Loading content ...

Telefoon: +31 202 415 730

Bel ons voor vragen of advies
Klantgerichtheid

Lezingen over Klantgerichtheid

‘De klant is koning’ is een bekend gezegde. Hoe gaat dit in zijn werk? Moet een bedrijf alles eraan doen om het uw klant naar zijn zin te maken? Het blijkt dat veel bedrijven nog veel kunnen leren in de manier waarop ze met klanten omgaan. Boek een spreker met lezingen over klantgerichtheid.

Vrijblijvend informatie

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.
Vrijblijvend informatie

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Met de juiste spreker maak je van ieder evenement een succes, daar helpen wij je graag bij

De toegevoegde waarde van een professionele spreker? De combinatie van entertainment, inspiratie én actuele kennis.

Wij maken het vinden van de perfecte spreker een stuk gemakkelijker

Onze medewerkers zetten zich dagelijks in om klanten en sprekers met elkaar te verbinden

Alle sprekers over klantgerichtheid (38)

Help met kiezen

Nancy Rademaker

Topspreker over de impact van de digitalisering op klantgedrag en wat dit voor bedrijven betekent in de interactie met hun klanten.

Spreker Nancy Rademaker is één van de weinige vrouwelijke keynote sprekers die de impact van de digitalisering op klantgedrag beschouwt en wat dit voor bedrijven betekent in de interactie met hun klanten. Als internationale keynote spreker deelt...

spreker Jacqueline Moleman

Jacqueline Moleman

Executive Business Coach, spreker en trainer

Als Expert Verbindend Zakendoen werkt spreker Jacqueline Moleman met ondernemende vakspecialisten die hun omzet binnen een jaar van zes naar zeven cijfers brengen, en daarmee meer winst, meer tijd en meer energie...

mark teeuwissen

Mark Teeuwissen

Je huis verkopen doe je zo!

Spreker Mark Teeuwissen werkte jarenlang als succesvol NVM makelaar en taxateur tot hij in 2015 het roer drastisch omgooide. Hij ontwikkelde een innovatieve visie over hoe je als woningeigenaar het beste zelf je huis kunt verkopen en schreef het...

Ran Cohen

Ran Cohen

Veiligheid voor de overheid en het bedrijfsleven

Spreker Ran Cohen is directeur van de SDR Academy een internationaal toonaangevend veiligheidsbureau dat wereldwijd overheid en bedrijfsleven adviseert en begeleidt om bedreigende situaties in een vroegtijdig stadium te...

rick-van-asperen

Rick van Asperen

Bent u op zoek naar een performer die tijdens zijn optreden moeiteloos jongleert met inhoud, entertainment en interactie? Ja? Dan is spreker Rick van Asperen écht een spreker voor u!

Origineel, enthousiasmerend en uitermate praktisch. Als spreker Rick van Asperen is geweest dan wordt er nog dagen nagepraat over de aansprekende metaforen, de herkenbare situaties en toepasbare inzichten en...

Minouk Damen & Janka Dekker

Minouk Damen & Janka Dekker

Foodmarketeers: Toekomst & Trends

Minouk Damen & Janka Dekker zijn foodaholics in optima forma! Vanuit hun passie voor food en kennis over trends zijn zij dagelijks bezig om de impact van de veranderende foodmarkt door te vertalen voor organisaties. Met hun trendmatrix nemen ze...

patrick-petersen

Patrick Petersen

Digital Marketing & Technologie

Patrick Petersen is de docent, spreker en consultant, maar vooral nerd die marketingkansen in een techy daglicht zet. Leer over marketingtech trends. Welkom in de succesvolle, nieuwe wereld van de mixed...

Karen van Riel

Karen van Riel

Eenvoudig aan tafel

Heb je ooit weleens moeite gehad om een afspraak te krijgen bij een potentiële klant die jou nog helemaal niet kende? Spreker Karen van Riel laat je zien hoe je sneller, eenvoudiger en gemakkelijker aan tafel komt bij de beste klanten in je...

Bas Filippini

Bas Filippini

Privacy first

Spreker Bas Filippini is een ondernemer en de oprichter van de privacy beschermende stichting: Privacy First. Daarnaast is de heer Filippini trainer op het gebied van customer experience en is hij NLP beoefenaar. Bas heeft jaren ervaring, waardoor...

henk-meijer

Henk Meijer

Online ondernemen

Henk Meijer is spreker en trainer over social media, online ondernemen en zoekmachine optimalisatie (SEO). De twee cruciale vragen bij het bepalen van je online strategie? Wat is je doelgroep, en welke boodschap wil je overbrengen. Henk vertelt er...

aartjan-vanerkel_250

Aartjan van Erkel

Verleiden op het internet

Aartjan van Erkel ging op ontdekkingstocht en zocht naar de beste overtuigings- en verkooptechnieken voor online verkoopsucces. Als copywriter bespreekt hij homepages, productpagina's, tekstpagina's, webformulieren en beeldmateriaal, en laat zien...

erik-mathlener

Erik Mathlener

Corporate storytelling

Spreker Erik Mathlener is storyteller. Verhalen zijn bij uitstek geschikt voor het motiveren van medewerkers, het binden van klanten of het werken aan vertrouwen door persoonlijke communicatie.  Hij stelt scherpe en ontnuchterende vragen die...

Yvonne van der Kroft

Yvonne van der Kroft

Alles over Etiquette

Of het nu gaat om een zakelijke ontmoeting, tafelmanieren, een sollicitatiegesprek of de voorbereiding op een internationale reis, Spreker Yvonne van der Kroft vertelt u met veel enthousiasme, professionaliteit en deskundigheid alle ins en outs op...

Matthijn de Boer

Matthijn de Boer

Waarom uw klanten u nodig hebben

Veel bedrijven zoeken al jaren wanhopig naar een duurzaam stevig bedrijfsresultaat. Maar zij worden daarbij gehinderd door het oude denken. Met alleen bezuinigen op je kosten red je je business niet. Er is een radicale koerswijziging nodig. Het...

Hans Zomer

Hans Zomer

Hoe gaan jullie van (on)tevreden, naar meer blije klanten? En hoe krijg je je medewerkers ‘zover’ dat ze hier hun uiterste best voor doen?

Spreker Hans Zomer geeft lezingen en workshops over Klantgerichte teams. Als manager of ondernemer (met personeel) heb je een doel: ervoor zorgen dat jouw team, bedrijf of organisatie succesvol is en blijft! Je realiseert dit het makkelijkst als je...

Rudolf Juliet

Rudolf Juliet

Storytelling: Maak het persoonlijk

Er is altijd iets wat je kan doen wat het verschil maakt. Storytelling zorgt er voor dat je net een stapje extra kan zetten. Spreker Rudolf Juliet is een afgestudeerde marketing- en communicatiespecialist. Spelenderwijs laat Rudolf zijn publiek...

Emile Ratelband

Emile Ratelband

EntertRainer

Positiviteit en Energie! Spreker Emile Ratelband wordt ook wel ‘positiviteitsgoeroe’ genoemd. Wanneer Emile voor een groep staat gebeurt er wat. Durf jezelf te zijn, blijf jezelf uitdagen en ontwikkelen. Foto: Andress...

Anneke Krakers

Anneke Krakers

Enterpreneurship voor sociale professionals

Trainer, coach, blogger en veelgevraagd spreker Anneke Krakers geeft lezingen over ondernemerschap binnen het sociale domein. Aan de hand van haar zelf ontworpen methode helpt Anneke sociale ondernemers zichzelf zichtbaar te...

Merel van 't Wout

Merel van ‘t Wout

Kleur- en Kledingadvies

Kleding zegt iets over wie je bent en hoe je je voelt: jouw visitekaartje! Een leuk uiterlijk en kleding waar je je prettig in voelt zorgt er voor dat je lekker je vel zit, dit straal je uit. Toch is het voor veel mensen lastig om de juiste kleding...

Alexander van Dijl

Alexander van Dijl

De klantenservice specialist

Alexander van Dijl is dankzij zijn jarenlange internationale ervaring op dit gebied de autoriteit op het gebied van service en dienstverlening van Nederland. Als spreker helpt Alexander van Dijl organisaties van groot tot klein om klanten tot...

Kim van Velzen

Kim van Velzen

Foodstrateeg en hospitality trends

Kim van Velzen is expert op gebied van horeca en ondernemerschap. Kim van Velzen is professioneel spreker voor strategisch advies en trends in foodservice en horeca. Hij wil de positieve betekenis van voedsel...

Judith Webber

Judith Webber

Duurzame verandering komt van binnenuit!

Spreker Judith Webber is een energieke en authentieke spreker over persoonlijk leiderschap, keuzes maken, intrinsieke motivatie en duurzame verandering. Judith Webber heeft een sterke visie waarin jezelf goed leren kennen én jezelf zijn voorop...

Sydney Brouwer

Sydney Brouwer

Bringing Humanity Back to Business

Hoe kan uw bedrijf consequent een legendarische klantbeleving neer zetten? Als klantbeleving- en klantgerichtheidsexpert deed spreker Sydney Brouwer onderzoek naar customer champions. Sydney kan uw bedrijf de knowledge en knowhow verschaffen om tot...

Feike Cats

Feike Cats

Verleuken kan iedereen. Spreker Feike Cats laat zijn publiek zien hoe.

Klantgerichtheidexpert en spreker Feike Cats geeft lezingen over Klantgerichtheid, Klantousiasme en...

Dafne van Baarle

Dafne van Baarle

Arabiste en Ondernemer

Arabiste en spreker Dafne van Baarle slaat de brug tussen Nederland en de Arabische wereld. Een regio volop in ontwikkeling: sociaal, politiek en economisch. Er is echter nog veel onbekend over in Nederland. Dafne staat met plezier voor groepen om...

Wouter Kleinsman

Wouter Kleinsman

Online-marketingdeskundige

Enthousiast, betrokken en deskundig! Spreker Wouter Kleinsman weet alles over online marketing, social-mediamarketing, mediapsychologie en hoe mensen zich bewegen via het web. Hij helpt uw bedrijf  bij online positionering en voorziet u van...

Han Leenhouts

Han Leenhouts

Beurstrainer

Wat wilt u uitstralen als bedrijf op de beurs? Naast het hebben van een mooie  zijn een overzichtelijke presentatie en duidelijke pitch van groot belang. Spreker Han Leenhouts is Beurstrainer, met zijn adviezen en praktische tips zorgt hij ervoor...

Tony Bosma

Tony Bosma

Internationaal erkende trendwatching-, innovatie-en toekomst adviseur

Spreker Tony Bosma is de persoon als het gaat om de toekomst van uw bedrijf. Hij houdt zich bezig met de meest recente ontwikkelingen en nieuwste trends. Tony onderscheidt zich van andere trendwatchers met zijn realistische kijk op technologie en de...

Marjet Rutten

Marjet Rutten

Marketeer en innovator in de bouwsector

Marjet Rutten is vanaf 1998 werkzaam in de bouwsector en werkt als marketeer en innovator. Spreker Marjet Rutten kan als een aanjager van vernieuwing worden gezien. Als jonge vrouw in de bouwwereld staat Marjet Rutten haar...

Jos Burgers

Jos Burgers

Spreker Jos Burgers is een van de meest gevraagde managementsprekers in Nederland. Daarnaast is hij auteur van bestsellers over strategie, marketing en klantgerichtheid.

Spreker Jos Burgers is een van de meest gevraagde managementsprekers in Nederland. Daarnaast is hij auteur van bestsellers over strategie, marketing en klantgerichtheid. Bent u op zoek naar een spreker die u kan voorzien van waardevolle adviezen op...

Steven van Belleghem

Steven van Belleghem

De toekomst van (digitale) communicatie

Steven van Belleghem is dé expert op gebied van klantrelaties en de toekomst van de marketing. Zijn sterke kant is het inspireren van bedrijven. Met zijn verfrissende visie zorgt Steven er voor dat uw bedrijf gaat voor optimale klantgerichtheid...

Menno Beker

Menno Beker

Internetexpert & ondernemerschap

Zijn motto is ‘Live your Life’, van de ene uitdaging belandt hij in de andere. Een echte ondernemer, dat is spreker Menno Beker. Hij heeft verschillende succesvolle bedrijven opgericht. Menno’s adviezen, gebaseerd op de vele ervaringen die...

Lucinda Douglas

Lucinda Douglas

Yes You Can Woman & International Empowerment speaker

Als Empowerment spreekster weet Lucinda Douglas mensen te motiveren en inspireren als geen ander! Met haar YES YOU CAN mentaliteit bereikt ze breed publiek. Met haar positieve mindset weet ze veel vrouwen te bereiken. Lucinda deelt haar expertise op...

Frans Reichardt

Frans Reichardt

Klantverantwoord ondernemen in 3 stappen

Wist u dat veel producten mislukken omdat veel bedrijven niet goed luisteren naar hun klanten? Spreker Frans Reichardt kan u alles vertellen over het verbeteren van het dialoog met de klant en maakt u graag bewust van de vele voordelen die een goede...

Andreas Oerlemans

Andreas Oerlemans

Gastronomie en Hotellerie

Spreker Andreas Oerlemans vertelt ‘met smaak’. Andreas heeft veel ervaring op mogen doen binnen de verschillende gebieden van gastronomie en hotellerie. Hij vertelt enthousiast over klantvriendelijkheid en de ontwikkelingen in de voedselbranche...

vanSetten

Jan van Setten

Spreker, (management)coach en enter-trainer

Spreker Jan van Setten is een bekende spreker, (management)coach en enter-trainer op de terreinen klantgerichtheid, (persoonlijk) leiderschap en organisatieverandering. Zijn kennis heeft hij opgebouwd door zijn jarenlange ervaring als algemeen en...

Hoogveld

Mike Hoogveld

Management, Marketing & Sales

Drs. Mike Hoogveld is een veelgevraagd adviseur en spreker over klantgerichtheid, marketing en sales. De combinatie van deskundigheid en een energieke, passievolle manier van spreker is wat een presentatie van Mike Hoogveld zo interessant...

bart-van-emden

Bart van Emden

Business-to-Business marketing specialist.

Spreker Bart van Emden is een Business-to-Business marketing specialist. Bart richt zich vooral op commerciële productiviteitsverbetering van organisaties. Mensen zijn de belangrijkste marketingtool, aldus Bart. Bart is gespecialiseerd in...

Klantgerichtheid
5 van de 5 sterren

"Snelle reactie en goed meedenken met de klant."

Zorg van de Zaak netwerk

Ga voor dé ultieme klantervaring - laat u inspireren met een lezing

Klantgerichtheid
  • Veel bedrijven richtten zich op een speciale groep klanten. Past uw manier van communiceren bij deze groep? Waar zijn uw klanten eigenlijk naar op zoek? Dat is wat u ze aan moet bieden! Het is belangrijk inzicht te hebben in uw doelgroep en de manier waarop u zich tot uw klanten richt hierop afstemt.
  • De effecten van een goede communicatie met de klant zijn zichtbaar. Investeren in de klantgerichtheid is daarom zeker de moeite waard. Een tevreden klant zorgt voor een tevreden medewerker en zal de productiviteit maar ook de verkoopcijfers binnen het bedrijf doen groeien.
Vraag naar tarieven en beschikbaarheid