marketing met u. Zowel de klanten als de technologische mogelijkheden veranderen. Steven van Belleghem gaat in op het concept ‘Selling without selling’ waarin de rol van klantgerichtheid opnieuw vorm krijgt.
Deze presentatie zorgt er voor dat het publiek helemaal up-to-date is met de nieuwste trends en voorbereid is op de toekomst op gebied van marketing. Laat Steven u introduceren in de prachtige wereld van de marketing!
Steven is a frequent speaker at Rabobank. We really like the energy and humor he brings to the presentation of meaningful content. His view on customer centricity in a digital world is truly innovative and his presentations pack one hell of a punch.
Wiebe Draijer, CEO Rabobank
Steven’s presentation had our dealers spellbound. He gave our organization a digital wake-up call with great humor and now a new world with exciting perspectives is waiting to be discovered.
Steve Vanslype, Manager Marketing & Communication Vans, Mercedes-Benz
Het afgelopen decennium hebben nieuwe technologieën een nieuwe standaard gecreëerd op het gebied van customer experience. Klanten verwachten gebruiksgemak, vriendelijke en empathische medewerkers, omnichanneldiensten en een scherpe prijs. Maar hoewel 5G, quantum computing, robotics en AI een bepalende rol blijven spelen in de verwachtingen van klanten, is gebruiksgemak alleen niet meer voldoende om hun loyaliteit te behouden.
Bestel dit boekDit boek gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de ‘Day After Tomorrow’ je bedrijf te blijven optimaliseren. Alleen zo slaag je erin de meest briljante digitale ontwikkelingen met de meest unieke menselijke skills te verenigen.
Bestel dit boekDit boek is geschreven om bedrijfsleiders te helpen bij het opmaken van hun langetermijnstrategie. Ik heb het eveneens geschreven voor iedereen met een persoonlijke interesse in de toekomst van klantenrelaties. Stel jezelf bij het lezen de vraag: wat betekent dit voor mij als persoon?”
Bestel dit boekDit boek biedt de oplossing voor deze uitdaging: een veranderingstraject van adverteerder naar Conversation Manager. De Conversation Manager heeft een frisse visie op hoe merken succesvol opereren in samenwerking met de hedendaagse consument. Converseren met consumenten staat daarbij centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten is een noodzakelijk talent om u om te scholen tot een Conversation Manager.
Bestel dit boekConversation Manager Steven Van Belleghem reikt een duidelijke handleiding aan om uw bedrijf om te vormen tot een Conversation Company waar klanten en medewerkers uw potentiële woordvoerders zijn van uw bedrijf. Aan de basis ligt een open, authentieke en positieve bedrijfscultuur. Bovendien moet een Conversation Company slim inzetten op sociale media en de vier C’s – customer experience, conversatie, content en collaboratie – goed managen om het conversatiepotentieel te optimaliseren.
Bestel dit boekSuccesvolle marketeers weten in te spelen op een veranderende omgeving en luisteren naar de wensen en behoeften van de klant. Maar hoe doet u dat, nu adverteren op de traditionele manier niet langer werkt? In ‘Marketing. De nieuwe principes’ zet Steven Van Belleghem de krijtlijnen uit voor de toekomst van marketing. Hij laat zien wat u als marketeer in huis moet hebben om doortastend te reageren op constante verandering.
Bestel dit boekSnel informatie over tarieven en beschikbaarheid