Bel ons op 030 80 80 884
en krijg professioneel advies van onze deskundige consultantsBel ons op 030 80 80 884
Eén van de meest gevraagde managementsprekers en auteur van bestsellers over strategie, marketing en klantgerichtheid.
Tarieven en beschikbaarheid5 van de 5 sterren
Wij hebben de presentatie van Jos ook als enorm waardevol ervaren. De reacties vanuit de klinieken waren er enthousiast. Taak aan ons nu op dit gevoel gedurende het jaar door te zetten.
Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid
Over Jos
Lezingen
Video
Referenties
Boeken
Ontvang een exemplaar van het boek 'Wacht niet op de wind, ga roeien!' bij het boeken van een lezing van Jos Burgers*
Spreker Jos Burgers studeerde Bedrijfseconomie aan de universiteit in Tilburg. Daarna was hij ruim tien jaar als docent Marketing & Marktonderzoek verbonden aan Fontys Hogescholen te Eindhoven. Hij heeft tientallen jaren ervaring in het geven van advies aan bedrijven en instellingen op het terrein van strategie, marketing en klantgerichtheid. Jos houdt zich momenteel vooral bezig met het geven van presentaties, workshops en seminars. Tegelijkertijd schrijft hij boeken.
Jos Burgers is auteur van bestsellers als Industriële marketing, Relatiebeheer als Groeistrategie, Professionals & Relatiemanagement, Zeven marketingwetten voor professionals, No Budget Marketing en Klanten zijn eigenlijk nét mensen! Dit laatste boek was het bestverkochte managementboek van 2006. In 2009 schreef hij een managementroman over klantgerichtheid, met als titel Hondenbrokken. Het was het bestverkochte managementboek van dat jaar. In 2011 verscheen Geef nooit korting!, over hoe om te gaan met prijsdruk. In 2012 kwam Gek op gaten uit, over het verbeteren van de klantgerichtheid van medewerkers. Het was het bestverkochte managementboek van dat jaar. De Wet van Snuf gaat over de kracht van geven bij het versterken van relaties en is uitgeroepen tot het bestverkochte managementboek van 2014. En in 2017 kwam Eén fan per dag uit waarin het overtreffen van de klantverwachting centraal staat. Dit boek is het bestverkochte managementboek van 2017.
Jaarlijks verzorgt spreker Jos Burgers meer dan 150 Nederlandstalige presentaties, seminars en workshops op het gebied van klantgerichtheid en marketing. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders kijken naar hun werk. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.
*Deze actie is alleen geldig in combinatie met een boeking van de desbetreffende spreker.
Bekijk de lezingen van Jos BurgersWij hebben de presentatie van Jos ook als enorm waardevol ervaren. De reacties vanuit de klinieken waren er enthousiast. Taak aan ons nu op dit gevoel gedurende het jaar door te zetten.
Mieke Prins, Evidensia
In zijn nieuwste boek Wacht niet op de wind, ga roeien! geeft bestsellerauteur en veelgevraagd spreker Jos Burgers praktische adviezen om in uitdagende tijden bestaande klanten aan je te binden en nieuwe klanten te werven. Zonder daarbij meteen naar het prijswapen te grijpen waardoor de ellende alleen maar groter wordt. Hij laat je, mede aan de hand van aansprekende praktijkvoorbeelden, zien hoe je ervoor zorgt dat je op termijn de wind weer mee krijgt en er sterker uitkomt.
Bestel dit boekIn zijn boek Thuis ben ik niet zo leuk! laat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe humor kan bijdragen aan zakelijk succes – en dat het een vaardigheid is die iedereen kan ontwikkelen. Niet door de lolbroek van de afdeling te worden, maar door humor op de juiste momenten bewust in te zetten in de communicatie met klanten. Met als doel verrassend uit de hoek te komen en hen te laten (glim)lachen.
Bestel dit boekMet ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het in veel organisaties geen dagelijkse gewoonte is.
Bestel dit boekAls er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht, dan kan er met recht van bestsellers worden gesproken. Jos Burgers kreeg het voor elkaar met zijn boeken ‘Klanten zijn eigenlijk nét mensen!’, ‘Hondenbrokken’ en ‘Gek op gaten’. Het waren de bestverkochte managementboeken van 2006, 2009 en 2012. Een ongekende prestatie.
Bestel dit boekWilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? ‘No Budget Marketing’ is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures. In ‘No Budget Marketing’ laat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe u fiks op uw marketingbudget bespaart door uw dure reclamecampagnes te vervangen door een gerichte, messcherpe strategie.
Bestel dit boekIn ‘De Wet van Snuf’ beschrijft bestsellerauteur Jos Burgers op een prikkelende manier waarom goede relaties beginnen met geven. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden belicht hij de 26 belangrijkste manieren van geven. Hij laat bovendien zien welke voorwaarden en risico’s eraan zijn verbonden, en wat het uiteindelijk oplevert. Wie snel meer succes wil boeken, privé of zakelijk, begint dus met ‘De Wet van Snuf’.
Bestel dit boekIn ‘Gek op gaten’ beschrijft Jos Burgers op een luchtige en humoristische manier wat klanten écht willen. Aan de hand van heldere en aansprekende praktijkvoorbeelden laat hij zien hoe belangrijk het is om u in uw klant te verplaatsen en klantgericht te zijn. En dat dit vraagt om medewerkers die flexibel, proactief en betrouwbaar zijn. Medewerkers die oprecht geïnteresseerd zijn in hun klanten, hen met plezier helpen en met hen meedenken. Want klantgerichte medewerkers zijn als geen ander in staat om een brug te slaan tussen boren en gaten.
Bestel dit boekIn ‘Geef nooit korting!’ laat Jos Burgers aan de hand van 31 prikkelende adviezen zien hoe u het best met prijsdruk kunt omgaan. Op een luchtige manier beschrijft hij hoe u prijsdruk voorkomt en tegengaat. Want lage prijzen zijn geen vaststaand feit. En onze eigen invloed op de prijs is veel groter dan we vaak denken.
Bestel dit boek‘Hondenbrokken’ is een aanstekelijk verhaal voor iedereen die zijn klantgerichtheid – intern of extern – wil verbeteren. Het boek biedt op een speelse manier verhelderende inzichten en handige tips voor de dagelijkse praktijk in zowel profit- als non-profitorganisaties.
Bestel dit boek‘Klanten zijn eigenlijk nét mensen!’ laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor. Wie zijn klanten denkt te kunnen verleiden met fraaie kleurenbrochures en dure woorden, zal versteld staan van de 100 eyeopeners in dit boek. U zult voortaan op een andere manier naar klanten kijken!
Bestel dit boekSnel informatie over tarieven en beschikbaarheid