Bel ons op +31 (0)30 80 80 884

En krijg professioneel advies van onze deskundige consultants

Onze sprekers zijn ook beschikbaar voor online events en webinars. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Klantgerichtheid

Lezingen over Klantgerichtheid

‘De klant is koning’ is een bekend gezegde. Hoe gaat dit in zijn werk? Moet een bedrijf alles eraan doen om het uw klant naar zijn zin te maken? Het blijkt dat veel bedrijven nog veel kunnen leren in de manier waarop ze met klanten omgaan. Boek een spreker met lezingen over klantgerichtheid.

Vrijblijvend informatie

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Of neem direct contact op

Bel: +31 (0)30 80 80 884
Vrijblijvend informatie

Snel informatie over tarieven en beschikbaarheid

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Met de juiste spreker maak je van ieder evenement een succes, daar helpen wij je graag bij

Onze medewerkers zetten zich dagelijks in om klanten en sprekers met elkaar te verbinden

Wij maken het vinden van de perfecte spreker een stuk gemakkelijker

De toegevoegde waarde van een professionele spreker? De combinatie van entertainment, inspiratie én actuele kennis.

Alle sprekers over klantgerichtheid (26)

Help met kiezen
no-image

Paul Smit

Lezingen met een unieke combinatie van humor en inhoud over effectieve organisatieverandering. Kickstart positieve verandering

Paul Smit is een van de meest gevraagde sprekers voor het bedrijfsleven. Hij is bekend om zijn unieke mix van humor en inhoud, waarbij hij ingaat op thema’s als verandering, samenwerking, innovatie en...

no-image

Mark Teeuwissen

Je huis verkopen doe je zo!

Spreker Mark Teeuwissen werkte jarenlang als succesvol NVM makelaar en taxateur tot hij in 2015 het roer drastisch omgooide. Hij ontwikkelde een innovatieve visie over hoe je als woningeigenaar het beste zelf je huis kunt verkopen en schreef het...

no-image

Ran Cohen

Veiligheid voor de overheid en het bedrijfsleven

Spreker Ran Cohen is directeur van de SDR Academy een internationaal toonaangevend veiligheidsbureau dat wereldwijd overheid en bedrijfsleven adviseert en begeleidt om bedreigende situaties in een vroegtijdig stadium te...

no-image

Rick van Asperen

Bent u op zoek naar een performer die tijdens zijn optreden moeiteloos jongleert met inhoud, entertainment en interactie? Ja? Dan is spreker Rick van Asperen écht een spreker voor u!

Origineel, enthousiasmerend en uitermate praktisch. Als spreker Rick van Asperen is geweest dan wordt er nog dagen nagepraat over de aansprekende metaforen, de herkenbare situaties en toepasbare inzichten en...

no-image

Jesse van Doren

Technologie & Innovatie expert

Jesse van Doren is keynote spreker over innovatie, (online) marketing en technologie. Hij spreekt jaarlijks voor tientallen (internationale) organisaties en overheden over Voice, 5G, Robotisering, Cyber Security, Internet of Things, AI en andere...

no-image

Minouk Damen & Janka Dekker

Foodmarketeers: Toekomst & Trends

Minouk Damen & Janka Dekker zijn foodaholics in optima forma! Vanuit hun passie voor food en kennis over trends zijn zij dagelijks bezig om de impact van de veranderende foodmarkt door te vertalen voor organisaties. Met hun trendmatrix nemen ze...

no-image

Aartjan van Erkel

Verleiden op het internet

Aartjan van Erkel ging op ontdekkingstocht en zocht naar de beste overtuigings- en verkooptechnieken voor online verkoopsucces. Als copywriter bespreekt hij homepages, productpagina's, tekstpagina's, webformulieren en beeldmateriaal, en laat zien...

no-image

Yvonne van der Kroft

Alles over Etiquette

Of het nu gaat om een zakelijke ontmoeting, tafelmanieren, een sollicitatiegesprek of de voorbereiding op een internationale reis, Spreker Yvonne van der Kroft vertelt u met veel enthousiasme, professionaliteit en deskundigheid alle ins en outs op...

no-image

Hans Zomer

Hoe gaan jullie van (on)tevreden, naar meer blije klanten? En hoe krijg je je medewerkers ‘zover’ dat ze hier hun uiterste best voor doen?

Spreker Hans Zomer geeft lezingen en workshops over Klantgerichte teams. Als manager of ondernemer (met personeel) heb je een doel: ervoor zorgen dat jouw team, bedrijf of organisatie succesvol is en blijft! Je realiseert dit het makkelijkst als je...

no-image

Rudolf Juliet

Storytelling: Maak het persoonlijk

Er is altijd iets wat je kan doen wat het verschil maakt. Storytelling zorgt er voor dat je net een stapje extra kan zetten. Spreker Rudolf Juliet is een afgestudeerde marketing- en communicatiespecialist. Spelenderwijs laat Rudolf zijn publiek...

no-image

Emile Ratelband

EntertRainer

Positiviteit en Energie! Spreker Emile Ratelband wordt ook wel ‘positiviteitsgoeroe’ genoemd. Wanneer Emile voor een groep staat gebeurt er wat. Durf jezelf te zijn, blijf jezelf uitdagen en...

no-image

Kim van Velzen

Foodstrateeg en hospitality trends

Kim van Velzen is expert op gebied van horeca en ondernemerschap. Kim van Velzen is professioneel spreker voor strategisch advies en trends in foodservice en horeca. Hij wil de positieve betekenis van voedsel...

no-image

Judith Webber

Duurzame verandering komt van binnenuit!

Spreker Judith Webber is een energieke en authentieke spreker over persoonlijk leiderschap, keuzes maken, intrinsieke motivatie en duurzame verandering. Judith Webber heeft een sterke visie waarin jezelf goed leren kennen én jezelf zijn voorop...

no-image

Sydney Brouwer

Bringing Humanity Back to Business

Hoe kan uw bedrijf consequent een legendarische klantbeleving neer zetten? Als klantbeleving- en klantgerichtheidsexpert deed spreker Sydney Brouwer onderzoek naar customer champions. Sydney kan uw bedrijf de knowledge en knowhow verschaffen om tot...

no-image

Feike Cats

Klantgerichtheid is een feest!

Klantgerichtheidexpert en spreker Feike Cats geeft lezingen over Klantgerichtheid, Klantousiasme en...

no-image

Dafne van Baarle

Arabiste en Ondernemer

Arabiste en spreker Dafne van Baarle slaat de brug tussen Nederland en de Arabische wereld. Een regio volop in ontwikkeling: sociaal, politiek en economisch. Er is echter nog veel onbekend over in Nederland. Dafne staat met plezier voor groepen om...

no-image

Wouter Kleinsman

Online-marketingdeskundige & High Peformance Coach

Enthousiast, betrokken en deskundig! Spreker Wouter Kleinsman weet alles over online marketing, social-mediamarketing, mediapsychologie en hoe mensen zich bewegen via het web. Hij helpt uw bedrijf  bij online positionering en voorziet u van...

no-image

Tony Bosma

Internationaal erkende trendwatching-, innovatie- en toekomst adviseur

Spreker Tony Bosma is de persoon als het gaat om de toekomst van uw bedrijf. Hij houdt zich bezig met de meest recente ontwikkelingen en nieuwste trends. Tony onderscheidt zich van andere trendwatchers met zijn realistische kijk op technologie en de...

no-image

Marjet Rutten

Marketeer en innovator in de bouwsector

Marjet Rutten is vanaf 1998 werkzaam in de bouwsector en werkt als marketeer en innovator. Spreker Marjet Rutten kan als een aanjager van vernieuwing worden gezien. Als jonge vrouw in de bouwwereld staat Marjet Rutten haar...

no-image

Jos Burgers

Eén van de meest gevraagde managementsprekers en auteur van bestsellers over strategie, marketing en klantgerichtheid.

Spreker Jos Burgers is een van de meest gevraagde managementsprekers in Nederland. Daarnaast is hij auteur van bestsellers over strategie, marketing en klantgerichtheid. Bent u op zoek naar een spreker die u kan voorzien van waardevolle adviezen op...

no-image

Steven van Belleghem

De toekomst van (digitale) communicatie

Steven van Belleghem is dé expert op gebied van klantrelaties en de toekomst van de marketing. Zijn sterke kant is het inspireren van bedrijven. Met zijn verfrissende visie zorgt Steven er voor dat uw bedrijf gaat voor optimale klantgerichtheid...

no-image

Menno Beker

Internetexpert & ondernemerschap

Zijn motto is ‘Live your Life’, van de ene uitdaging belandt hij in de andere. Een echte ondernemer, dat is spreker Menno Beker. Hij heeft verschillende succesvolle bedrijven opgericht. Menno’s adviezen, gebaseerd op de vele ervaringen die...

no-image

Lucinda Douglas

Yes You Can Woman & International Empowerment speaker

Als Empowerment spreekster weet Lucinda Douglas mensen te motiveren en inspireren als geen ander! Met haar YES YOU CAN mentaliteit bereikt ze breed publiek. Met haar positieve mindset weet ze veel vrouwen te bereiken. Lucinda deelt haar expertise op...

no-image

Frans Reichardt

Klantverantwoord ondernemen in 3 stappen

Wist u dat veel producten mislukken omdat veel bedrijven niet goed luisteren naar hun klanten? Spreker Frans Reichardt kan u alles vertellen over het verbeteren van het dialoog met de klant en maakt u graag bewust van de vele voordelen die een goede...

no-image

Andreas Oerlemans

Gastronomie en Hotellerie

Spreker Andreas Oerlemans vertelt ‘met smaak’. Andreas heeft veel ervaring op mogen doen binnen de verschillende gebieden van gastronomie en hotellerie. Hij vertelt enthousiast over klantvriendelijkheid en de ontwikkelingen in de voedselbranche...

no-image

Jan van Setten

Spreker, (management)coach, enter-trainer en expert in gedragsverandering, klantgerichtheid en (persoonlijk) leiderschap.

Spreker Jan van Setten is een bekende spreker, (management)coach en enter-trainer op de terreinen klantgerichtheid, (persoonlijk) leiderschap en organisatieverandering. Zijn kennis heeft hij opgebouwd door zijn jarenlange ervaring als algemeen en...

Klantgerichtheid
Klantgerichtheid
5 van de 5 sterren

"Er werd adequaat gereageerd op onze vragen."

Hendirk Pierson College

Ga voor dé ultieme klantervaring - laat u inspireren met een lezing

Klantgerichtheid
  • Veel bedrijven richtten zich op een speciale groep klanten. Past uw manier van communiceren bij deze groep? Waar zijn uw klanten eigenlijk naar op zoek? Dat is wat u ze aan moet bieden! Het is belangrijk inzicht te hebben in uw doelgroep en de manier waarop u zich tot uw klanten richt hierop afstemt.
  • De effecten van een goede communicatie met de klant zijn zichtbaar. Investeren in de klantgerichtheid is daarom zeker de moeite waard. Een tevreden klant zorgt voor een tevreden medewerker en zal de productiviteit maar ook de verkoopcijfers binnen het bedrijf doen groeien.
Vraag naar tarieven en beschikbaarheid